Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oude fotorand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Oude fotorand

    Ik moet rond een "oude" foto een gekartelde rand aanbrengen, maar heb geen voorbeeld. Kan iemand me hierbij helpen? Alvast dank!

    Walter
    a.k.a. Baron
    | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

  • #2
    Re: Oude fotorand

    Uit je vraag kan ik niet helemaal afleiden wat je bedoelt, maar ik vermoed dat je de rand van een afgedrukte foto wil kartelen.
    Daar bestaan twee manieren voor: of je koopt een schaar met een gekartelde rand (te vinden in knutselwinkels) of je gebruikt een snijmachine met een gekarteld mesje.

    Met de hand (gewone schaar dus) zou ik er niet aan beginnen, de kans is groot dat ze meer naar je scheef gesneden rand kijken dan naar de foto...
    www.bigducksix.be

    Comment


    • #3
      Re: Oude fotorand

      Het gaat idd. om een gekartelde rand, maar die moet er niet "geknipt" worden, wel "gedrukt".
      | Nikon D70 | Nikkor 18-70 3.5-4.5GED | Nikkor 70-300 4-5.6G | SB800 | PD70X | Manfrotto 680B | Velbon VS3 | Minolta Dynax7xi | Minolta AF28-105xi | Minolta 3500xi | Cokin filters | lampjes, softbox, parapluutjes | Appeltjes om te verwerken |

      Comment

      Working...
      X