Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotomateriaal-topic

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotomateriaal-topic

    Op verschillende andere foto-fora vind je soms een topic waarin iedereen een lijstje maakt van zijn of haar fotomateriaal. In je handtekening kan je dan een link plaatsen naar jouw post in dit topic.

    Het lijkt me wel handig om een overzicht te hebben van wat iedereen zoal in huis heeft van materiaal. Dan kan je bij dringende vragen veel sneller contact opnemen met de betreffende eigenaar.

    ik zal de spits afbijten:
    • Canon 350D
    • Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6
    • Canon EF 50mm f/2.5 compact macro
    • Sigma APO 70-300mm f/4-5.6 DG MACRO
    • Canon Speedlite 420ex + Omnibounce


    PS: Ik weet niet of hier ooit al eens een topic is over gemaakt, maar met de zoekfunctie heb ik toch niets gevonden

  • #2
    Re: fotomateriaal-topic

    Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
    PS: Ik weet niet of hier ooit al eens een topic is over gemaakt, maar met de zoekfunctie heb ik toch niets gevonden
    Hi,

    Er is hier ooit gesteld dat het maken van te nauwkeurige lijstjes, nachtelijke bezoekers aantrekt.

    Vandaar...
    Paul.
    DPaul - A.FIAP
    D810, nikkors and other stuff

    Comment


    • #3
      Re: fotomateriaal-topic

      Oorspronkelijk geplaatst door DPaul Bekijk bericht
      Hi,

      Er is hier ooit gesteld dat het maken van te nauwkeurige lijstjes, nachtelijke bezoekers aantrekt.

      Vandaar...
      Paul.
      Het is ook niet verplicht te reageren, van mij mag iedereen dat hier gerust invullen, ik ga 't niet doen.
      Die nachtelijke bezoeker kan toch evengoed de handtekeningen nagaan waar instaat wat allemaal in huis is.

      Comment


      • #4
        Re: fotomateriaal-topic

        Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T Bekijk bericht
        Het is ook niet verplicht te reageren, van mij mag iedereen dat hier gerust invullen, ik ga 't niet doen.
        Die nachtelijke bezoeker kan toch evengoed de handtekeningen nagaan waar instaat wat allemaal in huis is.
        Die vroegere post ging wel degelijk over de sigs...
        Paul.
        DPaul - A.FIAP
        D810, nikkors and other stuff

        Comment


        • #5
          Re: fotomateriaal-topic

          kzal es beginnen...

          Canon 20D
          Canon 5D
          Canon 70-200 L f4
          Canon 300mm L f4
          Canon 17-40L f4
          Canon 100mm f2.8
          Canon 50mm f1.8
          Canon extender 1.4
          Canon tussenring voor macro
          Canon afstandsbediening
          canon Speedlite 420EX+ omnibounce

          en dan nog statief,rugzak etc....
          website: www.stijnboelens.com

          Comment


          • #6
            Re: fotomateriaal-topic

            Oorspronkelijk geplaatst door sm00keh Bekijk bericht
            kzal es beginnen...

            Canon 20D
            Canon 5D
            Canon 70-200 L f4
            Canon 300mm L f4
            Canon 17-40L f4
            Canon 100mm f2.8
            Canon 50mm f1.8
            Canon extender 1.4
            Canon tussenring voor macro
            Canon afstandsbediening
            canon Speedlite 420EX+ omnibounce

            en dan nog statief,rugzak etc....
            Je adres staat er nog niet bij vermeld

            Comment


            • #7
              Re: fotomateriaal-topic

              Oorspronkelijk geplaatst door Jazzaddict Bekijk bericht
              Je adres staat er nog niet bij vermeld
              ik vind dat dit topic zijn nut kan bewijzen,daarom dat ik hier ook heb in gepost.

              en eum..ge kunt voorzichtig zijn,maar sommige gaan wel erg ver vind ik
              website: www.stijnboelens.com

              Comment


              • #8
                Re: fotomateriaal-topic

                ik kan er in komen dat sommige mensen hun uitgebreidde collectie aan materiaal liever niet publiceren uit vrees voor inbraak. Imho moet je toch wat relativeren. Zo weten dieven ook dat je een pc hebt als je hier op het forum zit, en weten ze sowieso dat je een fototoestel hebt als je hier foto's plaatst. Met de zoekfunctie weet je al vlug wie welke lens gebruikt heeft voor welke foto. Dus ja...

