Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't gaat precies traag

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 't gaat precies traag

    er staan nog maar 8 foto's in de challenge, ofwel is iedereen nog heel dreuk bezig ofwel zullen er deze maand niet veel deelnemers zijn, maar ja 't onderwerp is nu niet bepaald makkelijk ( er staan momenteel nog maar twee goede foto's tussen vind ik) en niet iedereen vind een geschikt model, dat ook nog eens.
    visit my website : http://www.freewallpapersite.com

  • #2
    Fredericrom, je hebt gelijk ik vind het ook. En inderdaad het is een heel moeilijk onderwerp en omdat iedereen iets origineels wilt doen duurt dat wat langer zeker? Maar ik denk ook dat er deze keer niet zoveel inzendingen zullen zijn.

    Comment


    • #3
      't gaat idd niet hard met inzendingen.
      Ben zelf ook nog hard aan het verzinnen, maar echt iets origineels kan ik me nog niet verzinnen. 't is een lastige deze maand.
      But we shall see.
      Cheerio
      Leo

      Comment


      • #4
        't ja.. de mijne is al ingeblikt

        En ben er best tevreden over

        Maar ik laat het nog wat "rusten", hopelijk wordt ie beter met wat te "liggen"

        Comment


        • #5
          'k had een model, maar die had geen broek. Zorgde dus zelf voor een jeansbroek. Probleem : model kon niet in jeansbroek, was wat buiten proporties....., jeansbroekje te klein 't was geen gezicht...rits kapot, broek nog gescheurd ook nog...en mijn vrouw...wa hedde gaai mé m'n broek gedaan ?
          Model bleef met haar in hiel in broek hangen, hield ze tegen, lippenstift op mijn hemd. Mijn vrouw : "en hoe komt dieje purperen lippenstift met glinsteringen op da hemd van U ???"
          Ik : "ik ben tegen een lantaarnpaal gelopen en daar zal wat lippenstift op gehangen hebben zeker", dat geloofde ze gelukkig direct.

          'k heb er desnoods al wel ene, moet ik misschien wel pakken (afkomstig van de fotobeurs in Geel)....

          Heb nog een afspraak met een ander model, brengt zelf een broek mee, wachten op een beetje beter weer....maar ik weet niet of ik nog buiten mag van mijn vrouw....

          Met zo'n onderwerp moeten ze hier niet meer afkomen......miserie en ambras tot en met ! De jaja zal 't moeten komen uitleggen denk ik.

          Dus dat is waarom ik nog geen foto binnen zond.


          Comment


          • #6
            nog een geluk dat uw vrouw goedgelovig is
            visit my website : http://www.freewallpapersite.com

            Comment


            • #7
              Hehe, het verhaal van sonyke verdient al een prijs op zich eigenlijk

              Maar, de challenge, wat is dat nu eigenlijk? Het is heel gemakkelijk om je camera aan te zetten, op de muur te richten en als je dan afdrukt en je camera is niet heel erg slecht, krijg je op zijn minst een redelijk goede foto van die muur... Maar wat wil je daarmee of heb je daaraan? Niet veel eigenlijk.

              Het mooie van de challenge (de uitdaging, dus kan het eigenlijk niet moeilijk genoeg zijn he, anders is het geen challenge meer) is dat je iets moet gaan verzinnen. In de andere forums kun je vragen hoe je dan je sluitertijd met het diafragma moet combineren of wat dan ook, maar voor de challenge moet je een idee van een beeld hebben. En dat vastleggen (daarom moet je ook niet uit je archief gaan putten, maar elke maand voor elke challenge weer een foto gaan maken). En als je dat een maand lang probeert, dan heb je zelfs als je aan het einde van die maand nog steeds geen foto hebt, toch héél veel geleerd over fotografie

              Comment


              • #8
                Amen!

                (Eric heeft mij overtuigd om mee te doen)
                Simkin.

                portfolio: http://www.megapixel.tk

                Comment


                • #9
                  Hallo Sonyke,

                  Je verhaal getuigt van creativiteit .
                  Enne, laat maar weten als ik het eens moet komen uitleggen hé .

                  Jaja

                  Originally posted by Sonyke
                  Met zo'n onderwerp moeten ze hier niet meer afkomen......miserie en ambras tot en met ! De jaja zal 't moeten komen uitleggen denk ik.

                  Dus dat is waarom ik nog geen foto binnen zond.



                  Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                  Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                  Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                  Comment


                  • #10
                    ik vind de benadering van Erik heel mooi omschreven. Het is soms de manier waarop je naar beeldinhoud of kadrering gaat zoeken wat net een leuke leercurve is.

                    Het maakt je creatieve geest wakker, en je gaat ook letten op detais om net hetgene wat je wil bereiken te benadrukken.

                    Ik bekeek de challenge enkele maanden geleden ook anders, nu tracht ik er iets uit te leren, ook als ik foto's bekritiseer of evalueer met m'n punten. Ik stel me (tracht) i.d.p.v. de auteur ...

                    Philippe

                    Comment

                    Working...
                    X