Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ogen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • ogen

    Zondag gemaakt bij een reptielen show.
    Mocht niet flitsen..en de beestjes zaten achter glas..




    of


    canon eos 400d
    lens sigma 105mm
    Last edited by knofje3116; 20 maart 2007, 13:36.
    Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

  • #2
    Re: ogen

    , Sorry. Vind de kleuren niet mooi (te kil), hij is onscherp en de uitsnede zou ik ook anders gedaan hebben.
    http://www.ijsregen.com

    Comment


    • #3
      Re: ogen

      Oorspronkelijk geplaatst door Eline Bekijk bericht
      , Sorry. Vind de kleuren niet mooi (te kil), hij is onscherp en de uitsnede zou ik ook anders gedaan hebben.
      het beest heeft nu eenmaal deze kleuren..kan er helaas niks aan veranderen. en het onscherpe komt omdat ik niet kon flitsen en geen statief bij had.
      Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

      Comment


      • #4
        Re: ogen

        Ik vind het een goeie opname.
        De kleuren van het dier zijn hier inderdaad zoals ze in werkelijkheid zijn.
        Bij fotos in terrarium of aquarium hebt ge de kleurtemperatuur niet in de hand, meestal zijn deze verlicht met buislampen (neonlampen) en in de aquaristiek is er een enorme verscheidenheid van lampen, met elk een verschillende kleurtemperatuur,en als ge niet kunt flitsen is er alleen nog de computer programma's om er iets aan te veranderen.
        Het verwondert me toch dat er niet geflitst mocht worden, op alle tentoonstellingen die ik bezoek, gebruik ik meestal flits.
        Met opnamen gemaakt bij het licht van bijv.beeld Grolux of Aquastar (zeer rood) buislampen moet ge niet afkomen bij uitgeverijen, en het is juist deze verlichting die nog altijd het meest gebruikt word bij aquariums en grote terrariums.

        Broken-wing

        Comment


        • #5
          Re: ogen

          Oorspronkelijk geplaatst door Broken-Wing Bekijk bericht
          Ik vind het een goeie opname.
          De kleuren van het dier zijn hier inderdaad zoals ze in werkelijkheid zijn.
          Bij fotos in terrarium of aquarium hebt ge de kleurtemperatuur niet in de hand, meestal zijn deze verlicht met buislampen (neonlampen) en in de aquaristiek is er een enorme verscheidenheid van lampen, met elk een verschillende kleurtemperatuur,en als ge niet kunt flitsen is er alleen nog de computer programma's om er iets aan te veranderen.
          Het verwondert me toch dat er niet geflitst mocht worden, op alle tentoonstellingen die ik bezoek, gebruik ik meestal flits.
          Met opnamen gemaakt bij het licht van bijv.beeld Grolux of Aquastar (zeer rood) buislampen moet ge niet afkomen bij uitgeverijen, en het is juist deze verlichting die nog altijd het meest gebruikt word bij aquariums en grote terrariums.




          Broken-wing
          de heren van de beestjes zagen mij komen met toestel
          en meteen had ik er een bij me staan" u mag niet flitsen" oke.
          Dus heb zo geprobeerd om ze er goed op te krijgen. de kleuren klopt wel ja, zijn ook niet mijn favoriete kleuren maar ik vond het beest zo mooi, en dan neem je de kleuren voor lief.
          bedankt voor je reactie.
          Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

          Comment


          • #6
            Re: ogen

            een zeer doordringend oog en prachtige de structuur van de schubben te zien.
            noem je dat schubben bij die beesten.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: ogen

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              een zeer doordringend oog en prachtige de structuur van de schubben te zien.
              noem je dat schubben bij die beesten.
              grt,bouk.
              denk het wel?
              in iedergeval hadden ze er jongen mee, die staat mooier op de foto vindt ik...heb hem geplaatst, hier in dieren, maar te klein formaat.
              Last edited by knofje3116; 20 maart 2007, 16:36. Reden: foutje
              Een dag niet gefotografeerd, is een dag niet geleerd..Canon 400D, sigma 105mm, sigma 50-500,de kitlens, en een rugzak die te zwaar is...

              Comment

              Working...
              X