Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ascot aan de jeker

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ascot aan de jeker


  • #2
    Re: ascot aan de jeker

    ... Ik val mss in herhaling, maar trop is teveel hé, dit is echt nix voor showcase.

    Platgeflitst, zorgt voor een té overdreven contrast qua belichting met de achtergrond.... Een licht invulflitsje had beter gewerkt, eventueel een omnibounce'ke gebruiken in't vervolg, hier lijk je gewoon op volle kracht te hebben geflitst. Compositie is ook voor verbetering vatbaar.
    Lees eens een boek, kijk naar de foto's hier op bd, en vooral : leer uit de commentaren.

    Aangezien dit een vierkante foto is vraag ik me ook af langs welke zijde(n) je gecropt hebt. Met een juiste crop kan je de compo van je foto al een pak verbeteren.
    Maar 't blijft de bedoeling dat je 'cropt' door a) juist te kadreren en/of b) ongewenste zaken uit beeld 'zoomt', m.a.w. bij het maken van de opname.

    Comment


    • #3
      Re: ascot aan de jeker

      Ik kan yowan-kenobi alleen maar gelijk geven

      Een zachte invulflits en je onderwerp wat meer naar rechts had al heel wat verschil gemaakt.

      Vooral blijven oefenen en de mogelijkheden van je toestel leren kennen en gebruiken.

      Comment


      • #4
        Re: ascot aan de jeker

        En wat betekent in hemelsnaam Ascot aan de Jeker?
        (of is dat Belgisch wat voor n'en simpelen 'Ollander niet te bekrijpen ies)

        Comment


        • #5
          Re: ascot aan de jeker

          Oorspronkelijk geplaatst door bv72 Bekijk bericht
          En wat betekent in hemelsnaam Ascot aan de Jeker?
          (of is dat Belgisch wat voor n'en simpelen 'Ollander niet te bekrijpen ies)
          Als het een troost mag wezen, ook voor deze simpele Belg is de titel niet te begrijpen. Ik weet dat de Jeker een rivier in België is (nabij Tongeren), maar voor de rest...
          Terug on topic, de foto zelf had beter geweest met een zachtere flitsinstelling, hierbij sluit ik me volledig aan bij mijn voorgangers.

          Comment


          • #6
            Re: ascot aan de jeker

            Oorspronkelijk geplaatst door Wim 76 Bekijk bericht
            Als het een troost mag wezen, ook voor deze simpele Belg is de titel niet te begrijpen. Ik weet dat de Jeker een rivier in België is (nabij Tongeren), maar voor de rest...
            Terug on topic, de foto zelf had beter geweest met een zachtere flitsinstelling, hierbij sluit ik me volledig aan bij mijn voorgangers.
            Off topic.........
            Voor een Nederlander akkoord , maar voor een landgenoot
            Door wat is Ascot bekend?? Paardenrennen, en als het aan de Jeker gebeurt is dat in Tongeren ja, de hypodroom............

            Comment


            • #7
              Re: ascot aan de jeker

              Oorspronkelijk geplaatst door Petronix Bekijk bericht
              Off topic.........
              Voor een Nederlander akkoord , maar voor een landgenoot
              Door wat is Ascot bekend?? Paardenrennen, en als het aan de Jeker gebeurt is dat in Tongeren ja, de hypodroom............
              Ach zo, weer iets bijgeleerd, ik ken van paardenrennen totaal niks, wist zelfs niet waar Ascot voor bekend was , maar de Jeker had ik toch juist he

              Comment


              • #8
                Re: ascot aan de jeker

                Aha!
                Even gegoogled: op paasmaandagmaandag tijdens de rennen vind de befaamde hoedendag plaats, beken als Ascot aan de Jeker.

                Comment

                Working...
                X