Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Jaco in Venetië: KIEKEVEL ZEG IK!

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De Jaco in Venetië: KIEKEVEL ZEG IK!

    Eerst dit: I don't get it. Deze foto's zouden er al staan sinds 23/2 of zo... heb ik daar dan zo'n lange tijd over gezien? Of was ik al die tijd naar een homepage uit mijn cache aan het kijken. Raar...

    En nu to the point: Jaco, you rule bigtime! Ik zit hier voorwaar met KIEKEVEL! Stuk voor stuk sublieme foto's!

    Mijn favorieten:
    -Het koppel (vrouw heeft "wanend" masker") met op de achterhrond dat wit gebouw.
    -Het gouden gezicht (3e pagina, op 7 na laatste foto)
    -Het blauw met gouden masker (pg. 1, 2e rij)
    -En die op de voorpagina van BD vandaag, met die spiegel (zit niet in je album?!)

    Eén ding staat vast: volgend jaar loop ik daar ook. (hopelijk leest het vrouwtje dit niet, anders is de verassing om zeep...)

    J.


    http://www.theafricabug.com

  • #2
    Hallo Jochen,

    De datum is inmiddels aangepast .
    Nu het kiekenvel nog ...

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

    Comment


    • #3
      Jochen,
      Giant Pat's bus staat al klaar ...
      P.
      Do or Do Not - There is no try ...
      www.giantpat.be

      Comment


      • #4
        Originally posted by Jochen
        Eerst dit: I don't get it. Deze foto's zouden er al staan sinds 23/2 of zo... heb ik daar dan zo'n lange tijd over gezien? Of was ik al die tijd naar een homepage uit mijn cache aan het kijken. Raar...

        'k had hetzelfde gevoel....maar ondertussen opgelost..
        maar de foto's zijn gewoon prachtig...., beter kan bijna niet meer..
        'k heb de link al naar m'n vrienden gemaild omdat het echt de moeite is...
        daVinci
        www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

        Comment


        • #5
          een super reeks van de Jaco !!

          Comment


          • #6
            Droom ik ook al jaren van, Canavale di Venezia, maar 't zal voor mijn pensioen zijn !
            Enfin, Jaco heeft ALLES al gefotografeerd !
            En hoe ! Subliem !
            ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
            Si non, on devient bonbon
            Et les gens nous mangent !"

            Comment


            • #7
              Dit is het hand van de meester ! Subliem !
              Peter

              http://www.pixagogo.com/?Peter Warson
              http://www.photoblog.be/peterwarson

              Comment


              • #8
                idd, dit is een juweel van een album.
                superknappe foto's en een machtige kadrering.
                echt knap. ik wou dat ik 't zo kon....

                Comment


                • #9
                  Knappe foto´s inderdaad.
                  Mijn lievelingsfoto: de bewegende bootjes!
                  Wat nog het meeste pikt...ik droom er al jaren van om dit zelf ook eens te gaan fotograferen.
                  Jos
                  http://www.jos-echelpoels.smugmug.com

                  Comment


                  • #10
                    De foto's zijn van een adembenemende schoonheid idd.
                    Tja, Venetië is natuurlijk een prachtige, verfijnde stad en karnaval is er net iets anders dan bij ons.

                    Ik droom er ook al jaren van dit eens te kunnen meemaken.
                    Saluti,

                    Pascal

                    Comment


                    • #11

                      Mensenlief! Wat een compositie! Niet 1 foto waarvan ik kan zeggen "jammer dat dit of dat niet zus of zo staat"... Prachtig. En tegelijk word ik er moedeloos van. Als je dit vergelijkt met mijn geklungel.
                      Ben echt onder de indruk!
                      mvg,
                      Tom

                      Comment


                      • #12
                        Tja, "slecht verdeeld" is de wereld nou eenmaal op elk gebied. Daar kunnen we ons alleen maar bij neerleggen. Jaco trekt in 10 min. meer goede foto's dan de doorsnee fotograaf in heel zijn leven .
                        Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                        Comment


                        • #13
                          Hierbij wil ik u allen bedanken voor de ongelooflijk vriendelijke kommentaren ( heb meer dan eens gebloosd ! ) . Het is mij zeer aangenaam te mogen lezen dat u , bij het zien van mijn foto's , evenveel plezier heeft mogen ondervinden als ik bij de opname's ervan.
                          Een raad : mocht u de kans zien een Carnaval in Venetïe bij te wonen , AARZEL NIET !!!! Het is een buitengewone , surrealistische en kleurrijke sfeer . Let wel , het loont om vanaf 7 uur door te straten te gaan want , later , is er veel te veel volk . En , zo vroeg , geniet je ook van het speciale licht van de opkomende zon .
                          Tot volgend jaar ? Ik bedoel in Venetië , natuurlijk ...

                          Vriendelijke groetjes aan u allen .

                          Jaco

                          Comment


                          • #14
                            Inderdaad een schitterend album. Ik heb hou absoluut niet van carnaval, maar carnaval in Venetië is toch zeker andere koek. Prachtige foto's van prachtige mensen.
                            Dit nodigt zeker uit om ook een keertje aldaar foto's te gaan maken.
                            Hoewel ik nooit de klasse van Jaco zal halen .
                            Bedankt ook voor de goede tip Jaco!

                            Jacki
                            Meer foto's op Mukblog

                            Comment

                            Working...
                            X