Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Parades In Disney

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Parades In Disney

    Deze foto's genomen tijdens mijn laatste trip in Disney





    Digi-Steve

  • #2
    Re: Parades In Disney

    alleen maar kruisjes te zien
    Nikon materiaal

    Comment


    • #3
      Re: Parades In Disney

      heel vaag want ik zie ze wel
      Digi-Steve

      Comment


      • #4
        Re: Parades In Disney

        ik zie ze nu ook, na een paar keer refreshen.
        Leuke portretjes, mooi gedaan

        Comment


        • #5
          Re: Parades In Disney

          Heb er hier toch ook moeite mee om ze te bekijken. Op je site ok, maar hier geeft het linken precies een probleem.
          Kijk je er even naar of er iets aan te doen is aub?
          Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

          Comment


          • #6
            Re: Parades In Disney

            ik zou niet weten waaraan het kan liggen
            Digi-Steve

            Comment


            • #7
              Re: Parades In Disney

              ik zou niet weten waaraan het kan liggen
              Je foto's heb je geplaatst op een gratis site waarbij je pas na 10 seconden wachten wordt doorgestuurd naar jouw "echt" gedeelte. Voordien krijgt iedereen eerst een pagina met gesponsorde reclame te zien. Dat is in ruil voor de persoonlijke gratis fotoruimte...

              En vermits jouw link verwijzen naar de foto's van jouw gedeelte op de site, zie je ze niet onmiddellijk als je er gewoon naar verwijst. Logisch want de eerste 10 seconden krijgt men standaard eerst een reclame-pagina. En op die reclamepagina staan geen foto's van jou, dus resultaat: missing link of kruisje...

              Als je na een tiental seconden op refresh klikt, dan lukt het wel. Dan heeft de reclamepagina "zijn 10 seconden gehad" en verwijst de link wél naar de correcte pagina en zie je de foto.

              Oplossing: als je foto's wil linken vanuit een forum, deze dan niet plaatsen op een site die eerst gedurende enkele seconden "reclame" geeft...
              Last edited by MDF; 31 maart 2007, 08:59.

              Comment


              • #8
                Re: Parades In Disney

                heb hier anders nooit geen problemen mee gehad. En als ik mijn site open krijg ik ook geen reclame hoor
                Digi-Steve

                Comment


                • #9
                  Re: Parades In Disney

                  Heeft wellicht met jouw "cache" te maken.
                  Als een nieuw iemand naar jouw site gaat dan krijgt hij eerst dit te zien:


                  http://members.freewebs.com/sponsor....om/digi-steve/

                  Op deze pagina maar even blijven staan...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Parades In Disney

                    Kijk je even of je deze op een andere foto server kan zetten aub?
                    Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                    Comment

                    Working...
                    X