Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mitch Kashmar en the backbones

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mitch Kashmar en the backbones


    Model FinePix S3Pro
    Flash Used No
    Focal Length 200 mm
    Exposure Time 1/125 sec
    Aperture f/2.8
    ISO Equivalent 800
    Exposure Bias
    White Balance
    Metering Mode multi spot (3)
    JPEG Quality
    Exposure Program manual (1)


    Model FinePix S3Pro
    Flash Used No
    Focal Length 116 mm
    Exposure Time 1/30 sec
    Aperture f/2.8
    ISO Equivalent 1600
    Exposure Bias
    White Balance
    Metering Mode multi spot (3)
    JPEG Quality
    Exposure Program manual (1)


    Model FinePix S3Pro
    Flash Used No
    Focal Length 200 mm
    Exposure Time 1/250 sec
    Aperture f/2.8
    ISO Equivalent 1600
    Exposure Bias
    White Balance
    Metering Mode multi spot (3)
    JPEG Quality
    Exposure Program manual (1)

  • #2
    Re: Mitch Kashmar en the backbones

    dat zweet op het voorhoofd van de eerste opname, geeft voor mij de doorslag.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Mitch Kashmar en the backbones

      Sjel88 Ik vermoed dat u een fan bent van deze groep. Ik ga mijn mening dan ook als dusdanig formuleren.
      Ik speel zelf muziek en daarom vind ik de gitaarspeler de mooiste foto.
      Vooral de bewegende handen en de concentratie van de muzikant komen zeer goed over (met een beetje fantasie hoor je de muziek).
      Als men de personen op de fotos niet kent dan kan men ook niet weten of het muziekanten zijn (uitgezonderd de gitaarspeler natuurlijk). De man met de microfoon kan evengoed een politicus zijn die een toespraak houd. Wat het zweet op zijn voorhoofd betreft, dit is voor mij zeer storend maar ik denk dat dit te maken heeft met de kwaliteit van de foto die hier weer gegeven is. Mischien komt het op het origineel beter over(Kan ik het origineel ergens bekijken aub).
      De andere foto vind ik op zich niet mis maar de zelfde opmerking als hierboven.
      Als er een deel van zijn instrument, dat hij bespeelt, zichtbaar zou zijn (ik vermoed ook een gitaar aan de riem over zijn schouders te zien) zou dit voor mij een zeer geslaagde foto zijn. Als ik zelf zo'n foto zou hebben met mijn klarinet dan zou ik die zeker ergens goed zichtbaar ophangen.

      Robby
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

      Comment


      • #4
        Re: Mitch Kashmar en the backbones

        hallo Robby

        bedankt voor je reactie, ik krijg er nooit veel, tenzij ik een slechte foto post,
        maar ter zake, het zijn maar 3 fotos uit een reeks van 50 die ik op pbase heb staan, de hele reeks geeft natuurlijk een beter beeld van het gebeuren, meer fotos met de instrumenten er bij, maar omdat het een fotoforum betreft heb ik deze uitgekozen omdat ik ze zelf fotografisch gezien wel redelijk goed vind, zelf vind ik ook dat het zweet op het hoofd van de zanger (harper) er wel bij mag, hoort bij de sfeer die ik wil oproepen en ook de emoties op het gelaat van de muzikanten, dat zijn dingen waar ik op let, ik doe echter geen post processing met photoshop om iets mooier te maken

        Comment


        • #5
          Re: Mitch Kashmar en the backbones

          Oorspronkelijk geplaatst door sjel88 Bekijk bericht
          zelf vind ik ook dat het zweet op het hoofd van de zanger (harper) er wel bij mag, hoort bij de sfeer die ik wil oproepen en ook de emoties op het gelaat
          Ik vind ook dat dit zweet er bij hoort maar voor mij zijn het witte punten in plaats van zweet maar ik ben er zeker van, zoals ik reeds gezegd heb dat dit te wijten is aan deze foto en dat dit zweet op de originele foto veel beter over komt .

          Robby
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

          Comment

          Working...
          X