Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 smospotten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 smospotten

    Smospotten zijn het wel die scholeksters, altijd de snavel vol met verse aarde
    Tegen avond rap nog eens tot aan het water gereden en deze twee daar nog aan de oever gevonden. Vanuit de jeep met nog juist voldoende licht.



    fotosite

  • #2
    Re: 2 smospotten

    Titel is idd. zeer toepasselijk!
    Hoog tijd voor een verfrissend bad....

    Wat mij technisch opvalt en enigszins verbaast, is de nogal sterke kleursaturatie in de gegeven omstandigheden...? How come?...

    Comment


    • #3
      Re: 2 smospotten

      Oorspronkelijk geplaatst door LucD Bekijk bericht
      Titel is idd. zeer toepasselijk!
      Hoog tijd voor een verfrissend bad....

      Wat mij technisch opvalt en enigszins verbaast, is de nogal sterke kleursaturatie in de gegeven omstandigheden...? How come?...
      Ik denk voornamelijk door het feit dat het water helemaal blauw kleurde tijdens een korte opklaring tegen avond. Ik heb er zelf niet zo direct een uitleg voor, dan tenzij ook het feit dat ik de belichting sterk heb moeten opvoeren. Eigenlijk was het dus te donker, maar een mens wordt stilaan wanhopig van dat weer en mijn D200 was juist uit herstelling, ik was dus pas terug van de fotohandel
      Nu ja, vermoedelijk blijft dat koppel daar wel een paar dagen en 't zal toch ooit eens beter weer worden zeker ?
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: 2 smospotten

        eerst maar even Google gebruikt voor smospotten, een verrassende uitkomst.
        leuke opnamen.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: 2 smospotten

          'tzijn nog propere vergeleken met hun soortgenoten die je hier aan de kust soms te zien krijgt
          Knap gedaan

          Comment


          • #6
            Re: 2 smospotten

            Leuke compo die eerste.
            *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

            Comment


            • #7
              Re: 2 smospotten

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              eerst maar even Google gebruikt voor smospotten, een verrassende uitkomst.
              leuke opnamen.
              grt,bouk.
              Ha die Vlamingen toch hé bouk!....

              Comment

              Working...
              X