Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Guided by noises

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Guided by noises

    Mijn beide dochters staan momenteel op de planken van het Brugse concertgebouw. De productie "Guided by noises" kadert in het Bad Boys festival. 15 jongeren brengen er in een spektakel van dans, muziek en theater hun eigenzinnige versie van 'Le sacre du printemps' van Stravinsky.

    Het productiehuis had mij gevraagd om een fotoreportage te maken van de voorstelling. Toen ik hen vroeg om uit de fotoreeks hun favoriet te halen schrok ik wel een beetje. Het was een foto die ik zelf niet direct in showcase zou plaatsen. Maar zowel de producer als de choreograaf én alle jongeren waren unaniem. Dit was het beeld dat hen aansprak.
    De foto werd rondgestuurd naar pers en cultuurhuizen. En tot mijn nog grotere verbazing heeft net dit beeld geleid tot een storm aan interesse en radiointerviews.

    Ik ben echt benieuwd wat de BD-ers van deze foto vinden.



    De achtergrond is een houten staketsel dat de brandstapel symboliseert waarop de jonge maagd geofferd wordt aan de lente.
    Meer foto's op mijn website

  • #2
    Re: Guided by noises

    In één woord: intrigerend.
    "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
    Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
    Uit: Apocrief

    Comment


    • #3
      Re: Guided by noises

      heel apart dat wel, maar we hebben geen vergelijkingsmateriaal hè.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Guided by noises

        wow, uitzonderlijk
        Heel wat dynamiek hier in deze opname, ik kan me voorstellen dat dit beeld nogal wat interesse kan opwekken. Heel boeiende opname!

        Comment


        • #5
          Re: Guided by noises

          Zo zie je maar weer wat ik al lang weet, maar wat een deel van dit forum misschien nooit zal begrijpen (ja, beste pixelpeepers, ik heb het over u ): één foto waar gevoel en emotie van afspatten is dikwijls veel waardevoller dan 100 technisch perfecte, wiskundig volgens de regeltjes opgebouwde, volledig van elke "overbodige" pixel ontdane beelden...

          En deze foto suggereert kracht, opwinding, dynamiek, ... simpelweg ALLES wat je van een opzwepende dansvoorstelling wil verwachten. Dus wat mij betreft: uitstekende keuze!

          Comment


          • #6
            Re: Guided by noises

            Yep,

            idd nog maar eens het bewijs dat het forum niet echt openstaat voor eigenheid en ontplooiing...

            Geweldige pic trouwens....
            Mijn verbeelding ontdekt meer dan mijn ogen... beoog ik dan ook mijn verbeelding?

            Gratis kijkplezier Coming soon

            Comment


            • #7
              Re: Guided by noises

              Oorspronkelijk geplaatst door Godi Bekijk bericht
              Yep,

              idd nog maar eens het bewijs dat het forum niet echt openstaat voor eigenheid en ontplooiing...

              Geweldige pic trouwens....
              als ik deze reacties allemaal zie, zou ik geloven dat er beterschap in zicht is! (ondertussen al de zoveelste keer dat ik naar deze foto kom kijken )

              Comment


              • #8
                Re: Guided by noises

                Bedankt voor de reacties.
                Meer foto's op mijn website

                Comment

                Working...
                X