Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon leveringsproblemen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon leveringsproblemen

    Hoi,

    heeft er hier nog iemand weet van leveringsproblemen bij Nikon betreffende lenzen? Ik heb namelijk een 105 VR besteld 2 weken terug. Normale levertijd 3 werkdagen maar intussen met de fotohandelaar gebeld en die wist me te zeggen dat Nikon in Europa van deze en andere macrolenzen niks stock meer heeft.

    ff een gevoel van teleurstelling
    -----------------------
    www.maartensomers.be
    -----------------------

  • #2
    Re: Nikon leveringsproblemen

    oh troost je 18-200 Vr besteld 20 dec, nog steeds wachtend
    Ja meneer,ik weet het het is vervelend maar we krijgen geen levertijden van nikon, het kan morgen of volgende week binnenkomen, maar we bellen u dan direct pfff ben het wachten meer als beu

    Comment


    • #3
      Re: Nikon leveringsproblemen

      Hoor ook bij mijn fotowinkel dat hij 5 lensen 18-200 VR in bestelling heeft van reeds eind dec 2006. Dit is echt schandalig van NIkon.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon leveringsproblemen

        Ze zijn er wel maar staan op body's... ik zag e afgelopen zaterdag eentje in DIEST bij Selexion (Michiels)

        Comment


        • #5
          Re: Nikon leveringsproblemen

          laten we met z'n allen nog maar eens zoveelste rondje gaan Nikon-schelden

          je weet op voorhand dat er problemen waren...dus ofwel koop je ze ergens uit voorraad... ofwel wacht je...

          maar hier een zoveelste thread opstarten dat Nikon slecht is...heeft in mijn ogen totaal geen nut

          cfr de zoveel tevreden mensen met hun Nikon lenzen die ze wél direct hebben...
          some toys 4 big boys
          http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

          Comment


          • #6
            Re: Nikon leveringsproblemen

            Huggy,

            de bedoeling was zeker niet om een Nikon trashthread op te starten. Ik ben heel tevreden van mijn Nikon materiaal. Ik ben enkel teleurgesteld in de availability van bepaalde Nikon producten maar het schijnt bij Canon ook niet veel beter te zijn volgens de fotohandelaar (schiet me nu al niet direct af moest dit gene waar zijn)
            Ja, misschien wilde ik langs deze kant wel wat troost zoeken.
            Langs de andere kant kan hun communicatie met de dealers wel wat beter.
            -----------------------
            www.maartensomers.be
            -----------------------

            Comment


            • #7
              Re: Nikon leveringsproblemen

              Oorspronkelijk geplaatst door gsx600r Bekijk bericht
              Hoi,

              heeft er hier nog iemand weet van leveringsproblemen bij Nikon betreffende lenzen? Ik heb namelijk een 105 VR besteld 2 weken terug. Normale levertijd 3 werkdagen maar intussen met de fotohandelaar gebeld en die wist me te zeggen dat Nikon in Europa van deze en andere macrolenzen niks stock meer heeft.

              ff een gevoel van teleurstelling
              Er is voldoende voorraad bij Nikon van deze lenzen. Going prijs van deze lens is 799,- Euro inclusief 21% btw
              Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

              Comment


              • #8
                Re: Nikon leveringsproblemen

                Oorspronkelijk geplaatst door Huggy Bekijk bericht
                maar hier een zoveelste thread opstarten dat Nikon slecht is
                Volgens mij is het geen teken dat Nikon slecht is maar dat het goede kwaliteit is en dat iedereen het wil hebben.
                Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon leveringsproblemen

                  Er staat er eentje (105 vr) in de fnac in antwerpen.
                  evenals de 70-300 vr
                  (verleden zaterdag toch)

                  Jo.
                  A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                  Nikon stuff

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon leveringsproblemen

                    zojuist zo'n lensje zien staan in de vitrine van de plaatselijke fotohandelaar op den hoek in Kortrijk.
                    www.loft6.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Nikon leveringsproblemen

                      Ik zie niet onmiddellijk een probleem. Ook wij hebben voorraad...
                      Nikon, Apple & Epson

                      Comment


                      • #12
                        Re: Nikon leveringsproblemen

                        Problem is mostly the shop, not following up orders. Too much effort, not enough return. It's easy for them to pass on the blame.
                        Unless you can find one of the rare shop owners who go that little bit further for their clients and make some effort..

                        Sorry, but I don't understand anyone who would still be waiting for a lens, ordered in dec 06. There is no excuse for either side of that.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Nikon leveringsproblemen

                          Ik heb mijn 105 VR op 6 maart bij konijn besteld, ze waren toen niet in stock maar in bestelling bij hun leverancier. Ik heb vandaag een mail gekregen dat ze binnen is. Zaterdag afhalen, joepie
                          BD0723BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Nikon leveringsproblemen

                            Ziet eens aan Geert_B geen problemen, ik begin terug hoop te krijgen
                            -----------------------
                            www.maartensomers.be
                            -----------------------

                            Comment

                            Working...
                            X