Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Meer Lionels

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Meer Lionels

    Op speciale aanvraag van Puerte, Skin en co... hierbij wat meer swingende shots van ome Lionel.

    Luc









    Ter info: de bovenste is niet met de 1D mark IIN, maar met de fullframe 5D, voorzien van een 1,4 50 mm, volle opening.
    Last edited by Concertfoto; 7 maart 2007, 12:57.

  • #2
    Re: Meer Lionels

    'k hoop dat er reactie komt
    één en twee vind ik niet zo speciaal,
    maar drie maakt dat meer dan goed!

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Meer Lionels

      Netjes!!! Voorkeur bij mij voor no2 (twijfelde met 3)
      Groetjes, Damiaan.
      Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

      Comment


      • #4
        Re: Meer Lionels

        Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
        'k hoop dat er reactie komt
        één en twee vind ik niet zo speciaal,
        maar drie maakt dat meer dan goed!

        mm

        Drie heeft ook veruit mijn voorkeur, maar omdat er iemand ook wat meer videowaal wou zien, is één er ook bij. Voor alle smaken wat gepost, nu.

        Comment


        • #5
          Re: Meer Lionels

          de eerste vind ik teveel ruimte hebben bovenaan.
          nummer twee vind ik een beetje een rare grimas.

          maarrrrrrr ... nummerke drie, pattat klets boenk recht erop !!!
          SUPER !
          www.peterdejongh.be

          Comment


          • #6
            Re: Meer Lionels

            @concertfoto: ge zijt ne plooier

            mm
            ∏__|_ ∏__|_
            "no rules, great shots"
            Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

            Comment


            • #7
              Re: Meer Lionels

              Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
              @concertfoto: ge zijt ne plooier

              mm
              Gewoon van klanten tevreden te stellen, hé. Ge moest eens weten wat ik nòg allemaal doe!

              Comment


              • #8
                Re: Meer Lionels



                nu snap ik je 50mm 1.4 vraag wellicht: foto 1 heeft als ik het zo zie de scherpte toch echt op de hoge hand.

                nr3 is ook weer een topper.


                btw dit evenement is een fotodiscussie geworden
                het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
                Telecaster weblog
                km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

                Comment


                • #9
                  Re: Meer Lionels

                  Oorspronkelijk geplaatst door TeleCaster Bekijk bericht

                  nu snap ik je 50mm 1.4 vraag wellicht: foto 1 heeft als ik het zo zie de scherpte toch echt op de hoge hand.
                  idd, de hand lijkt me het scherpste hier, gelukkig nog verbazend veel dof.
                  Echt onscherp lijkt zijn gezicht mij nu ook niet op deze resulotie

                  Oorspronkelijk geplaatst door TeleCaster Bekijk bericht
                  nr3 is ook weer een topper.
                  imho toch nogal wat neusgat te zien, maar goed, lionel heeft nu natuurlijk ook niet de kleinste neusgaten Wel heel aanvaardbaar, heb al veel erger gezien In elk geval, super qua passie, een ster-allure !

                  ps: met dat hemdje, moet niet makkelijk geweest zijn!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Meer Lionels

                    Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                    idd, de hand lijkt me het scherpste hier, gelukkig nog verbazend veel dof.
                    Echt onscherp lijkt zijn gezicht mij nu ook niet op deze resulotie


                    imho toch nogal wat neusgat te zien, maar goed, lionel heeft nu natuurlijk ook niet de kleinste neusgaten Wel heel aanvaardbaar, heb al veel erger gezien In elk geval, super qua passie, een ster-allure !

                    ps: met dat hemdje, moet niet makkelijk geweest zijn!
                    Gezicht in de 1 is inderdaad niet gestoken scherp, de opgestoken hand wél. Toch te weinig DOF, dus, met volle opening.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Meer Lionels

                      Oorspronkelijk geplaatst door Concertfoto Bekijk bericht
                      Gezicht in de 1 is inderdaad niet gestoken scherp, de opgestoken hand wél. Toch te weinig DOF, dus, met volle opening.
                      .en omdat je vanonder trekt loopt het DOF vlak (kromming) ook hellend weg.

                      Dof calculator zegt: 25cm vóór en 29 cm achter focuspunt (uitgegaan van 4 meter afstand) dit zou toch genoeg moeten zijn maar je standpunt maakt het moeilijker.

                      en de keuze van het focuspunt natuurlijk
                      het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
                      Telecaster weblog
                      km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

                      Comment


                      • #12
                        Re: Meer Lionels

                        vind personnlijk deze foto's iets beter dan de vorige maar het blijven brave opnamekes met uitzondering van nr3

                        Als je wil doen we eens een kleine vergelijking met fotos van Thomas Dhanens zoals ze staan op de Go for music site.

                        Jou eerste foto komt sterk overeen met nr 11 van Dhanens.
                        bij dhanens volledig gestrekte arm, een heel sterke expressie op het gezicht van lionel. bij jou brave blik gebogen arm.

                        nr2 bij jou een aangenaam beeld maar terug zoetzweeme blik
                        als je dan nr 8 bij dhanens bekijkt armen gestrekt en een gevoel van ik heb overwonnen.

                        nr 3 is mischien de sterkste van je geposte reeks maar zijn ogen zijn haast dicht en de positie is zo dat ik ze ook haast niet zie.
                        vergelijk met nr 6 van Dhanens alhoewel dat ik dit een van zijn zwakkere beelden vind.

                        We hebben hier een paar beelden van 2 verschillende fotgrafen die van jou zijn technisch sterker maar als ik ze zie krijg ik den indruk dat daar zoals je zelf geschreven hebt een uitgebluste beroemdheid staat die nog eens vlug zijn ding komt doen om het publiek effe vlug in slaap te wiegen.( met uitzondering van foto 3)
                        Als ik die van Dhanens zie stond er een enthousiast performer op het podium die er de sfeer had inzitten.
                        Dat komt waarschijnlijk door een verschillende benadering , mischien de eigen ziel die men in de foto legt wie zal het zeggen.
                        Last edited by puerte; 7 maart 2007, 19:53.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Meer Lionels

                          Nr3

                          Comment


                          • #14
                            Re: Meer Lionels

                            ...wie zal het zeggen... ?

                            Op dit forum? De BD-leden.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Meer Lionels

                              het gaat mij te ver om op een foto te reageren door te stellen:

                              "nou , ik heb nog ergens een mooiere foto gezien"
                              het is helemaal niet zeker of jij wel ziet wat ik zie.
                              Telecaster weblog
                              km5D, sigma 70-200 2.8 ex dg apo, 50mm 1.4 en nog zo'n kitlens

                              Comment

                              Working...
                              X