Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Little Barrie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Little Barrie

    Een stapje in het muzikale verleden met de retro klanken van Little Barrie... Rock 'n' roll!







    en de rest op www.flickr.com/photos/jorre
    Flickr

  • #2
    Re: Little Barrie

    Bij de eerste opname is het gezicht van de artiest door zijn beweging natuurlijk onscherp. die mannen staan natuurlijk niet veel stil, maar een beetje anticiperen, het juiste moment kiezen kan wel helpen. Daarentegen bij de tweede opname ligt de scherpte gewoon verkeerd, op de drumstel ipv op de drummer....Wel een leuk moment gekozen hier, of gewoon een heel fotogenieke drummer! Tja, die derde, jammer van de overblichte witte broek ('k weet het, niet makkelijk). Die broek gaat zo een beetje onbewust en onterecht blikvanger spelen.

    Leuke souvenirs aan een ongetwijfeld steengoed optreden!

    Comment


    • #3
      Re: Little Barrie

      vind de eerste opname; heeeeel erg goed.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Little Barrie

        de eerste is de beste van de drie, al is er ook wat overbelichting op broek hans en gelaat, de 2e was zeker net voor drummer en stel van het podium gleden, de derde te veel overbelicht wat waren eigenlijk je camera settings

        Comment


        • #5
          Re: Little Barrie

          Met die kritieken kan ik leven hoor, zie ik ook wel... ik heb foto's die scherper of 'klassieker' zijn, maar ik heb er bewust voor gekozen de rock 'n' roll sfeer weer te geven. Vooral bij de zwart wit foto's vind ik de ruis en het hoge contrast soms niet echt storend.
          Die laatste is inderdaad overbelicht, maar ik krijg hem niet direct beter... 't Was vol frontaal licht maar ik vind de pose gewoon leuk. De exif daarbij voor sjell88:
          Exposure: 0.017 sec (1/60)
          Aperture: f/1.4
          Focal Length: 50 mm
          ISO Speed: 1600
          Exposure Bias: 0/10 EV
          Flickr

          Comment

          Working...
          X