Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto Rubens

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto Rubens

    Hallo allemaal,
    Ik heb al heel veel goede ervaringen gelezen over foto Rubens. Nu lees ik op hun site dat er 3 winkels zijn (Antwerpen, Schoten, Wilrijk). Mijn vraag is nu of er tussen deze winkels grote verschillen zijn, qua grootte, materiaalkeuze, deskundigheid personeel,... Alle reacties welkom!
    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
    http://www.orlik.be

  • #2
    Re: Foto Rubens

    iin schoten zou ik niet gaan
    hebben daar al wat materiaal gekocht, in onze beginnersperiode en zijn toen voort gegaan op wat de verkoper ons vertelde
    die heeft ons toen nen hoop rommel in onze nek gedraaid
    dus voor mij zeker geen aanrader
    als ze nu nog een canon ipv een nikon aanraden tot daar toe omdat dat beiden kwaliteit is
    maar als ze een videocamera aanraden waarvan je de mini-cd's direct op je pc kan afspelen en daarna blijkt dat je daar een programma voor nodig hebt. als ze dan zeggen dat ze voor dat programma gaan zorgen en je na 2 weken nog op je honger zit. weer gaan vragen en dan zeggen ze dat ze contact hebben opgenomen met sony en dat dat moet werken, dat er dus een fout op de pc zit
    pc laten nakijken, alles in orde
    ten einde raad zelf naar sony gebelt, en die zeggen dat je daar inderdaad een programma voor nodig hebt dat normaal in de doos zou moeten zitten maar aangezien daar blijkbaar iets is mis gegaan, sturen ze het programma op
    en de volgende dag steekt het programma in je bus
    goede service
    dan zijn mijn conclusies snel getrokken

    Comment


    • #3
      Re: Foto Rubens

      Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
      Hallo allemaal,
      Ik heb al heel veel goede ervaringen gelezen over foto Rubens. Nu lees ik op hun site dat er 3 winkels zijn (Antwerpen, Schoten, Wilrijk). Mijn vraag is nu of er tussen deze winkels grote verschillen zijn, qua grootte, materiaalkeuze, deskundigheid personeel,... Alle reacties welkom!
      De winkel in Wilrijk stelt niet veel voor. Een smal gangetje en weinig op voorraad.
      De winkel in Antwerpen is ietsje groter en wellicht iets meer in huis?...

      Comment


      • #4
        Re: Foto Rubens

        Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
        De winkel in Wilrijk stelt niet veel voor. Een smal gangetje en weinig op voorraad.
        De winkel in Antwerpen is ietsje groter en wellicht iets meer in huis?...
        Wat wel raar is dat die winkel in Antwerpen op zaterdag gesloten is (volgens website).
        Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
        http://www.orlik.be

        Comment


        • #5
          Re: Foto Rubens

          Oorspronkelijk geplaatst door Orliksken Bekijk bericht
          Wat wel raar is dat die winkel in Antwerpen op zaterdag gesloten is (volgens website).
          Klopt. De winkel in A'pen is op zaterdag gesloten. Heb er onlangs m'n D40 gekocht. Vriendelijk personeel en voldoende uitleg over het toestel gehad, etc. De winkel is vrij ruim en de materiaalkeuze leek mij ruim voldoende.

          Comment


          • #6
            Re: Foto Rubens

            Over de service Wilrijk zelf kan ik niet klagen

            Over Nikon des te meer ...
            leveringen e.d. laten al van augustus vorig jaar op zich wachten
            Nikon D300, AF-S DX VR 18-200mm 3.5-5.6G IF-ED, Nikkor AF-S 105mm F 2.8 G IF-ED VR , SB-800

            Comment


            • #7
              Re: Foto Rubens

              slechte service , dit heb ik ondervonden toen ik mijn D70 wilde binnenbrengen voor een fabrieksfout,( bekent D70 probleem) moest ik er 50€ betalen , onkosten noemde ze dat, ben toen naar een andere winkel geweest en deze hebben hem gratis opgestuurd,
              was in Schoten,
              NIKON D70 + Nikon 18-200mm VR + NIKON SB-800

              Comment


              • #8
                Re: Foto Rubens

                Oorspronkelijk geplaatst door Lucske Bekijk bericht
                slechte service , dit heb ik ondervonden toen ik mijn D70 wilde binnenbrengen voor een fabrieksfout,( bekent D70 probleem) moest ik er 50€ betalen , onkosten noemde ze dat, ben toen naar een andere winkel geweest en deze hebben hem gratis opgestuurd,
                was in Schoten,
                Had je de nikon daar gekocht ?

                Comment


                • #9
                  Re: Foto Rubens

                  Deze week woensdag geïnformeerd voor een 400D en wat glas, wat ik nodig had was volgens de contactpersoon die dag terug in stock in hun magazijn en ging komende woensdag voorradig zijn in de shop in Wilrijk.
                  Een week duurt het dus om hun shops te bevoorraden vanuit hun magazijn, dat is misschien wat lang, maar de respons was wel snel.
                  Woensdag best wel nog eens naar de shop zelf bellen om te zien of m'n gerief daar dan effectief klaarligt.
                  Heb namelijk geen goesting om 35km op en af te rijden voor niets...

                  'k Laat wel weten hoe het afloopt

                  Greetz!
                  MCD
                  www.mattiaspletinckx.com
                  Nikon D800 - batterygrip, Nikon F100 - batterygrip : Nikkor 28mm 2.8 AF-D, Nikkor 50mm 1.8 AF-D, Nikkor 85mm 1.8 AF-D, Nikkor 105mm 2.8 AF-S Macro, Nikkor 24-70 2.8 AF-S, Nikkor 70-200 2.8 AF-S

                  Comment

                  Working...
                  X