Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoboek programma?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoboek programma?

    Weet er iemand een programma dat automatisch html pagina's aanmaakt met daarop de foto's die je wenst? Niets in PHP of ASP ofzo... Heb geen zin en geen tijd om zelf iets in elkaar te steken,

    Of zijn er ook sites waar je een online fotoboek kan aanmaken met daarbij horende webspace voor je foto's enzo? Welke gebruiken jullie?

  • #2
    Irfanview doet dat feilloos en is bovendien gratis.

    Comment


    • #3
      photoshop heeft enkele krachtige geautomatiseerde funcites, waaronder fotoboek, websites, enz...

      Comment


      • #4
        Hoi,

        Ik gebruik jalbum (freeware). Het leuke van dit programma is dat je zelf een layout kan maken, waarna het kinderspel is een nieuw webalbum aan te maken. Je kunt ook de layouts van het programma gebruiken.
        http://www.datadosen.se/jalbum/install.htm

        Grtz Willem.
        Fujifilm S3 Pro www.fc-ret.nl

        Comment


        • #5
          Hoi hoi

          Ik gebruik albumweb van Photoaction een heel uitgebreid programma met vele voorbewerkte layouts met en zonder frames

          je kunt de layouts naar eigen smaak aanpassen of zelf maken en nog veel meer.

          je kunt een proefversie vinden op http://www.photoactions.com
          Grtz Manfred
          Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
          Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

          Comment


          • #6
            autositegallery is ook wel goed.

            Als je't wil moet je mij maar mailen.

            greetz,
            Tine

            Comment


            • #7
              ik denk dat ik jalbum ga gebruiken, thx iedereen voor de reacties. Heb ze allemaal een keer bekeken.

              Als ik binnenkort eens wat meer tijd heb maak ik misschien zelf wel eens iets leuks

              Comment

              Working...
              X