Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Galand toetsenist

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Galand toetsenist

    Hierbij mijn eerste inzending van Garland.

    het eheeft even geduurd, maar ja, het moet ook helemaal uit holland komen
    Nee, ik heb toevallig net in dat zelfde weekend een nieuwe pc gekocht, en die moest eerst goed geinstalleerd worden, dus vandaar dat het zo lang duurde. Ik heb ook nog niet alle foto's bekeken, want daar heb ik gewoon geen tijd voor gehad. Ik zie wel dat ik bij deze foto nog wat moet doen aan de witbalans. Het was volgens mij laat gisteren.

    Maar genoeg gebrabbel, hier mijn eerste garland-foto. Goed bandje!!! Ik zal ze voordragen aan de programmeur hier in delft bij Speakers.

    bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

  • #2
    Re: Galand toetsenist

    jammergenoeg is het gezicht onscherp. Indien het bewust gedaan is zo, lijkt het mij alvast geen goede keuze, omdat het gezicht hier door de compo/licht echt de blikvanger wordt. Het was dan ook een zéér donker hoekje... ik dacht ook niet veel scherps aan dat hoekje over te hebben gehouden trouwens De mensen met de 1.4 of 1.8 lensjes mss wel

    Comment


    • #3
      Re: Galand toetsenist

      was inderdaad de allermoeilijkste hoek, je foto mist inderdaad scherpte laat maar vlug nog iets anders zien

      Comment


      • #4
        Re: Galand toetsenist

        deze beter dan????

        bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

        Comment


        • #5
          Re: Galand toetsenist

          He Erik, deze foto vind ik veel beter. mooie compo met die zwarte achtergrond. Helaas trekt ze een beetje raar gezicht.

          PS: Je moet je nieuwe lens nog effe in je sig zetten.
          Nikon D50 + Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3,5-5,6G / TAMRON AF 18-200/3.5-6.3 XR Di-II Macro / Nikon SB600 Flitser / Nikkor AF f1.8G

          Comment


          • #6
            Re: Galand toetsenist

            ja baas. heb het de afgelopen weken een beetje te druk gehad . eigenlijk was ik het gewoon vergeten haha
            bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

            Comment

            Working...
            X