Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn eerste weblog...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mijn eerste weblog...

    Ik hem me ook maar eens aan een weblog gewaagd, gewoon om dat dat wat rapper en makkelijker te updaten is als mijn gewone website.

    Hij staat wel nog maar in zijn kinderschoenen, maar ik zou toch graag eens weten wat jullie ervan denken...

    hier vinden jullie hem:

    BLOG
    [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

  • #2
    Re: Mijn eerste weblog...

    Ik vind het een leuke weblog! Mooie kleuren en al meteen een leuk verhaal wat erop staat.
    Groetjes, Damiaan.
    Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

    Comment


    • #3
      Re: Mijn eerste weblog...

      Knappe blog!
      [Nikon D700][20mm f1.8][50mm f1.8][24-120mm vr][18-55mm][70-300mm][SB-600]

      FotoBlog

      Comment


      • #4
        Re: Mijn eerste weblog...

        Ik ben de laatste dagen volledig weg van de mogelijkheid om in Wordpress een Simpleviewer te zetten gebaseerd op een Flickr-set. Voordeel is dat je thematische sets kan aanmaken op Flickr en de updates op Flickr ahw weerspiegeld staan in je WP-blog. Het is ook behoorlijk eenvoudig in te stellen. De blog zelf geef ik maar vrij nadat mijn volgende spruit beslist heeft geboren te worden.
        --
        F L I C K R

        Comment


        • #5
          Re: Mijn eerste weblog...

          Merci mannen
          Oorspronkelijk geplaatst door waterrat Bekijk bericht
          Ik ben de laatste dagen volledig weg van de mogelijkheid om in Wordpress een Simpleviewer te zetten gebaseerd op een Flickr-set. Voordeel is dat je thematische sets kan aanmaken op Flickr en de updates op Flickr ahw weerspiegeld staan in je WP-blog. Het is ook behoorlijk eenvoudig in te stellen. De blog zelf geef ik maar vrij nadat mijn volgende spruit beslist heeft geboren te worden.
          Zoooveeel verstand heb ik er niet van hoor
          Ik zou die blog wel eens willen zien...
          [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

          Comment


          • #6
            Re: Mijn eerste weblog...

            Ik heb sinds het begin dat ik met fotografie bezig ben (augustus-september 2006) een fotoblog gestart. Ik heb hem geregistreerd op verzamelende sites (zoals www.photoblogs.org, dé site voor fotoblogs) maar heb nog steeds niet héél veel bezoekers.

            Het belangrijkste om je fotoblog wat aandacht te geven is om dagelijks andere fotoblogs te bezoeken en commentaar te posten. Natuurlijk moet je hier niet in overdrijven, maar als je goede ondersteunende comments geeft zullen er ook meer mensen naar jouw photoblog komen kijken. Geven en nemen.

            Jouw photoblog ziet er alvast de moeite waard uit! De mijne kan je steeds vinden op www.joghem.be!

            Comment

            Working...
            X