Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fuji s 602: Digitale foto's op T.V.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fuji s 602: Digitale foto's op T.V.

    Ik heb ondertussen 3 tv toestellen geprobeert met allemaal hetzelfde resultaat: foto's tonen geen enkel probleem maar enkel in grijswaarden(niet af te stellen met kleurbalans).
    Audio ok.

    Heeft iemand een idee waar de fout zit?

    Thanks voor de reacties.
    Groetjes,

    Rudi Petitjean

    NATURE GALLERY

  • #2
    Ik heb dat 1x geprobeerd, had wel kleur, maar storingen op het beeld!

    Maar de resolutie van een tv is toch veel te klein om die foto's deftig op te tonen

    Comment


    • #3
      Het ligt vaak ook aan tv, ik krijg bv. op mijn tv het niet klaar maar een collega van me met zelfde toestel bij hem thuis wel.
      Het is een flauw antwoord, maar meer weet ik ook niet.

      Ik ben het in deze deels eens met Tony, dat de resolutie idd te laag is, maar om de ganse familie in de salon te laten meegenieten van de foto's van de familie-uitstap naar de kust of bobbejaanland, is het echt wel tof.
      ToM.___ //Fuji s602.
      www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
      It goes to 11 you know? 1 louder.

      Comment


      • #4
        Blijkt dat steward z'n toestel in Duitsland gehaald heeft en dat het om de Amerikaanse versie gaat. De tv-uitgang is dus ntsc, daardoor krijgt hij zwart/wit beelden! Probleem dus niet op te lossen!! Het zal afhangen van het tv-toestel...
        Sommige vcr's kunnen in ieder geval ntsc aan, dat weet ik, maar ja, of de familie dat dan ook nog staan heeft is een ander paar mouwen

        Comment


        • #5
          Mogelijk heeft jouw probleem te maken met het verschil tussen het PAL (Europees) en NTSC (VS) video signaal. Ben je er zeker van dat jouw Fuji camera PAL-video uitstuurt (zie je handleiding) of heeft hij een ‘PAL/NTSC’ instelling (zoals bij de Canon A40, die dan op ‘PAL’ moet staan) ? Als je daar zeker van bent en de TV-output werkt niet naar behoren, kan je bij Fuji-support of je leverancier gaan aankloppen.

          Of heb je hem misschien buiten Europa gekocht (en geeft hij standaard NTSC) ? Dat is moeilijker. TV’s die in Europa verkocht worden ondersteunen NTSC soms wel (kleurenbeeld) of helemaal niet (sneeuw) of wel maar zonder de codering van de kleurcomponent (resultaat : zwart/wit). Ik heb bv. ondervonden dat de NTSC video-output van mijn PC op mijn Phillips TV zwart-wit beeld geeft maar op de DAEWOO TV van mijn zoon een normaal kleurenbeeld. Als je in dat geval bent : een TV vinden die NTSC input volledig ondersteunt. Of je kan ook eens een electronica winkel binnenstappen of shoppen op het Net : er bestaan NTSC to PAL converters.

          Comment


          • #6
            Had vorige week hetzelfde voor, thuis op een sony tv geen probleem. Op verplaatsing alleen grijswaarden, gewoon twee keer op het knoppeke drukken van het videokanaal, komen de kleuren vanzelf...allez bij een panasonic toch.

            Greetz

            Stevie
            Sony Dsc-F717
            Mahna Mahna...tututududu

            Comment


            • #7
              Geen enkel probleem hiermee.

              Ik laat mijn signaal via de videorecorder lopen. Daar zit de videoingang namelijk makkelijk aan de voorkant.

              succes,
              Perry
              Nikon D70S - Sigma 18-200

              Comment


              • #8
                Ingang gebruiken op de video en de camera output op het juiste formaat zetten. Mijnen tv is ne Sanyo van 30 jaar oud, waar ik met moeite een video heb voor gevonden. Tv heeft namelijk geen scart ingang en kan alleen beelden binnenkrijgen over coax kabel.

                Video is een Sony die dit aankan. Als het op mijnen tv zelfs kan, zie ik niet in waarom moderne tv's met een deftige video en een goed fototoestel dit niet zouden aankunnen....

                Tegoei of ni !!Bike or Die !!

                Comment


                • #9
                  Recente televisietoestellen ondersteunen steeds NTSC, PAL en PAL-60. Mijn televisietoestel is acht jaar oud en ondersteunt reeds NTSC
                  Simkin.

                  portfolio: http://www.megapixel.tk

                  Comment

                  Working...
                  X