Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

woestijnzand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • woestijnzand

    Ik hoop dat dit forum ook af en toe eens bezocht wordt door modellen en/of visagisten, want kheb een probleempje.

    Voor mijn shoot overmorgen (3 april), zou ik graag haar huid een beetje laten opglimmen. Ik heb ooit al massage-olie gebruikt, maar dat was een beetje te straf, ik heb water gebruikt en dat was te subtiel. Maar nu raadde een vriendin van me aan om woestijnzand te kopen. Ze wist niet of dat ook de "technische term" is voor dit product, maar dat is ooit een heel populair goedje geweest om de huid wat bruiner en glimmender te maken.

    Ik woon in Brussel, weet er iemand hier in de buurt een winkel waar ik dat zou kunnen kopen? Of gewoon een winkel in het algemeen zoals een Innovation ofzo? Kga morgen op goed geluk naar het centrum en ik hoop daar wat make-up winkels te vinden, maar als iemand een specifieke winkel heeft waar ze dit hebben, dan zou dat mijn zoektocht een heel deel makkelijker kunnen maken.
    http://www.dennisclaes.be

  • #2
    Re: woestijnzand

    Dat spul geeft niet zozeer een glans volgens mij maar meer een kleurtje. Je heb tegenwoordig zat producten (zowel bodylotions als make-up) die een subtiel glansje geven. Denk dat je beter voor zoiets kunt gaan. Gewoon een aan de verkoopster van een winkel als de Etos of het Kruidvat vragen die weten vast precies wat je zoekt

    Comment

    Working...
    X