Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

    als ik een bericht probeer te posten in aangeboden of gezocht, krijg ik dit bericht op mijn scherm :

    Matthias, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

    1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
    2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.


    weet er iemand een oplossing?
    5DmkIII en wat glas

  • #2
    Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

    Kijk eens bovenaan in de rubriek aangeboden of gezocht, daar lees je dit:

    Vanaf woensdag 28 maart 2007 gelden nieuwe regels in het forumonderdeel 'Aangeboden' en 'Gezocht'.
    Op nieuwe topics kan niet meer worden gereageerd. Alle communicatie met de topicstarter gaat via PM of Email.

    Enkel de topicstarter kan het topic aanpassen indien nodig.

    Lees zeker het sticky van dit forumonderdeel even na voor meer informatie.
    Bedankt,

    Comment


    • #3
      Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

      't zal even wennen zijn,
      maar misschien toch wel een goeie zaak.
      (wegens teveel inmenging soms).

      mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

      Comment


      • #4
        Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

        Inderdaad het wordt wennen, zowel voor de kopers als voor de aanbieder.
        Deze wijziging is doorgevoerd in overleg met de moderatoren en medewerkers.

        Het is aan de aanbieder en vrager om zo goed mogelijk zijn/haar aanbod/vraag te omschrijven om doelgerichte PM/emails te ontvangen.
        De topicstarter kan nog altijd zijn eigen topic aanpassen en zo informatie toevoegen of wijzigen.

        Wij hopen hiermee een aantal problemen te vermijden die zich voordeden in deze forumonderdelen.

        Vragen naar richtprijzen en interesse kan nog steeds in algemeen . Het uiteindelijk te koop aanbieden moet via aangeboden.
        Groeten,
        Ludo

        Comment


        • #5
          Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

          Een zeer wijze beslissing
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

            Al las ik sommige topics daar gewoon uit curiositeit (om een beetje feeling te houden met de tweedehandsmarkt, zeg maar), toch denk ik dat dit een goeie zaak is.
            Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

            Comment


            • #7
              Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

              heb het inderdaad ook pas gelezen, maar uiteindelijk een goede zaak om een hele hoop gezever te voorkomen
              5DmkIII en wat glas

              Comment


              • #8
                Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

                Ja, k'weet niet wat ik er van moet denken,
                om van de die zever vanaf te geraken is het idd een goede zaak,
                ook voor de mod's,
                maar voor de poster/aanbieder?
                Heb de indruk dat de "post/aanbieding" nu vlugger in de annoniemiteit zal verdwijnen.
                Je kan als poster dus ook niet meer huppen of een schopje geven hé
                EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires
                debruri.be

                Comment


                • #9
                  Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door Debruri Bekijk bericht
                  Ja, k'weet niet wat ik er van moet denken,
                  om van de die zever vanaf te geraken is het idd een goede zaak,
                  ook voor de mod's,
                  maar voor de poster/aanbieder?
                  Heb de indruk dat de "post/aanbieding" nu vlugger in de annoniemiteit zal verdwijnen.
                  Je kan als poster dus ook niet meer huppen of een schopje geven hé
                  Jawel hoor, de poster kan zijn topics aanpassen en dan worden die "geupped"

                  Mvg,
                  TravelToy.
                  www.christian-bailleul.be | Blog

                  Comment


                  • #10
                    Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

                    don't think so, traveltoy,
                    maar wie maakt zich daar zorgen om?
                    iemand die iets zoekt loopt dat subforum wel af.
                    en daar blijft alles mooi staan in de volgorde van posten.

                    een ander verhaal voor de zoekers: wat zij posten
                    kan dikwijls veel informatie trekken die ze in hun
                    beslissing doen twijfelen of versterken. en er zijn er
                    niet zoveel (verkopers) die eerst in het "gezocht" forum
                    gaan zoeken als ze iets te koop aanbieden.

                    mm
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                    Comment


                    • #11
                      Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

                      Bij het aanpassen van een post wordt deze niet 'geupped'.
                      Alleen bij een reply, en dat is in de koopjeshoek niet meer mogelijk.
                      De topics blijven in volgorde van posten staan.

                      Comment


                      • #12
                        Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

                        En als er een slotje op mag? Waarschijnlijk steeds pm'en naar een mod? En naar welke?

                        Ik vind het wel een goed systeem; geen ik-heb-je-een-pm-gestuurd-berichtjes meer, en (soms) de daarmee gepaarde wrevel...

                        Comment


                        • #13
                          Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

                          Ik vind het géén goede beslissing.

                          Vroeger kon je de tweedehandswaarde van een lens die je wou kopen/verkopen achterhalen door te zoeken aan welke prijs die lens laatst nog werd verkocht. Nu zal je niet meer weten aan welke prijs een lens is verkocht, laat staan aan wie. Je kon ook makkelijk de "historiek" van een lens volgen. Dat zal allemaal niet meer kunnen.

                          Het werken via email en PM is ook een pak omslachtiger en gaat voorbij aan de snelle en directe communicatie die via het forum kan.
                          Ik ben voor openheid, ook hier dus. Het koop/verkoop forum zal één grote geheimdoenerij worden.

                          De eventuele voordelen van het nieuwe systeem wegen volgens mij niet op tegen de nadelen.

                          Jammer...

                          Comment


                          • #14
                            Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

                            vind dit eerlijk gezegd ook niet echt ideaal ...

                            natuurlijk vermijd je op deze manier een stroom van reply's die zagen over het al dan niet te duur aanbieden van iets, maar ik denk dat de 'open' communicatie die een forum siert hier volledig verloren gaat als alles via PM werkt.

                            Je kan nooit weten of jouw bod via pm nu eerst was of niet, de verkoper kan op die manier zonder problemen iemand anders voorrang geven, dit is niet mogelijk als jouw reply eerder was, ik zou trouwens zelf nooit via PM werken als ik iets te koop aanbied, da's niet overzichtelijk tegenover diegene die intresse hebben.

                            Sorry, vind het niet echt de beste oplossing.

                            Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: kan geen berichten meer posten in aangeboden of bezocht

                              Nu die beslissing genomen is zal het zo toch minstens een evaluatieperiode doorgaan.
                              Als de (ver)koop afgehandeld is, dan kan de TS dit inderdaad laten weten aan een mod, zodat deze de melding kan toevoegen.

                              Comment

                              Working...
                              X