Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cameranu.nl

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cameranu.nl

    Hallo,

    is er iemand die al ervaring heeft met deze online verkoopsite?

    Dank bij voorbaat

    Mark
    Canon EOS-300D + Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 / Canon EF 75-300/4.0-5.6 III USM / Canon EF 28-105 f/3.5-4.5 USM II / Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM

  • #2
    Re: Cameranu.nl

    www.konijnenberg.be en www.konijnenberg.nl zijn ook interessant, heb ook goede referenties van vrienden gehoord over die shops, ze hebben ook postorder (ik denk dat ze van oorsprong postorder zijn), je kan dus laten opsturen of zelf afhalen (en eventueel bekijken in de shop.

    In België : Turnhout, industrieparkje in de buurt van autostrade, in NL : zie website. Goede prijzen denk ik (als je het zo bekijkt...)

    Ze hebben voor een kennis van mij een garantie ook perfect en snel afgehandeld...
    Fuji S9600 2gb Sandisk UltraII / 1gb Fuji XD H-type / Raynox DCR-250 Macro - Canon Powershot A720IS / 2gb SD Sandisk
    Have a look at http://www.flickr.com/photos/7770276@N07 and leave comments please.

    Comment


    • #3
      Re: Cameranu.nl

      De sites waar ik ervaring mee heb en in volgorde van mijn persoonlijke tevredenheid:

      1) Topfoto. http://www.topfoto-online.de/
      Duitse winkel, maar heel vriendelijke en correcte Nederlandse uitbater (Ingo). En de betaling kan gebeuren op een Belgische rekening. Lage verzendingskosten. Het aanbod is niet "enorm" maar dikwijls wel de beste prijzen.

      2) Kamera-express: http://www.kamera-express.nl/ Ook heel goede ervaringen mee. Heel serieuze zaak. Kijk vooral hun koopjes eens na.

      3) Konijnenberg: http://www.fotokonijnenberg.nl/index...ountry_type=be Nog niet veel aan gekocht maar de prijzen liggen over het algemeen hoger en ik heb niet direct goede ervaringen op het gebied van klantvriendelijkheid.

      Kijk anders ook eens bij "Camera Verschoore": http://fotoverschoore.nl/onze_filial...ingen/9-2.html
      Heeft vele filialen net over de grens een de prijzen zijn dikwijls héél scherp.
      Een ECHTE winkel...maar: Mijn SonyAlpha 100 heb ik bij hen gekocht en de prijs lag lager dan bij om het even welke internetwinkel. Heel vriendelijke meisjes ook achter de toonbank . (knap ook, maar dat zal wel niemand interesseren )
      Sensor-reiniging bij Verschoore is "standaard gratis" voor klanten !!!. Over klantenservice gesproken.

      Comment


      • #4
        Re: Cameranu.nl

        Het zijn serieuze mensen. Met andere woorden ze zijn heel correct en snel.
        Wat mij betreft kun je daar met een gerust hart bestellen.
        Ik heb er al verschillende keren besteld.

        Comment


        • #5
          Re: Cameranu.nl

          Ik heb goede ervaring met www.cameranu.nl
          In Nederland zijn ze een van de goedkoopste zaken, vaker goedkoper nog dan Konijnenberg en Kamera-express.
          Heb er een half jaartje geleden een Tokina 100mm gekocht, na betaling is het objectief snel en goed verstuurd. Het objectief was helemaal nieuw en nog nooit uit de doos geweest.

          Camera.nu is een betrouwbare zaak. Als je, je twijfels hebt bel gewoon eventjes!!

          Succes met je aankoop
          Last edited by Tintin; 17 maart 2007, 09:17.

          Comment


          • #6
            Re: Cameranu.nl

            Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
            Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
            --------

            Comment


            • #7
              Re: Cameranu.nl

              Meerdere malen gekocht en zeer tevreden van ze

              Komen hun woord na, en als het tegen zit wordt je keurig op de hoogte gehouden. Iets wat ik niet kan zeggen van sommige andere in dit topic genoemde winkels.
              Groeten,

              Albert Jan

              Website AJH
              lidnummer: BD0371NL

              Comment


              • #8
                Re: Cameranu.nl

                idem hier , zeer tevreden . Ik heb daar mijn 180mm macro van sigma gekocht. Na betaling in de mededeling gezegd dat ze het niet voor een bepaalde datum mochten zenden. De dag erna was ups hier al (ik niet). De volgende dag is ups nogmaals langsgeweest (was ik ook thuis) en hebben ze niet de moeite genomen om aan te bellen en gewoon voor de deur gezet. .

                Ok dit gaat dan over ups ,niet echt over cameranu maar toch handig om te weten als je iets laat opsturen. ( btw kosten om op te sturen zijn vrij laag in vergelijking met andere)
                [CENTER] Merkvast? Canon, tamron, sigma, takumar, vivitar, pentax,...... nee niet echt[/url]

                Comment


                • #9
                  Re: Cameranu.nl

                  In ieder geval al vriendelijk bedankt. het heeft mij goed geholpen bij mijn beslissing, maar als er mensen zijn die nog ervaring hebben, mogen zij dit nog steeds laten weten

                  Mark
                  Canon EOS-300D + Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 / Canon EF 75-300/4.0-5.6 III USM / Canon EF 28-105 f/3.5-4.5 USM II / Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM

                  Comment

                  Working...
                  X