Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Communie shoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Communie shoot

    Hoi even polsen naar eventuele interesse.

    Ik had blijkbaar 2 shoots door elkaar gehaald, na het checken van mijn agenda nu de juiste info

    Enkele vriendinnen van vriendinnen die categese regelen voor het vormsel van 12/13 jarigen hadden een probleem. Ze hadden verschillende beroepsfotografen maar die willen het niet meer doen. Want te weinig opbrengsten.

    Dus hadden ze het aan mij gevraagd en ik heb toegezegd voor volgende voorwaarden. Ik neem foto's tijdens de plechtigheid en zet deze op CD-rom, de prijs per kind lag op 10 Euro. Ik ging normaal ook even langs de generale repetie van 4/5 rond 19h
    De viering is in de Heilig Hart kerk naast de zwitserse apotheek te Deurne (Antwerpen). Ik dacht dat er dit jaar maar 11/12 kinderen zijn voor de viering. En is dus op 6 mei rond 9h

    Helaas krijg ik nu de vraag om die dag naar Dubai te gaan en dat is natuurlijk ook interessant. Dus zijn er eventueel mensen in de omgeving van het Antwerpse die in de bres willen springen om de dienst te fotograferen in mijn plaats? En zo ja wil je dan andere voorwaarden dan die ik vandaag met die mensen ben aangegaan?

    In principe gaat het dus om zo'n 120 Euro voor 1 CD
    Last edited by FotoDirk; 22 maart 2007, 08:31.
    Tot sluitertijd, Dirk

  • #2
    Re: Communie shoot

    Wanneer is die viering?
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

    Comment


    • #3
      Re: Communie shoot

      Dom van mij omdat de datum te vergeten

      Het is zondag 6 mei, de viering is om 9u en zal dus 1 à 2 uren in beslag nemen.
      Last edited by FotoDirk; 22 maart 2007, 08:31.
      Tot sluitertijd, Dirk

      Comment


      • #4
        Re: Communie shoot

        Ik had de verkeerde viering voor. Ik heb het nu aangepast bovenaan, de verschillen met de vorige versie in het rood.
        Tot sluitertijd, Dirk

        Comment

        Working...
        X