Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

image tank?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • image tank?

    iemand ervaring met een toestel om fotos gedurende een reis op te slagen

  • #2
    Originally posted by kodoal
    iemand ervaring met een toestel om fotos gedurende een reis op te slagen
    Meer dan één denk ik...
    Ik heb een X-drive en ben er erg tevreden over!

    groetjes,
    Kristien
    Olympus E500
    take the time it takes so it takes less time...
    www.pnh.be

    Comment


    • #3
      hebt u hier meer info over,prijzen?zijn ze tweedehands te vinden?

      Comment


      • #4
        Ik heb een image tank en ben er heel tevreden over. Als je iets wilt weten vraag het maar.

        Comment


        • #5
          Originally posted by kodoal
          iemand ervaring met een toestel om fotos gedurende een reis op te slagen
          Ik zelf gebruik PCX370 kan alle types kaarten aan, werkt betrouwbaar en niet te duur ik kocht die bij: http://www.d95.nl/Digitaalfotograferen/Diversen/PCX370.htm
          Succes

          Comment


          • #6
            Hehe, geen reactie op jouw post hoor C720, dat is een prima tip, maar ik moest toch een paar keer kijken wat die eerste zin in die link die je gaf nou eigenlijk betekent (ik ging even kijken, want ik had nog niet van dat apparaat gehoord):

            "U wilt een imagetank, maar ook een cardreader en eigen lijk in één apparaat..."

            Mwoh, alleen een cardreader en een imagetank is wel voldoende hoor, wat ik met mijn lijk doe zie ik tegen die tijd dan wel he

            Comment


            • #7
              Ik gebruik een 20gb image tank sinds verleden jaar augustus, zonder problemen. Batterij gaat erg lang mee. Enig nadeel is de usb aansluiting is niet erg snel wanneer je meerdere gb\s naar je pc moet overzetter, dus ik zou er een koffiezetter by aanschaffen

              gr rob
              http:/home.planet.nl/~knegt221

              Comment


              • #8
                X-drive of X-drive II (die laatste is met USB2.0)

                ga es zien op www.powerinnumbers.com.au

                er zijn al veel BD'ers die 1 van die 2 apparaten daar gekocht hebben
                (goeie prijzen en service bij PIN)
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment

                Working...
                X