Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

EOS 400D boek

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • EOS 400D boek

    vandaag aangekocht en ZEKER een aanrader voor 400D eigenaars



    prachtige uitvoering ...

  • #2
    Re: EOS 400D boek

    Oorspronkelijk geplaatst door WVY Bekijk bericht
    vandaag aangekocht en ZEKER een aanrader voor 400D eigenaars



    prachtige uitvoering ...
    Ik heb deze woensdag in de Carrefour gekocht (28,95 euro). Heb zowat de eerst 35 pagina's gelezen en ik moet zeggen dat dit boek een echte aanrader is!
    Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
    http://www.orlik.be

    Comment


    • #3
      Re: EOS 400D boek

      Ik heb deze woensdag in de Carrefour gekocht (28,95 euro).
      Heuuu voor 28,95 euro ??? de prijs is 39,95 euro. Bijna onmogelijk dat je 11 euro minder hebt betaald

      Comment


      • #4
        Re: EOS 400D boek

        Oorspronkelijk geplaatst door WVY Bekijk bericht
        Heuuu voor 28,95 euro ??? de prijs is 39,95 euro. Bijna onmogelijk dat je 11 euro minder hebt betaald
        Yep, toch is het zo. Kijk maar eens in de folder van Carrefour en je zal het wel zien!
        Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
        http://www.orlik.be

        Comment


        • #5
          Re: EOS 400D boek

          Sorry hoor maar daar gaat het over de 350D en ik heb het hier wel over het boek van de 400D



          Messchien een beetje beter opletten

          Comment


          • #6
            Re: EOS 400D boek

            Oorspronkelijk geplaatst door WVY Bekijk bericht
            Sorry hoor maar daar gaat het over de 350D en ik heb het hier wel over het boek van de 400D



            Messchien een beetje beter opletten
            Even de kleine lettertjes eronder lezen: 'Eveneens beschikbaar voor de Canon EOS 400D'. Ik ben alleszins het boek aan het lezen dat ik gekocht heb voor slechts 28,95 euro!
            Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
            http://www.orlik.be

            Comment


            • #7
              Re: EOS 400D boek

              Klopt, het is in de carrefour ook beschikbaar voor de 400D. Maar ben op 3plaatsten geweest en hij was volledig uitverkocht. Dus heb ik hem maar ineens besteld maar de wachttijd is 2 weken
              Aan de eigenaars van het boek alvast veel leesgenot.
              Canon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX

              Comment


              • #8
                Re: EOS 400D boek

                Oorspronkelijk geplaatst door Goody Bekijk bericht
                Klopt, het is in de carrefour ook beschikbaar voor de 400D. Maar ben op 3 plaatsen geweest en hij was volledig uitverkocht. Dus heb ik hem maar ineens besteld maar de wachttijd is 2 weken
                Aan de eigenaars van het boek alvast veel leesgenot.
                In de Makro ligt het ook aan die prijs meen ik in het folderke gezien te hebben

                Comment


                • #9
                  Re: EOS 400D boek

                  Die ligt met hopen bij Het Computerwinkeltje in Leuven.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: EOS 400D boek

                    Hallo,

                    Toen ik gisteren deze post zag, ben ik maar direct naar de Carrefour gereden, maar daar hadden ze jammergenoeg enkel het 350D boek liggen. Dan maar snel eens naar de Makro in Eke, en daar had ik nog geluk, want er lag nog welgeteld 1 versie van de 400D versie van het boek.

                    's Avonds ben ik al beginnen lezen in het boek. Gezien dit mijn eerste Spiegelreflex camera is, en de handleiding echt veel te technisch is ( ja 'k heb ze gelezen ) vond ik de eerste 35 pagina's van dit boek echt een verademing. Het boek is goed geschreven in een begrijpbare taal, voorzien van foto's die nog een en ander verduidelijken. Ik hoop alvast dat het zo blijft verder gaan in de rest van het boek.

                    Groeten,


                    Stefaan
                    Langs Vlaamse Wegen een gratis Video Podcast voor Wandel Liefhebbers.
                    iTutor PodCast Mac Video Tutorials voor de Vlaamse Mac gebruiker.

                    Comment


                    • #11
                      Re: EOS 400D boek

                      Ik heb het gekocht in Carrefour Gent (Kortrijksesteenweg) en daar lagen er nog een aantal. (idd. 28.98€)

                      Comment


                      • #12
                        Re: EOS 400D boek

                        Ook in de standard boekhandel te vinden
                        Wel een goed boek waarin alles degelijk is uitgelegd
                        Vinny
                        Canon EOS 1000D, Canon 18-55 IS, Canon 55-200 II USM, Canon EF 50 mm 1.8 II

                        Comment


                        • #13
                          Re: EOS 400D boek

                          hee hallo,
                          ik hoop dat jullie droom niet in duigen spat maar het boek houdt op over de 400d te spreken na zo'n 90 blz, en is daarna wel een beetje overgestapt naar het standaard digitaal fotograferen....
                          Canon 400D, Canon 40D
                          Canon EF-S 17-85 USM IS, Canon EF 55-250mm IS
                          http://www.marcobrugmans.nl

                          Comment


                          • #14
                            Re: EOS 400D boek

                            Oorspronkelijk geplaatst door Bruggie Bekijk bericht
                            hee hallo,
                            ik hoop dat jullie droom niet in duigen spat maar het boek houdt op over de 400d te spreken na zo'n 90 blz, en is daarna wel een beetje overgestapt naar het standaard digitaal fotograferen....
                            Ja, dat klopt idd, maar dat wist ik op voorhand. Voor mij niet erg, want voor een leek staat er tonnen nuttige info in!
                            Canon Eos 80D / Canon EF-S 10-22 / Canon EF-S 17-55 f2.8 IS / Canon EF 50 f1.4 / Canon EF 70-300 IS / Lowepro Nova 5 AW / Lowepro Slingshot 3 AW
                            http://www.orlik.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: EOS 400D boek

                              dikke aanrader inderdaad...

                              ik had het boek indertijd zien staan voor de 350D en vroeg direct of die voor de 400D ook ging uitkomen... had mijn camera toen net gekocht en voor nieuwjaar een boekenbon gekregen van 30 €

                              het kwam een maand later in de winkel (Standaard Boekhandel) voor 39,95 €.
                              ik heb het direct gereserveerd en heb dus dit pareltje voor slecht 9,95 € kunnen kopen

                              het boek gaat idd niet helemaal over de 400D maar toch meestal over fotografie toegepast op de 400D. Het leuke is dat er idd standaardfotografie dingen instaan. Veel mensen kopen een 400D om met fotografie te beginnen en zijn met zo'n boek wel erg gediend...

                              ik ga het dit weekend aan zo iemand uitlenen... 400D gekocht, kent geen moer van fotografie... maar iedereen moet het eens leren he
                              With Canon, I can (or at least try)
                              Photastic.be ~ Passion for the picture
                              Nieuwe site

                              Comment

                              Working...
                              X