Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rotterdam

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rotterdam

    wij gaan zaterdag naar Rotterdam, maar omdat we geen van beide nog maar in de buurt van Rotterdam geweest zijn, vraag ik aan jullie: wat zijn de dingen (monumenten enzo) die ik absoluut niet mag vergeten vast te leggen op men allerliefste fototoestelletje? (buiten de Erasmusbrug dan, die alleen zal al een heel CF kaartje volledigen )

    Heeft er iemand toevallig een stadplan van Rotterdam of kunnen we dat daar makkelijk vinden?

    Pls let me know

    Dank u


    Corinne,
    Nikon D200

  • #2
    Hoi Inny kijk eens op deze site ik denk dat je hier wel aan uw trekken zal komen.

    Groeten en veel mooie plaatjes !

    Erik.D http://www.vvv.rotterdam.nl/toeristische_info/frameset_main.html

    Comment


    • #3
      De kubus woningen op Blaak (vlakbij station Blaak)zijn ook leuk, daar in de buurt ligt het Bolwerk, en een aantal oudere haventjes, erg leuk. De oude haven is ook mooi.

      Er is genoeg te zien in Rotterdam. Maar kijk uit waar je gaat, 'k zou het zonde vinden als je cam gepikt werd.

      Groeten
      Leo

      Comment


      • #4
        Rotterdam, mmmmmmmmmmmmm mijn geboortestad
        Wat is er te zien ????? pffffffffff te veel om op te noemen, tja oude monumenten ( nog maar een paar ) helaas alles toendertijd platgegooid.
        Skyline van Rotterdam is wel de moeite waard.
        Euromast ( lekker hoog boven de stad ) bij helder weer zie je de duinen van de noordzee.
        Delfshaven, is nog een van de weinige oude plaatsen in Rottedam
        De Maas is altijd wat te zien natuurlijk, lekker pintje pakken bij de oude HAL ( Holland Amerika Lijn )
        Centrum Rotterdam is met de koopgoot lekker modern.

        tja ik kan nog wel even doorgaan, kortom er is zat te doen en te zien ( dus ook te fotograferen ) geniet er maar van aanstaande Zaterdag en we zien de plaatjes wel..
        a picture is just a moment of life, enjoy each of them

        Comment

        Working...
        X