Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

    http://www.pixum.be
    Last edited by K-2; 23 maart 2007, 16:45.
    "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

  • #2
    Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

    Amaaai , bedankt voor deze tip ???
    Natuurlijk nu een extra lage prijs . Wat me vooral opvalt is dat de verzendkosten stukken lager liggen dan foto.com .
    Bijvoorbeeld 99 foto's slechts 1,99€ verwerkingskosten ; bij foto.com zit je al gauw aan 4,99€ verwerkingskosten .
    Nikon D70 en Nikon Coolpix 8700 / 18-70DX / 70-300 / Nikkor Macro 105 / SB600

    Comment


    • #3
      Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

      Ja. Ik heb vorige week voor een kleine €20 all-in ruim 1000 afdrukjes besteld
      En bovendien binnen de 3 werkdagen netjes thuis afgeleverd.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

        Even de correcte link gepost

        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

          Ik krijg die pixum easy print niet aan de praat, iemand tips aub ?

          Comment


          • #6
            Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

            Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Sorry - Thanks

            (Meteen ook maar bovenaan aangepast.)
            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

            Comment


            • #7
              Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

              Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Ik krijg die pixum easy print niet aan de praat, iemand tips aub ?
              Wat gaat er fout ?

              Bij mij was het gewoon software downloaden, opstarten en go...
              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

              Comment


              • #8
                Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

                Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
                Wat gaat er fout ?

                Bij mij was het gewoon software downloaden, opstarten en go...
                Na installatie blijft het programma 'hangen' bij opstarten, ook na verwijderen en opnieuw installeren ...

                Comment


                • #9
                  Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

                  Bedankt voor de tip 0.01 cent is echt wel weinig.
                  Nu zou wel eens het geschikte moment kunnen zijn om mijn collectie digitale foto's op papier vast te leggen.
                  ... see the ART not the TOOL ...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

                    Wat een gouden tip
                    Een vraagje, moet je je foto's van een DLSR dan zelf eerst best resizen naar de juiste verhouding of hoe werkt dat dan ?
                    Canon 7DII/Canon 7D/Canon 400D/EF 70-200 F2.8 L IS II USM/EF 24-70mm F2.8 L II USM/EF 50 mm F1.8 II(BW)/Tamron 17-50 mm F2.8 AF SP Di II (UV)/Sigma 50-150 mm F2.8 EX APO DC HSM (Ultra Clear)/Sigma 70-300 F4-5.6 APO DG Macro - BD0791BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

                      je moet ze niet resizen, ze worden afgedrukt lik of dat jij het wil. Persoonlijk heb ik wel nog maar alleen 20*30 formaat laten afdrukken en wat daar raar aan is is dat foto's die niet het juiste formaat hebben soms worden afgedrukt met een witte rand tot 20*30 en soms worden gesneden bv zodat je een foto van 20*20 hebt. Ik ben er nog niet uit vanwaar het vershil want als zij ze snijden is dit wel gemakkelijk.
                      [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                      Comment


                      • #12
                        Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

                        als je ze upload krijg je een icoontje bij de foto of die
                        al dan niet voldoet voor de gewenste afdrukgrootte.
                        als je sneller wil uploaden is het natuurlijk handig alles
                        op voorhand al op de juiste grootte te zetten ...

                        mm
                        ∏__|_ ∏__|_
                        "no rules, great shots"
                        Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                        Comment


                        • #13
                          Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

                          Oorspronkelijk geplaatst door fotomanneke Bekijk bericht
                          Wat een gouden tip
                          Een vraagje, moet je je foto's van een DLSR dan zelf eerst best resizen naar de juiste verhouding of hoe werkt dat dan ?
                          Ik resize niks in functie van Pixum. Gewoon doorsturen wat je hebt zonder bewerking. Pixum doet de rest.

                          Wel aanduiden of je al dan niet automatische fotocorrectie door Pixum wenst, of dat je alles 100% wil laten zoals je het doorstuurt (bv. bijsturen scherpte, belichting...) (is ergens vinkje in het bestelproces...).
                          "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                          Comment


                          • #14
                            Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

                            Oorspronkelijk geplaatst door inv Bekijk bericht
                            Bedankt voor de tip 0.01 cent is echt wel weinig.
                            Nu zou wel eens het geschikte moment kunnen zijn om mijn collectie digitale foto's op papier vast te leggen.

                            Graag gedaan .

                            Ik was er al klant en kreeg dit dus als mailadvertentie binnen.

                            En ja, ik ben nu mijn harde schijf zo ongeveer helemaal op papier aan het zetten
                            "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                            Comment


                            • #15
                              Re: Pixum promotie: nu €0.01 per afdruk...

                              Oorspronkelijk geplaatst door mutse Bekijk bericht
                              wat daar raar aan is is dat foto's die niet het juiste formaat hebben soms worden afgedrukt met een witte rand tot 20*30
                              Nog nooit gehad. Bij mij zijn de foto's altijd netjes gesneden op formaat van het effectief doorgestuurde beeld.
                              "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

                              Comment

                              Working...
                              X