Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

cash back's canon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • cash back's canon

    wie heeft er nog problemen om de cash back's van canon terug te bekomen.
    hier in de omgeving hoor ik verschillende klachten over canon om deze terug te bekomen alle uitvluchten zijn goed om niet te moeten betalen.
    *barcodes niet meegeleverd(werden degelijk meegezonden).
    *barcode niet meegeleverd van 20D?
    *geachte mr.......bedankt voor uw deelname aan deze promotie.helaas konden wij om volgende reden(en) nog geen bedrag overmaken:
    -U bent al in aanmerking gekomen voor het maximale 'geld terug' bedrag.
    heeft nog niets ontvangen.

  • #2
    Re: cash back's canon

    Ik heb al meermaals van de cashback 'genoten', steeds zonder problemen

    Comment


    • #3
      Re: cash back's canon

      Ik heb het ook ooit 1 keer geprobeerd en nooit meer.
      Ik kreeg zelfs geen antwoord op een mail om meer uitleg.

      Het is perfect mogelijk dat ik geen recht had op een cash back.
      Er zijn inderdaad beperkingen en voorwaarden.

      Maar door de advertentie van de verkoper had ik de indruk dat ik dat recht wel had.
      Anders had ik het Canon produkt niet gekocht.

      Het gevolg is dat ik nu elk Canon product met cash back niet meer koop.
      Want waarom zou ik 50 tot 150 euro meer betalen voor hetzelfde product ?

      Jan.
      Last edited by Jan_10D; 27 februari 2007, 18:06.

      Comment


      • #4
        Re: cash back's canon

        Ik zelf heb een paar keer moeten bellen naar ierland en naar holland, België.
        Telkens gaven ze mee verkeerde telnrs. Ik had ze allemaak opgeschreven en gezegd dat deze niet bestonden. Eindelijk kwam ik bij iemand terecht die speciaal voor deze actie stond en men had blijkbaar een verkeerd iban-nummer van de bank doorgegeven waardoor mijn bank de transactie tegenhield omdat mijn nr. verkeerd was. Uiteindelijk werd het geld wel gestort. Dus soms moet je er wat voor over hebben, 150euro vind ik toch de moeite.. hiermee kon ik enkel geheugenkaartjes aanschaffen.

        Tim W.
        Canon Eos 30D - Lumix DMC-TZ5EG-S / Tamron 17-50-2.8 / Vivitar 100-400 • Imac 24inch • The right to fail is the essence of creativity ! • http://timwilmsen.blogspot.com

        Comment


        • #5
          Re: cash back's canon

          Ook meermaals van cashback genoten en alles tip top in orde
          Am@eurke BD0682BE
          Lichtbakse Canon 20D en 5D Mark II met wat glas

          Comment


          • #6
            Re: cash back's canon

            Oorspronkelijk geplaatst door am@eurke Bekijk bericht
            Ook meermaals van cashback genoten en alles tip top in orde
            hier idem

            Comment


            • #7
              Re: cash back's canon

              Oorspronkelijk geplaatst door am@eurke Bekijk bericht
              Ook meermaals van cashback genoten en alles tip top in orde

              Hier ook al 2 maal, eerst 580 EX en vorig jaar converter 1.4 en alles


              mvg,
              2 x 60D + 1 BG-E9 / EF-S 15-85 IS USM / 70-200 f2.8 L/ EF 100 f2.8 L IS Macro / SPEEDLITE 430 EX II/ MANFROTTO 055CXPRO3 + VANGUARD GH-200 PISTOL GRIP

              Comment


              • #8
                Re: cash back's canon

                Wat houdt die Cashback eigenlijk in ? Heb onlangs namelijk een Canon EOS 400D gekocht, en alle Cashbacks zijn altijd welkom he :-p

                Zeker als ik binnekort een deftige lens zou willen kopen zou dat interessant zijn.
                Langs Vlaamse Wegen een gratis Video Podcast voor Wandel Liefhebbers.
                iTutor PodCast Mac Video Tutorials voor de Vlaamse Mac gebruiker.

                Comment


                • #9
                  Re: cash back's canon

                  Een keer voor de 100-400L gebruikt
                  Had wel alles via aangetekende zending naar Ierland gestuurd
                  Ik had ook alles in de brief aan elkaar geniet (volledig ingevulde aanvraging van internet,
                  Voucher, kopie van aankoopbon, baarcode), kwestie dat er niks verloren ging met het open maken van de brief
                  En van alle documenten nog een kopie gemaakt voor thuis in het geval er toch iets verloren was gegaan
                  Bedrag was na ongeveer 3 weken wachten op de rekening
                  Voor mij was het dus een goede ervaring dat ze nog is mogen overdoen

                  Comment


                  • #10
                    Re: cash back's canon

                    Ik heb ook nog recht op 100 eurokes cash back op een 17-40 L4 objectief.
                    Wacht nu reeds twee maanden.....normaal gezien had men uiterlijk 29 jan moeten uitbetalen. Mailtje gestuurd naar de consumenten dienst van Canon en een standaard mailtje teruggekregen met" Uw zaak is momenteel volop in behandeling". Niks noppes nada.....geen 100 euro.

                    Canon rekent er gewoon op dat sommige klanten geen weet hebben van de cash-back, of vergeten de formulieren op te sturen ,of brieven gaan verloren richting Tipperary( Ierland) of gewoon na een paar keren proberen te reclameren opgeven. Moest men echt de bedoeling hebben om aan iedereen die recht heeft op een cash-back te krijgen , dan kon men deze gewoon de korting in de winkel geven na voorlegging vd kortingsbon binnen de gestelde periode. Pats voucher(kortingsbon) op de toonbank.....pats korting direct van het totaalbedrag. In bijna elk Europees land is een Canon hoofdzetel........waarom opsturen naar Ierland.....waarom al dat gezever.
                    Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                    http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                    Comment


                    • #11
                      Re: cash back's canon

                      Eenmaal meegedaan bij aankoop van 300D en alles perfect verlopen. Wel een drie tal weken moeten wachten.

                      Groetjes

                      marc
                      http://www.pbase.com/neos_marc

                      www.caridina.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: cash back's canon

                        Ook meermaals van cashback genoten en alles tip top in orde

                        Comment


                        • #13
                          Re: cash back's canon

                          Even verplaatst naar algemeen
                          Groeten,
                          Ludo

                          Comment


                          • #14
                            Re: cash back's canon

                            ok vermoedelijk is het beste samen met de andere rechthebende naar ierland te reizen voor een paar dagen en het geld zelf op te halen daar het toch om bedragen per persoon rond de 500euro cash back gaat.

                            Comment


                            • #15
                              Re: cash back's canon

                              De 300 euro cashback op de 5D stond binnen de maand op de rekening. En het gratis geheugenkaartje had ik nog sneller via de post toegezonden gekregen.

                              Als je naar Ierland reist, zorg dan dat je er in de eerste plaats wat aan hebt om ginder wat rond te trekken en foto's te nemen. Als het per mail en telefoon niet opgelost kan worden, twijfel ik eraan of fysieke aanwezigheid wel plots oplossingen brengt. Toch veel succes gewenst, want zelfs 50 euro vind ik de moeite om de puntjes op de ii te vragen.
                              Voeten hoeven de grond niet te raken voor wie in gedachten stapt.

                              Comment

                              Working...
                              X