Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

moet er nog Garland zijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • moet er nog Garland zijn

    Belange nie zo goe gelijk dat er ier al gepost is maar I'll give it a shot.








    ik moet in mij Deep Purple gaan fotograferen in Antwerpen. 'k ga dus best nog rap wa oefenen!
    WWW.JOPIX.BE
    Just one click away...

  • #2
    Re: moet er nog Garland zijn

    wat is hier in godsnaam (of eender wiens naam) niet goed aan ?
    zeg mij dat eens? je zet hier anders een prima reeks neer!

    Comment


    • #3
      Re: moet er nog Garland zijn

      ik vind, ten eerste dat de kleuren veel minder indruk maken dan in andere reekskes dak hier al gezien heb. Bij de tweede foto vind ik het jammer dat elleboog en micro er niet helemaal opstaat (maar ik had geen betere van haar) en die derde is er een deel van de drum (onderaan) en de hand overbelicht. En geloof mij, ze zien er nog redelijk uit door het verkleinen en een kadertje doet ook veel hé.
      WWW.JOPIX.BE
      Just one click away...

      Comment


      • #4
        Re: moet er nog Garland zijn

        Dit is toch een mooie reeks?
        Bij de tweede zitten er wel wat rare vlekjes op haar nek,maar ik veronderstel dat dat reflecties zijn van het topje dat ze droeg.
        Ik begin al te twijfelen om de mijne te bekijken als ik zie wat er hier voor moois al gepost is.
        It's not the size that matters, it's how you use it.
        Bart's Foto's Lenske Boortmeerbeek

        Comment


        • #5
          Re: moet er nog Garland zijn

          Eerlijk antwoord ?
          De eerste twee zijn zoals jezelf zegt een beetje flets van kleur, maar dat kan je verbeteren in nabewerking; de derde bevalt me best
          Natuurlijk en dit vind ik wellicht een minpuntje, camouflleer je de scherpte door het kleine formaat
          Canikon 40D - D200, D300

          Comment


          • #6
            Re: moet er nog Garland zijn

            tuurlijk eerlijk antwoord! met oneerlijke antwoorden kan ik niets doen hé .

            Die kleurbewerking in PS ben ik nog niet goe weg mee. Meestal doe ik 'automatische kleuren' en pas ik daarna nog wat de levels aan en geeft me dat een redelijk gevoel. Mss moet ik je eens een origineel sturen zodat je me kan tonen wat jij er zou mee doen. Dan zie je ook dat hij niet helemaal scherp is (ik denk dat dit aan mijn nog te onvaste hand ligt)
            WWW.JOPIX.BE
            Just one click away...

            Comment


            • #7
              Re: moet er nog Garland zijn

              Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
              tuurlijk eerlijk antwoord! met oneerlijke antwoorden kan ik niets doen hé .

              Die kleurbewerking in PS ben ik nog niet goe weg mee. Meestal doe ik 'automatische kleuren' en pas ik daarna nog wat de levels aan en geeft me dat een redelijk gevoel. Mss moet ik je eens een origineel sturen zodat je me kan tonen wat jij er zou mee doen. Dan zie je ook dat hij niet helemaal scherp is (ik denk dat dit aan mijn nog te onvaste hand ligt)
              Ipv PS gebruik ik liever C1 als het op kleuren aankomt (moeten dan wel RAW files zijn, en die zijn behoorlijk groot)
              Canikon 40D - D200, D300

              Comment


              • #8
                Re: moet er nog Garland zijn

                ja, er had mij nog iemand aangeraden om RAW te trekken maar ik kon dan maar zo'n 80 foto's nemen aangezien ik voorlopig slechts 2 gig heb zitten.
                Ik heb geen ervaring met RAW en ga dat toch ne keer van dichterbij moeten bekijken.


                @yowan: Is er aan uw foto's veel veranderd aan kleur nadat ze uit uw toestel kwamen? Ik zou graag eens een origineel van je zien.
                WWW.JOPIX.BE
                Just one click away...

                Comment


                • #9
                  Re: moet er nog Garland zijn

                  Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                  ja, er had mij nog iemand aangeraden om RAW te trekken maar ik kon dan maar zo'n 80 foto's nemen aangezien ik voorlopig slechts 2 gig heb zitten.
                  slechts 80 foto's?? ik krijg er een kleine 300raw op mijn 2gig ...
                  weliswaar met een 6Mp 10D ...
                  Oorspronkelijk geplaatst door jonez Bekijk bericht
                  @yowan: Is er aan uw foto's veel veranderd aan kleur nadat ze uit uw toestel kwamen? Ik zou graag eens een origineel van je zien.
                  ik vrees dat yowan raw trekt, en dan bepaal je de WB zelf, nadien.
                  (ik ook trouwens, meestal zat die hier ergens rond de 3000-3200K).
                  sorry yowan dat ik in je naam schrijf, correct me if i'm wrong

                  mm
                  ∏__|_ ∏__|_
                  "no rules, great shots"
                  Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                  Comment


                  • #10
                    Re: moet er nog Garland zijn

                    Ze zijn in ieder geval allemaal mooi scherp, en met die kleuren is niks mis hoor.

                    'k zie dat je nogal geëxperimenteerd hebt met de composities, 2e is net iets te scheef voor mijn smaak.

                    blijven proberen en dan gaan ze van heel goed naar uitstekend
                    ~TDN
                    fotoblog: www.tdn9.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: moet er nog Garland zijn

                      Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                      slechts 80 foto's?? ik krijg er een kleine 300raw op mijn 2gig ...
                      weliswaar met een 6Mp 10D ...

                      ik vrees dat yowan raw trekt, en dan bepaal je de WB zelf, nadien.
                      (ik ook trouwens, meestal zat die hier ergens rond de 3000-3200K).
                      sorry yowan dat ik in je naam schrijf, correct me if i'm wrong

                      mm
                      Met mijn 30D haal ik zon 250-270 foto's op 2gb, 8mp RAW.
                      Idd, mm zit er niet ver af, meeste tss 3000°K-3500°K... her en der een uitschieter op 4500°.

                      @jonez, ik zal proberen een voor/na reeks te maken, met alle wijzigingen (meestal niet zo veel).

                      Comment

                      Working...
                      X