Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto's afdrukken bij fototime?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto's afdrukken bij fototime?

    Is er iemand hier op het forum die al eens foto's heeft laten afdrukken bij fototime? Ik heb daar een fotoalbum maar nog geen afdrukken laten maken.
    Zijn er mensen met ervaringen over de resultaten en de service?
    Heb onlangs afdrukken laten maken bij pixum maar was niet 100% tevreden.
    Groetjes........
    @mimi
    "There is no path
    You create it
    Once you set out to walk it"

    Canon 350D + canon 28-135 IS USM

  • #2
    waarom was je ni 100% tevreden van Pixum ?
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      waarom was je ni 100% tevreden van Pixum ?
      Wel, de kleuren waren beter dan dezelfde afdrukken die ik in het kruidvat had laten maken maar er zaten foto's bij die ik bewerkt had, een blauwe zweem aan toegevoegd, en die hadden ze precies weggehaald! Ook de kaders die ik rond sommige foto's had gezet waren schuin geknipt. Dan kan ik beter in het kruidvat laten afdrukken die knippen ook maar raak
      Maar nu heb ik nog altijd geen antwoord op mijn vraag
      Groetjes...........
      @mimi
      "There is no path
      You create it
      Once you set out to walk it"

      Canon 350D + canon 28-135 IS USM

      Comment


      • #4
        Hallo Mimi,

        Ik ben al twee jaar lid van Fototime.com maar ik heb er nooit foto's laten afdrukken. Dit lijkt me ook wat onlogisch daar je met de verzendkosten vanuit the USA moet rekenig houden. Waarom zoek je niet een winkel in je buurt die met een Fuji Frontier printer werkt. Ik laat mijn werk, dat niet voor mijn eigen gebruik is altijd printen in Mechelen bij Nelissen. Het werk voor eigen gebruik, Salons enz.. print ik thuis op mij Epson 1290.
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Ok, ik ga er maar van afzien. Het leek me alleen maar makkelijk omdat de foto's daar reeds geupload zijn.
          Met de verzendkosten had ik ook totaal geen rekening gehouden.
          Stom
          Bedankt
          Groetjes..........
          @mimi
          "There is no path
          You create it
          Once you set out to walk it"

          Canon 350D + canon 28-135 IS USM

          Comment


          • #6
            Bij pixum is er een optie waarbij je hen al dan niet toelaat om de foto´s te optimaliseren. Ik laat dat nooit doen, en de kleuren zijn perfect zoals ik ze wil.
            Dat schuin afsnijden, dat heb ik nog niet gemerkt. Maar er is altijd wel een randje dat je kwijt speelt van je foto´s.
            m.v.g.
            Jos
            Originally posted by mimi
            waarom was je ni 100% tevreden van Pixum ?
            Wel, de kleuren waren beter dan dezelfde afdrukken die ik in het kruidvat had laten maken maar er zaten foto's bij die ik bewerkt had, een blauwe zweem aan toegevoegd, en die hadden ze precies weggehaald! Ook de kaders die ik rond sommige foto's had gezet waren schuin geknipt. Dan kan ik beter in het kruidvat laten afdrukken die knippen ook maar raak
            Maar nu heb ik nog altijd geen antwoord op mijn vraag
            Groetjes...........
            http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

            Comment


            • #7
              Maar er is altijd wel een randje dat je kwijt speelt van je foto´s.
              m.v.g.
              Jos
              De volgende keer maak ik mijn kader een paar pixels breder; eens kijken of het dan beter is.
              Dat schuin afsnijden, dat heb ik nog niet gemerkt
              Mss was er juist een slechte knipper aan het werk maar het was echt schuin, vanboven zag je nog mijn lijntje en aan de onderkant was het verdwenen
              De meeste mensen hier zijn over het algemeen tevreden over pixum dus ik geef ze nog wel eens een kans
              Groetjes.........
              @mimi
              "There is no path
              You create it
              Once you set out to walk it"

              Canon 350D + canon 28-135 IS USM

              Comment


              • #8
                Mijn laatste foto's heb ik naar Elka gestuurd.
                En dat was de eerste waar ik echt 99 % tevreden over was.
                Ze zijn wel duurder dan de anderen maar kwalitatief zijn ze beter.
                Ik bedoel de kwaliteit van de foto, niet het afknippen he.

                Comment


                • #9
                  Ik vond Elka een tikje beter nog dan Pixum op gebied van contrast
                  maar ze zijn wel 2 tot 3 maal duurder he

                  en er stonden vingerafdrukken op mijn foto's
                  'k weet niet wat er precies gebeurd is

                  Mic, had jij vingerafdrukken ?
                  Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                  Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                  Comment

                  Working...
                  X