Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

originele tips gevraagd!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • originele tips gevraagd!!

    Ik ga morgen een fotosessie doen voor communiefoto's en heb een afspraak gemaakt in het stadion van Club Brugge. Het is een grote verrassing voor de jongen want hij weet van niets en we wonen er 150 km ver vandaan.

    Heeft er iemand leuke tips om kinderen te fotograferen in een groot stadion?
    Ik had al "bengaals vuur" in mijn gedachten, maar dan staat heel het stadion onder rook en zijn mijn foto's ook de mist in!

    Laat maar komen zou ik zeggen!!

    geerthey Nikon d50

  • #2
    Re: originele tips gevraagd!!

    Je gaat morgen een shoot doen, toch redelijk belangrijk, die communiefoto's. En de dag er voor kom je op een forum om originele tips vragen?
    Euh... ergens klopt er iets niet volgens mij :-)
    www.YourConcertShots.com

    Comment


    • #3
      Re: originele tips gevraagd!!

      Zet hem midden in dat plein en gebruik uw groothoek.
      Neem een trapladder mee en fotograafer hem uit de hoogte met nog een groot deel van het stadium op de achtergrond. Leg enkele ballen aan zijn voeten.
      Laat hem kijken zo van " wat moet ik nu met al die ballen ".

      Neem een sjaal, must, vlagske, enz... mee.
      Maak een compo waarbij het lijkt alsof hij alleen in dat stadium zit ( allemaal lege stoelen ).

      Op het plein met zijn rug naar u met een paar oude voetbalschoenen op zijn rug. Zet uw 50 mm op uw toestel, diafragma volledig open f1.8 scherpstellen op die schoenen zodat al de rest flou is ...


      Het is maar een idee hoor ...
      Last edited by lieven lens; 14 maart 2007, 15:48.
      Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

      Comment


      • #4
        Re: originele tips gevraagd!!

        Ja hoor "Rsted", hang de flauwerik niet uit!

        Bedankt in ieder geval voor de WEL zeer nuttige tips van iemand met net iets meer verstand!

        Zal voortaan een maand van te voren tips vragen!:-)

        Comment


        • #5
          Re: originele tips gevraagd!!

          Gezien enkel ik tips gegeven heb ga ik er van uit dat je het over mij hebt " met net iets meer verstand " !!

          Als ik mag van u ga ik van mijn scherm een print screen nemen en deze aan ons Marijke laten zien ...
          Anders zal ze nooit geloven dat iemand schreef dat ik "verstand" heb !!

          Thanks !!

          Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

          Comment

          Working...
          X