                Wie niet graag laat weten wat hij heeft, hoeft dat ook niet te doen he. En de mensen die het wel graag doen: plaats je lijstje maar

                Comment


                • #9
                  Re: fotomateriaal-topic

                  Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                  ik kan er in komen dat sommige mensen hun uitgebreidde collectie aan materiaal liever niet publiceren uit vrees voor inbraak. Imho moet je toch wat relativeren. Zo weten dieven ook dat je een pc hebt als je hier op het forum zit, en weten ze sowieso dat je een fototoestel hebt als je hier foto's plaatst. Met de zoekfunctie weet je al vlug wie welke lens gebruikt heeft voor welke foto. Dus ja...
                  Maar ze weten allicht niet dat ik nog een "twaalver" in huis heb ook, bij deze is dat dan rechtgezet
                  fotosite

                  Comment


                  • #10
                    Re: fotomateriaal-topic

                    wat's een twaalver, elsan?

                    mm
                    ∏__|_ ∏__|_
                    "no rules, great shots"
                    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

                    Comment


                    • #11
                      Re: fotomateriaal-topic

                      Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                      wat's een twaalver, elsan?

                      mm
                      Zoiets dat ge met twee handen moet vasthouden als hij afgaat.

                      Is misschien een idee om ook je wapens/honden in je sign te zetten.

                      Kwestie van al direct te ontmoedigen.
                      Groetjes
                      ----JO

                      Comment


                      • #12
                        Re: fotomateriaal-topic

                        Ik vind het een dom idee om wapens boven te halen als er ingebroken wordt. Je weet nooit wat de reactie is van de 'bezoekers'. Mijn leven is me nog altijd meer waard dan mijn fotomateriaal, hoeveel het mij dan ook gekost heeft.

                        trouwens: ging dit topic niet over fotomateriaal?

                        Comment


                        • #13
                          Re: fotomateriaal-topic

                          Oorspronkelijk geplaatst door Vanquisher Bekijk bericht
                          Ik vind het een dom idee om wapens boven te halen als er ingebroken wordt. Je weet nooit wat de reactie is van de 'bezoekers'. Mijn leven is me nog altijd meer waard dan mijn fotomateriaal, hoeveel het mij dan ook gekost heeft.

                          trouwens: ging dit topic niet over fotomateriaal?
                          Je hebt 100% gelijk. Ik laat mijn .45'er ook in mijn nachtkastje liggen. Net zoals het feit dat ik in mijn bed blijf liggen, dicht bij m'n nachtkastje.
                          Pentax K100D - DA 18-55 Kitlens - Vivitar 28-210 f4.2 - Sigma 70-210 f4
                          http://francie.vankrunkelsven.net

                          Comment


                          • #14
                            Re: fotomateriaal-topic

                            nen hoop batterijen en geheugenkaarten

                            en daar wat accesoires voor..
                            foto als spiegel of als venster?

                            Comment


                            • #15
                              Re: fotomateriaal-topic

                              Oorspronkelijk geplaatst door sis3970 Bekijk bericht
                              Je hebt 100% gelijk. Ik laat mijn .45'er ook in mijn nachtkastje liggen. Net zoals het feit dat ik in mijn bed blijf liggen, dicht bij m'n nachtkastje.
                              Niets beter dan een goeie brandblusser onder je matras, je kan er ver mee spuiten en inbrekers verblinden, en daarna erop slaan

                              doch kan je niet zo snel doden als met een vuurwapen.
                              Canon EOS 400D met Canon 50 1.8 II + Sigma 17-70 + gripje + Tokina 12-24 + Canon 75 - 300 III USM + 430EX
                              http://www.suntronics.be Uw partner in zonne-energie!

                              Comment

                              Working...
                              X