Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotoclub in Genk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotoclub in Genk

    Ik denk dat er hier wel een aantal leden van fotoclubs uit het genkse zijn. Ik zou me er graag bij aansluiten, maar bij welke?

    Ik vind: "foto en diaclub Termien", "Creatief Genk" en "Kamera Genk" maar geen van allen heeft blijkbaar een website (of ik vind em niet).

    Ik zoek een club die fotouitstapjes organiseert en waar ook veel "oude rotten" in het vak zitten.
    Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

  • #2
    Re: Fotoclub in Genk

    Niemand van Genk hier?
    Canon EOS 5D, Canon EOS 30V Date, Chinon CE4, wat flitslicht en wat buizen met glas

    Comment


    • #3
      Re: Fotoclub in Genk



      m.v.g.

      Comment


      • #4
        Re: Fotoclub in Genk

        Daar ben ik ook al een heel tijdje achter aan het zoeken. Ben aangesloten bij een fotoclub maar deze gaan maar 1 a 2 keer weg maar telkens voor een dag of 4. Vind dat te kostelijk want je moet ook nog overnachten dan ergens. Doordat ik een cursus fotografie gevolgd heb dacht ik meer mensen tegen te komen die regelmatig ergens eens voor één dag een uitstapje wilde maken maar dit valt tegen.
        Als je op de site gaat kijken van volgende club dan zie je dat deze elke maand wel eens weggaan maar het is in Aarschot, beetje ver vanuit Kermt.

        Comment


        • #5
          Re: Fotoclub in Genk

          Bruno MIKOLAJCZAK

          brufoto@telenet.be
          bm@fctgenk.be


          Bruno is de voorzitter van fotoclub Termien in Genk, je kan eens een e-mail sturen.

          PJW.
          Last edited by pjw; 24 februari 2012, 09:13. Reden: meer info
          Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

          Comment


          • #6
            Re: Fotoclub in Genk

            Ben bij fotodigiclub de Teut in Zonhoven. Neem eens deel aan een vergadering. Dan merk je wel of je dit bevalt of niet. http://www.fotodigiclub.be/
            En Zonhoven is niet zo ver van Genk.
            nikon

            Comment


            • #7
              Re: Fotoclub in Genk

              Oorspronkelijk geplaatst door Gregor Bekijk bericht
              Ben bij fotodigiclub de Teut in Zonhoven. Neem eens deel aan een vergadering. Dan merk je wel of je dit bevalt of niet. http://www.fotodigiclub.be/
              En Zonhoven is niet zo ver van Genk.
              Ik ben eens gaan rondneuzen op hun website, het ziet er interessant uit, wie weet, info vragen kan nooit kwaad.
              Volgens de site van het VLF, de 1e en 3e donderdag vergadering.

              PJW.
              Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

              Comment


              • #8
                Re: Fotoclub in Genk

                Oorspronkelijk geplaatst door pjw Bekijk bericht
                Ik ben eens gaan rondneuzen op hun website, het ziet er interessant uit, wie weet, info vragen kan nooit kwaad.
                Volgens de site van het VLF, de 1e en 3e donderdag vergadering.

                PJW.
                De volgende vergadering is de 9de Jun. Stuur maar een PM als je meer informatie wilt
                nikon

                Comment


                • #9
                  Re: Fotoclub in Genk

                  Ik ben ook van Genk en aangezien ik nog niet zolang bezig ben met fotografie zoek ik ook wel een soort fotoclub, gewoon om mensen met dezelfde passie te leren kennen & eventueel er op uit te trekken.

                  Ik ga de website ook eens bekijken

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotoclub in Genk

                    Ondertussen heeft FotoClub Termien Genk wel een website.



                    PJW
                    Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotoclub in Genk

                      FotoClub Termien Genk, of FCTGenk.
                      Sinds de website er is, is de club aan het groeien.
                      We waren met 9 leden begin 2012, nu zijn we al met 14, en gisteren waren er weer 4 nieuwe gezichten op verkenning.



                      PJW.
                      Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotoclub in Genk

                        Oorspronkelijk geplaatst door pjw Bekijk bericht
                        FotoClub Termien Genk, of FCTGenk.
                        Sinds de website er is, is de club aan het groeien.
                        We waren met 9 leden begin 2012, nu zijn we al met 14, en gisteren waren er weer 4 nieuwe gezichten op verkenning.



                        PJW.
                        En nu zijn we met 28 en 2 verkenners.
                        Er is zelfs nu een ledenstop op 30.

                        PJW

                        Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

                        Comment

                        Working...
                        X