Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Photobox - fotobook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Photobox - fotobook

    Heb gisteren mijn eerste fotoboek van bij Fotobox ontvangen, zeer snel (woensdag besteld, dinsdag geleverd). Er is echter een probleem met de kwaliteit van de luchten.
    Het gaat om een reisreportage met afwisselend mooi en grijs weer. Het lijkt wel of de overgangen in de wit en grijswaarden van de lucht stapsgewijs gaan, waardoor je dus min of meer lijnen krijgt tussen verschillende wit/grijstinten. Echt niet mooi... Ook bij mooi weer met blauwe lucht en een paar witte wolken doet het fenomeen zicht voor in de wolken.
    Ik heb alle bladen eerst in photoshop samengesteld op 300dpi en zo doorgestuurd, het is te zien zowel bij grote als kleine foto's.
    Ik stuurde reeds een mail naar photobox maar ben benieuwd of nog mensen een dergelijk probleem hebben meegemaakt en of ze de oorzaak/oplossing hiervoor hebben gevonden.

    Alvast bedankt voor goede raad.

  • #2
    Re: Photobox - fotobook

    Volgens een vriend van mij zou het een compressie probleem kunnen zijn. Maar hoe vermijd je zoiets?
    Potobox mailde terug dat ik de bestelling mag terugsturen en als ze het niet beter kunnen afdrukkrn ik mijn geld terug krijg, het kost echter meer dan 10 euro aan portkosten en als het een beetje tegenvalt heb ik dan helemaal niets.
    Het heeft mij heel veel werk gekost om het boek samen te stellen, dus heb ik liever een boek met slechte luchten dan helemaal geen boek. Tenzij ik weet natuurlijk hoe het probleem kan opgelost worden.

    Iemand raad?

    Comment

    Working...
    X