Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paardengalop te Hakendover (2)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paardengalop te Hakendover (2)

    Nu kan ik ermee lachen
    maar heb ze op dat ogenblik toch even genepen...





    Groetjes
    Vriendelijke groeten van Pyper
    (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

  • #2
    Re: Paardengalop te Hakendover (2)

    Schitterende reeks. En wat een zotte bedoening daar! Geen valpartijen gezien? (naast je eigen bijna-einde dan)...
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

    Comment


    • #3
      Re: Paardengalop te Hakendover (2)

      Oorspronkelijk geplaatst door Ballistic Bekijk bericht
      Geen valpartijen gezien?
      Dit moet je echt eens meegemaakt hebben
      Het kleine dorpje Hakendover (3 straten groot) is elk jaar op paasmaandag bevolkt door duizenden mensen en honderden paarden.
      Na de misviering gaat iedereen in Processie naar de omliggende velden... en dan barst de hel los...

      Een massa paarden galopperen dan over de velden. Duizenden mensen kijken dan toe (dit jaar 15.000), met slechts een politielintje als omheining.
      Elk jaar is het wonder ... dat iedereen het overleeft

      Even serieus nu, je moet zelf niet gek gaan doen, dan valt het wel mee, maar je kan er wel actieshots maken
      Al stond ik er soms toch dichterbij dan ik dacht
      Last edited by doedelzakje; 10 april 2007, 21:56.
      Vriendelijke groeten van Pyper
      (Ik maak elke dag de mooiste foto, ik krijg ze echter nooit uit mijn toestel)

      Comment


      • #4
        Re: Paardengalop te Hakendover (2)

        Tof zesluik! 'k Was nog aan 't twijfelen om erheen te gaan, maar uiteindelijk heeft de pannenkoekendag in de Stoomstroopfabriek van Borgloon de bovenhand gehaald .

        Zonder meer indrukwekkende prentjes. 'k kan me voorstellen dat je toch wat poestwerk gehad hebt aan je toestel met al dat opwaaiend stof
        www.festivalnoise.be
        http://www.timmyhaubrechts.be

        Comment

        Working...
        X