Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kan iemand een les geven in Photoshop elements?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kan iemand een les geven in Photoshop elements?

    Hallo

    Ik zit hier waarschijnlijk niet helemaal op mijn plaats, maar wil toch eens proberen...

    Voor mijn werk ben ik op zoek naar mensen die eventueel een les Photoshop Elements zouden willen geven. Bedoeling is dat de deelnemers eerst samen met een fotograaf leren hoe ze panden het best kunnen fotograferen (deelnemers zijn vastgoedmakelaars), maar dat is al geregeld. Daarna zou iemand hen in een drietal uren moeten kunnen uitleggen en tonen hoe ze hun foto's kunnen bewerken met Photoshop Elements. Dat blijkt een vrij goedkoop en toch goed programma te zijn. Ik zoek iemand voor een les in Antwerpen, één in Leuven, één in Gent en één in Oostende of Brugge. Kan iemand mij helpen?
    Of kennen jullie eventueel iemand die het wel zou kunnen doen?

    Bedankt! hilde

  • #2
    Waarom koop je het boekje van Photoshop Elements niet?
    ISBN 90 395 2106 9 en de prijs is zowat 15,= euro dacht ik.
    Daar staat (bijna) alles in beschreven hoe je met het programma moet/kunt werken. Het is geschreven door onze 'eigen' Erik Mansvelders dus als je na het lezen nog vragen heb kan je die altijd hier deponeren.
    Het fotograferen van panden moet toch niet zo moeilijk zijn?
    Ze bewegen niet, je kunt ze op alle dagen fotograferen, dus met/zonder zon dag/nacht e.d.
    Wellicht dat mijn antwoord helemaal niet klopt maar dan heb ik je gewoon verkeerd begrepen!
    Dag dag
    Vonne
    The only real failure is to give up trying!

    http://www.yvonnew.com
    http://www.vonne.web-log.nl
    and HFC forever!

    Comment


    • #3
      Vonne, ik zoek hier in de omgeving Hasselt al 3 maanden naar dit boek, ofwel kennen ze het niet, ofwel is het ieders keer in bestelling . Kan ik het misschien via internet ergens onder rembours bestellen
      Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

      Comment


      • #4
        Dag Bingel,
        In Hasselt kan je het vinden in de winkel van boekensoft, ik heb daar ook al boeken gekocht, zie http://www.boekensoft.com/detailpagina.php?id=115501
        Mvg Patrick Billen, alias Tommie
        www.wondermooi.be
        www.patrickbillen.be

        Comment


        • #5
          zoek hier eens op die site onder handleiding photoshop , ik weet niet juist meer waar het staat maar ik heb ze gedownloud en die is gewoon compleet en heel gebruiksvriendelijk.
          visit my website : http://www.freewallpapersite.com

          Comment


          • #6
            Bingel ben je al in de Standaard boekhandel geweest in Hasselt ?
            Ik heb het mijne daar een 3-tal weken geleden gekocht, en vorige dinsdag heb ik gezien dat er zeker nog een 10-tal exemplaren aanwezig waren. Zeker spoedig eens langsgaan ! Ik vind het een goed boek en voor 14,50€ moet je het zeker niet laten.

            Benny
            ~~ Konica-Minolta 7D, Minolta Dimage 7, Dynax 500 SI, Dynax 505 SI Super ~~

            Comment


            • #7
              Hilde, welke omgeving ?
              Simkin.

              portfolio: http://www.megapixel.tk

              Comment


              • #8
                Originally posted by bingel
                Vonne, ik zoek hier in de omgeving Hasselt al 3 maanden naar dit boek, ofwel kennen ze het niet, ofwel is het ieders keer in bestelling . Kan ik het misschien via internet ergens onder rembours bestellen
                Hallo,

                Ik bestelde het boek via www.proxis.com en kreeg het tegen rembours (ander betalingsmogelijkheden zat trouwens ) drie dagen later thuisbezorgd (postpakket)

                Misschien is dit wel een oplossing voor jou.

                Groeten,
                Iglo
                You cannot create experience. You must undergo it.

                Comment


                • #9
                  Dag allemaal

                  Jullie zijn blijkbaar overtuigd van de kracht van het boek. Het is dan misschien een goed idee om het als naslagwerk te gebruiken voor de lessen. Maar we hebben wel degelijk iemand nodig die wat uitleg kan komen geven. Dus met een boek alleen ben ik er niet.

                  Het gaat om 4 lessen: 1 in Oostende, 1 in Gent, 1 in Antwerpen en 1 in Leuven. Voor Gent heb ik inmiddels iemand gevonden.

                  Simkin, waar ben jij vandaan? Wil je graag een dergelijke les geven? Of ken je iemand?

                  Bedankt!
                  hilde


                  Comment


                  • #10
                    Ik heb de boek intussen gevonden (en gekocht) bij carrefour in Hasselt. Ziet er prima uit, handig formaat en lekker goed leesbaar met enkele "bekende" fotos in.
                    Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by bingel
                      Ik heb de boek intussen gevonden (en gekocht) bij carrefour in Hasselt. Ziet er prima uit, handig formaat en lekker goed leesbaar met enkele "bekende" fotos in.
                      Natuurlijk bekende foto's... 't boek is van onze Erik...

                      Comment


                      • #12


                        Erik

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Erik Mansvelders


                          Erik
                          mmmmmmmm, die is vanavond kort van stof.........

                          mvg,
                          Z900
                          Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

                          Comment


                          • #14
                            Ha Z,

                            T'is om mijn gemiddelde wat te bewerken he... Mijn langste post is 785.756 woorden (afkortingen niet meegerekend), de kortste is nu één smiley. Soms zijn duizenden woorden nodig, bij deze was m.i. dat ene pictogrammetje voldoende

                            Comment


                            • #15

                              Comment

                              Working...
                              X