Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

:: Mint ::

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • :: Mint ::








    mvg,Johan

  • #2
    Re: :: Mint ::

    Mooie reeks.
    Bij de eerste vind ik de spot een beetje storen.
    Mijn voorkeur gaat voor de derde, mooie expressie op het gezicht.
    It's not the size that matters, it's how you use it.
    Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

    Comment


    • #3
      Re: :: Mint ::

      nice ones! Voorkeur 1 en 3 (maar idd jammer van die spot op de 1ste foto)
      www.festivalnoise.be
      http://www.timmyhaubrechts.be

      Comment


      • #4
        Re: :: Mint ::

        Mijn gedacht is dat die foto 1 juist gepost is voor zijn spot... Just my 2 cents...

        Doe mij maar nummer 1 vanwege de spot :-)
        www.YourConcertShots.com

        Comment


        • #5
          Re: :: Mint ::

          Op een foto zonder spots (bijv. deze) reageert haast niemand. Nu er een spot staat is't ook niet goed...

          Mij stoort de spot belange niet, anders zou ik de foto niet posten hé.
          Toch al bedankt voor de reacties

          Comment


          • #6
            Re: :: Mint ::

            op zich stoort die spot mij ook niet zo erg hoor, 't hoort er nu eenmaal bij op 'n concert. Maar ze trekt wel heel wat aandacht.
            www.festivalnoise.be
            http://www.timmyhaubrechts.be

            Comment


            • #7
              Re: :: Mint ::

              Oorspronkelijk geplaatst door Stoned Puke Bastard Bekijk bericht
              op zich stoort die spot mij ook niet zo erg hoor, 't hoort er nu eenmaal bij op 'n concert. Maar ze trekt wel heel wat aandacht.
              zo is dat !! en toch blijven de mensen daar commentaar op geven hé , ( niets persoonlijk hoor , ik heb het zelf al vaak gehoord van mensen die nog nooit een concert gefotografeerd hebben )
              ik wil hun concertfoto's is zien , zouden ze zo mooi zijn als deze?

              Comment


              • #8
                Re: :: Mint ::

                Oorspronkelijk geplaatst door Fonne Bekijk bericht
                zo is dat !! en toch blijven de mensen daar commentaar op geven hé , ( niets persoonlijk hoor , ik heb het zelf al vaak gehoord van mensen die nog nooit een concert gefotografeerd hebben )
                ik wil hun concertfoto's is zien , zouden ze zo mooi zijn als deze?
                Fonne, ik vind persoonlijk dat die spot de aandacht wat wegtrekt van de gitarist.
                En ja ik heb ook al concerten gefotografeerd. En ik weet dat het helemaal niet simpel is. En ook ik kreeg daar (terecht of onterecht) reacties op een spot die op de foto stond. Achteraf gezien had de poster in mijn geval misschien wel gelijk.
                Ik weet bovendien ook dat mijn foto's niet het niveau halen van deze foto's.
                It's not the size that matters, it's how you use it.
                Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

                Comment


                • #9
                  Re: :: Mint ::

                  Jammer dat bij de eerste de spot er nier helemaal opstaat
                  Sorry, ik kon het even niet laten.
                  Heel mooie reeks van iets waar ikzelf nog niet toe in staat ben. Met een voorkeur voor nummer drie.
                  Vooral je diversiteit aan genres in de fotografie (en telkens de mooie uitvoering ervan) maakt je voor mij een grote Meneer hier op BD. En dat is welgemeend.
                  SITE: http://www.xraypictures.be
                  FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

                  Comment


                  • #10
                    Re: :: Mint ::

                    de eerste is veruit de beste, spots moeten er op zou ik zeggen op een goede concert foto, alleen zou die hier de nek van de bas niet mogen raken vind ik, en als het kan aan de bovenkant van de bas staan

                    Comment

                    Working...
                    X