Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste urban

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Eerste urban

    Acher in mijn tuin licht een prachtige urban locatie (hebben hier al meermaals foto's van gestaan).
    Ik zou er graag eens foto's willen gaan nemen maar ik heb een beetje schrik, terecht of onterecht ik weet het niet.

    Maar hoe beging je er nu aan, ik neem aan dat veiligheidsschoenen en een helm geen overbdoige luxe zijn, ...

    Maar waar ik vooral schrik voor heb is om een aantal gedrogeerde types tegen te komen en om in contact te komen met de flikken.

    Wie stelt me gerust?
    Eos 400D / EFs 18-55mm / EF-S 55-250mm F4-5.6 IS / 50mm f1.8 II / 28-135 f3.5-5.6 IS USM |

  • #2
    Re: Eerste urban

    Er zijn locaties die je zonder zorgen kan betreden, andere vergen toch wel enige voorzichtigheid.

    Weet je hoe de conditie van de locatie is? (gaande van gaten in de vloer, neervallende plafonds to chemicaliën en asbest) Als je hier niets van weet, vraag het aan iemand die er al geweest is.

    Hoe populair is de locatie? Indien het al veel bezocht is, is de kans op slechte confrontaties al kleiner. Als je dit niet weet, nog een vraagje voor die er al geweest zijn.

    Voor de uitrusting, los van de hogervermelde 'gevaren' zeker stevige schoenen, handschoenen (kan je helpen als je als eens iets moet vastpakken dat vol stof, duivenuitwerpselen, olie,.. ligt), een paar extra schoenen en kousen (niet de eerste keer dat dit gedeelte van het lichaam onverwachts nat wordt), een degelijke pitslamp en je camera met statief.

    In het kort.. misschien best om de eerste keer met iemand mee te gaan.
    ----
    http://www.wispr.be

    Comment

    Working...
    X