Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Uitkerke, poging 2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Uitkerke, poging 2

    Na poging 1 waarbij ik door mijn zeer povere PS kennis m’n foto’s ietwat vakkundig om zeep had geholpen een tweede poging, deze keer raw omzetting gedaan via DPP en ook even Scott Kelby z’ boek die ik al een jaar liggen heb vlug even bekeken in de hoop iets beters te kunnen tonen. Laat maar weten waar en wat beter moet volgens jullie !





    Last edited by RDB; 10 april 2007, 15:52.
    1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

  • #2
    Re: Uitkerke, poging 2

    ik zou bij god niet weten wat er hier nog meer uit te haalen valt
    zou ik niet over nadenken zelfs,ieder zijne smaak is weer anders maar deze fotos vind ik toch af hoor

    Comment


    • #3
      Re: Uitkerke, poging 2

      Tweede is een knappe
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Uitkerke, poging 2

        Heel geslaagde opnames!

        Grtz,Fabienne
        Het is goed een uiteindelijk doel te hebben om naar toe te reizen, maar het is de reis zelf die er uiteindelijk toe doet.
        BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
        The name of the game is to fill the frame!
        http://Fabke.fotopic.net

        Comment


        • #5
          Re: Uitkerke, poging 2

          1ste 2 , maar de laatste lijkt me iets te veel verscherpt (of iets anders) als je kijkt naar de rug van de vogel daar loopt een zwarte lijn tussen de vogel en omgeving.
          [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

          Comment


          • #6
            Re: Uitkerke, poging 2

            Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
            1ste 2 , maar de laatste lijkt me iets te veel verscherpt (of iets anders) als je kijkt naar de rug van de vogel daar loopt een zwarte lijn tussen de vogel en omgeving.
            Yep,ook mijn gedacht.
            Nr2 vind ik de mooiste,mss link nog een stukje wegsnijden.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Uitkerke, poging 2

              Op aanraden van jullie de laatste de verscherping ietjes zachter geplaatst in BD sizer ( 10% ipv 20 ? ) , met dank voor de tips !
              1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext

              Comment

              Working...
              X