Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pbase

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pbase

    Weet iemand hoe het komt dat foto's in Pbase plots alleen te bekijken zijn op formaat Medium en niet meer op formaat Original. Ik heb wel betaald in september 2002, 30 dollar. Is dat te weinig of staan er teveel foto's op voor die som.
    Graag uw bevinding en mening daarover.

    Groetjes
    Miloke
    www.Pbase.com/miloke
    Pentax optio 430 RS
    Nikon D70
    BD0076BE
    Website: http://users.telenet.be/miloke/miloke/

  • #2
    ik kan mijn foto's wel nog in original bekijken, en ik heb nog niet betaald.
    Ben benieuwd wanneer er een datum van de start van de betaaldienst wordt gegeven...
    Frank
    Nikon Coolpix 5700 / Nikon D50
    http://pbase.com/frakke

    Comment


    • #3
      ik kan mijn foto's wel nog in original bekijken, en ik heb nog niet betaald.
      Ben benieuwd wanneer er een datum van de start van de betaaldienst wordt gegeven...
      Ik vraag mij ook af hoe ze het gaan doen?
      Gaan ze al onze foto's eraf doen als wij niet betalen? verwittigen ze ons of hoe gaat dat? Eigenlijk zou ik willen betalen, maar weet gewoon niet welke stappen ik moet doen. Ik heb geen visakaart en die pay(dingens) daar ken ik niets van.
      Ik zou voor mijn zoon ook een account willen aanmaken, vertrekt volgende week naar ecuador en zou daar de foto's van ginder op het internet kunnen zetten. Maar ik weet niet of het nu nog lukt een account te maken zonder te betalen. Of zijn er andere adressen waar je gratis je foto's kan plaatsen? Ik heb er ooit iets over gelezen hier maar vind het niet meer terug.

      Comment


      • #4
        dit is wat hij vraagt per jaar voor pbase

        US$23 yearly for 100 Megabytes of photo storage.
        or
        US$60 yearly for 300 Megabytes of photo storage.


        pbase supporter.
        D30 ,14mm L,17-35mm L, 28-70mm L,
        100-400mm L IS ,extension tube 25mm, Image tank 10Gb,Spyder+Optical

        Comment


        • #5
          Heb ook nog niet betaald en k kan al mijn fotos in original size bekijken, raar...
          Canon 300D * Canon Efs 18-55mm * Sigma EX 70-200mm 2.8 APO HSM * Sigma 2.0x APO TC * Tamron AF 90mm 2.8 1:1 * Sigma EF-500 DG SUPER * Sigma Ex 77mm uv Filter * 3x 256 mb toshiba CF

          Comment


          • #6
            Het is gedaan met pbase, je kan je foto's nog wel bekijken, maar er niets meer bijzetten :-(

            Comment


            • #7
              Waarom niet betalen....???
              En je moet geen schrik hebben om met een krediet te betalen, toch niet op pbase.
              Voor wat hoort wat... en nu al meer dan 10 miljoen foto's op pbase (in september was het nog 4 milj en eind dec. 7.3 miljoen)
              Dat moet een hoop geld kosten....dus dat kan niet langer gratis...
              en bij pbase heb je toch veel mogelijkheden die je niet terugvind bij andere..

              een happy pbase supporter..
              daVinci
              www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

              Comment


              • #8
                Posted by Act - 09 March 2003 : 10:28:04
                Het is gedaan met pbase, je kan je foto's nog wel bekijken, maar er niets meer bijzetten :-(
                Is niet waar Bovenstaande geldt in elk geval niet voor iedereen. Volgens mij ligt het er meer aan het feit hoeveel foto's je er hebt staan. Zojuist nog wat erbij gezet als test en dat ging goed.
                "elk voordeel heb z'n nadeel" http://www.pbase.com/johan2084/japan_2003

                Comment


                • #9
                  Is niet waar Bovenstaande geldt in elk geval niet voor iedereen. Volgens mij ligt het er meer aan het feit hoeveel foto's je er hebt staan. Zojuist nog wat erbij gezet als test en dat ging goed.
                  Het zou inderdaad kunnen, ik heb enorm veel foto's op pbase staan
                  Waarom niet betalen....???
                  En je moet geen schrik hebben om met een krediet te betalen, toch niet op pbase.
                  Voor wat hoort wat... en nu al meer dan 10 miljoen foto's op pbase (in september was het nog 4 milj en eind dec. 7.3 miljoen)
                  Dat moet een hoop geld kosten....dus dat kan niet langer gratis...
                  en bij pbase heb je toch veel mogelijkheden die je niet terugvind bij andere..
                  Ik WIL wel betalen, maar heb geen visa kaart, dus kan niet betalen. Van in het begin heb ik gezegd dat ik het wilde doen, maar er is geen rekeningnummer dus KAN ik niet betalen. en geef toe, alleen een visakaart nemen om pbase te betalen???
                  En ja, mijn man heeft er één maar geeft ze voor zoiets niet af, en aangezien wij beloofd hebben dat we water in de wijn zouden doen...

                  Comment

                  Working...
                  X