Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

    Beste Jacques, Willy en Peter,
    - ondanks het respect voor jullie beslissing om BD (voor een tijd?) te laten rusten...
    - ondanks het feit dat er wat problemen geweest zijn...
    - ondanks het feit dat ook ik niet altijd akkoord ging met jullie beslissingen...
    - ondanks... ...

    zou ik het bijzonder ongepast en onbeleefd vinden jullie vertrek niet te verzachten door een welgemeende en oprechte
    DANK U WEL
    voor de inzet, de vele uren, de passie, het ongemak, het plezier, de merde, het vergaderen, het dromen, het werk, het rijden, het schrijven, het denken, het vul "zelf-maar-aan"... voor deze leuke plek op het wijde net !

    Aan de bezoekers van dit topic !
    Ik weet dat enkelen onder jullie het moeilijk hadden met bovenstaande namen, soms terecht, soms onterecht. Niets menselijks is ons vreemd - ik wil (en kan) daar geen standpunt over innemen !!!
    Maar, lieve BD'ers, laat dit topic in zijn waarde ! Laat dit draadje niet ontaarden in ongepaste flames, doch laat het een oprechte hommage zijn aan 3 mensen, die - hoe je het ook draait of keert - veel tijd, energie en passie gestoken hebben in dit forum, waar we met z'n allen zoveel plezier aan beleven...

    Jaja, Hombre en Peter,
    we hopen dat jullie vooral de leuke dingen zullen onthouden en weet jullie vergezeld van ons respect en onze dank !


    Respectvol, Kariboe

    P.S. Wil iemand van de mods zo vriendelijk zijn mijn foutje in de topictitel te verbeteren. Je leest dan 3x je tekst door op fouten en dan staat er zo'n stomme 'zetduivel' in de titel...
    Last edited by Kariboe; 25 maart 2007, 23:55.
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

  • #2
    Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

    Titel aangepast Kariboe.
    Bedankt voor deze topic.
    Ik ben zekers dat de genoemden dit zullen weten te waarderen
    mvgr
    Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

    Comment


    • #3
      Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

      Oops Kariboe.
      Op de A.V. in Dendermonde hadden we het er met andere BD'ers over dat we dat eigenlijk wel ooit eens zouden moeten doen. Zo'n topic als deze
      starten. Iedereen was wel akkoord.....
      En jij doet het.

      Beste Peter1, Hombre en Jaja :

      Al het plezier, al de kennis, al de vriendschappen, al de menselijke warmte in moeilijke tijden maar vooral ook in goede tijden, al het genot van een mooie hobby waarvan ik op BD genoten heb, het grote menselijk vertrouwen dat jullie me gegeven hebben (!) kan ik jullie nooit teruggeven.
      Aanvaard dan wel een oprecht en welgemeend DANK U. Van diep in mijn hart.

      Jullie beseffen misschien niet welke toegevoegde waarde jullie gebracht hebben in mijn leven. En ook dat van anderen, daar ben ik zeker van.
      Nu dat jullie een beetje afstand van BD nemen gaan jullie de tijd hebben om dat te beseffen. Het moge jullie een diepe vreugde geven.

      Nogmaals
      DANK U !!


      Jammer....het is gebeurd. Maar met heel veel begrip en respect voor jullie beslissing wens ik jullie het allerbeste in jullie verdere leven.

      Heel oprecht
      Skitch
      Last edited by Skitch; 26 maart 2007, 00:45.
      " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

      Comment


      • #4
        Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

        Hier kan ik weinig aan toevoegen alleen nog maar een grote dank jullie wel dus bij deze DANK VOOR DE GROTE INZET het heeft ons veel geleert hier op BD


        Groetjes Jan en Coby
        D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
        www.langenacker.nl

        Comment


        • #5
          Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

          Al ben ik me nooit echt bewust geweest over van de problemen alhier, ik weet wel hoe moeilijk het is engagemnt te blijven houden in dergelijke organisaties, vrijwillig, vaak stotende op onbegrip van naasten en familie !

          Dus wat mij betreft ook een dikke mercie

          Comment


          • #6
            Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

            Sluit me hierbij aan. Ben nog veel te jong in BD om te begrijpen wat er allemaal is gebeurd, maar dat buiten beschouwing gelaten.

            Zoals je met heel veel woorden weinig kunt zeggen, luister maar naar onze politiekers, kan je ook met weinig woorden heel veel zeggen,
            daarom, een echt welgemeend "Dank U"
            Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
            Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

            BD0460BE

            Comment


            • #7
              Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

              Ook ik sluit me volledig aan bij deze post. En ik heb zelfs geen groene bol naast mijn naam staan!
              Maar voor iedereen die na zijn werk, na het eten, na de afwas, na de andere dagtaken, na ...... zich dan nog belangeloos verscheidene uren inzet voor zoiets geweldigs als dit forum, verdient minstens HEEL VEEL RESPECT en een WELGEMEENDE DANKUWEL!!
              Last edited by Larah&Bo; 26 maart 2007, 08:48.

              Comment


              • #8
                Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

                een welgemeende ...
                RESPECT en MERCI


                mm
                ∏__|_ ∏__|_
                "no rules, great shots"
                Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                Comment


                • #9
                  Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

                  Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
                  3 mensen, die - hoe je het ook draait of keert - veel tijd, energie en passie gestoken hebben in dit forum, waar we met z'n allen zoveel plezier aan beleven...
                  Inderdaad, dat verdient sowieso respect en appreciatie !
                  Canon 350D | Canon 50 F1.4 | Tokina 12-24 F4 | Tamron 28-75 F2.8 | Sigma 70-300 F4-5.6 | Sony DSC F717

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

                    Ik ontmoette hen pas vorig jaar op de AV in Mechelen.
                    Sympathieke mannen - begrijp ook niet wat er precies is gebeurt maar het is nu helaas zo

                    JaJa - Hombre - Peter1
                    BEDANKT
                    en het ga jullie goed ! Hopenlijk treffen we elkander in de toekomst weer.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

                      Guys,

                      bedankt! wat mij betreft mag bd de nobelprijs der fotografie in de nederlanden krijgen! En dat is dankzij jullie inzet en overtuiging!


                      Had bd er niet geweest, zou ik nooit gestaan hebben waar ik nu sta, en daarvoor mijn oprecht gemeende dank. Julli hebben mijn respect en ik wens jullie allen het beste toe voor de toekomst

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

                        Ook van mij een heel gemeend woordje van DANK.
                        Geniet van foto's maken

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

                          Welgemeende dankjulliewel!
                          Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

                            En ik sluit me hierbij zeer graag ook aan!

                            Voor wanneer een modellendag ex-BD bestuursleden?
                            BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bedankt Jaja, Hombre en Peter1

                              Hier nog iemand die zich aansluit bij de gedachte van kariboe (en de vele anderen)


                              Thanks, en hopelijk tot nog eens
                              Groetjes,
                              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                              Comment

                              Working...
                              X