Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mooie digitale foto site

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mooie digitale foto site

    Juist gevonden, de moeite om eens te gaan kijken.
    www.fredmiranda.com/

    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
    Konica Minolta Dimage A2
    Lumix FX-30

  • #2
    Ben wezen kijken ! Inderdaad de moeite !!!
    ....zal eens een speciale map moeten maken met al die prachtige sites...

    Marc

    " Waar een wil is, is een weg ! Zelfs als de weg weg is ! " ;-)
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Ja, prachtig!
      Waarin zou deze gemaakt zijn?
      En hoe doen ze dat, in the gallery's, dat je
      op een thumbnail wijst en dat deze "verlicht".?
      Eppie

      Juist gevonden, de moeite om eens te gaan kijken.
      www.fredmiranda.com/


      EP

      Comment


      • #4
        eerst thumbnails maken, die kopiëren.

        bv. thumb_1a en en thumbnail_1b

        Dan maak je dat alle thumb_xa's wat donkerder, met een rollover-script doe je de rest.

        ToM.
        ToM.___ //Fuji s602.
        www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
        It goes to 11 you know? 1 louder.

        Comment


        • #5
          >rollover-script
          ? waar kan je dit downloaden??
          Ik ben een newbie op het gebied van websites maken.

          Eppie


          eerst thumbnails maken, die kopiëren.

          bv. thumb_1a en en thumbnail_1b

          Dan maak je dat alle thumb_xa's wat donkerder, met een rollover-script doe je de rest.

          ToM.
          EP

          Comment


          • #6
            dat is javascript. een rollover-script doet niet meer dan een 'event' controleren en een functie starten.

            de event(gebeurtenis) hier is het rollen van de muis over een tekstlink of in dit geval, een afbeelding.

            De functie die dan wordt gestart zorgt ervoor dat afbeelding 1(donkerder) wordt vervangen door afbeelding 2(lichter).

            Javascripts kan je o.m. vinden bij directdrive.com (ze leggen ook uit hoe het te gebruiken) en meer uitleg over javascript vind je op webmonkey.com

            nu, als je een echte nieuweling bent, zou ik als ik jou was met HTML beginnen, de scriptingtaal waarmee pagina's worden opgemaakt. En vooral, leer de taal, blijf niet hangen aan een editor. (zeker niet aan fp)

            ToM.
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              Dank je Tom.
              ik zal me inderdaad iets verdiepen in html.
              webdesigner wil ik niet worden;-) maar voor een eigen website/foto-site is het wel handig.

              Eppie

              dat is javascript. een rollover-script doet niet meer dan een 'event' controleren en een functie starten.

              de event(gebeurtenis) hier is het rollen van de muis over een tekstlink of in dit geval, een afbeelding.

              De functie die dan wordt gestart zorgt ervoor dat afbeelding 1(donkerder) wordt vervangen door afbeelding 2(lichter).

              Javascripts kan je o.m. vinden bij directdrive.com (ze leggen ook uit hoe het te gebruiken) en meer uitleg over javascript vind je op webmonkey.com

              nu, als je een echte nieuweling bent, zou ik als ik jou was met HTML beginnen, de scriptingtaal waarmee pagina's worden opgemaakt. En vooral, leer de taal, blijf niet hangen aan een editor. (zeker niet aan fp)

              ToM.
              EP

              Comment


              • #8
                link www.directdrive.com werkt bij mij niet

                eppie


                dat is javascript. een rollover-script doet niet meer dan een 'event' controleren en een functie starten.

                de event(gebeurtenis) hier is het rollen van de muis over een tekstlink of in dit geval, een afbeelding.

                De functie die dan wordt gestart zorgt ervoor dat afbeelding 1(donkerder) wordt vervangen door afbeelding 2(lichter).

                Javascripts kan je o.m. vinden bij directdrive.com (ze leggen ook uit hoe het te gebruiken) en meer uitleg over javascript vind je op webmonkey.com

                nu, als je een echte nieuweling bent, zou ik als ik jou was met HTML beginnen, de scriptingtaal waarmee pagina's worden opgemaakt. En vooral, leer de taal, blijf niet hangen aan een editor. (zeker niet aan fp)

                ToM.
                EP

                Comment

                Working...
                X