Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto op gsm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto op gsm

    Weet iemand of het mogelijk is een eigen foto (sterk verkleind natuurlijk) als wallpaper naar je gsm te krijgen?

  • #2
    Re: foto op gsm

    Dat kan, maar vraag me niet hoe.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment


    • #3
      Re: foto op gsm

      Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
      Weet iemand of het mogelijk is een eigen foto (sterk verkleind natuurlijk) als wallpaper naar je gsm te krijgen?
      Ja hoor, is zeker mogelijk, je moet enkel je GSM kunnen verbinden met je PC en de aangepaste foto in je GSM laden.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

      Comment


      • #4
        Re: foto op gsm

        Hallo,

        Met mijn GSM is het eenvoudig: die kan ik via USB met de PC verbinden, afbeelding erop plaatsen, GSM instellen om die afbeelding te gebruiken en klaar.

        Met een andere GSM, welke ik niet aan de PC kan hangen doe ik het als volgt:
        - ik plaats de foto op de GSM die ik wél aan de PC kan hangen
        - daarna verstuur ik de foto als MMS naar de andere GSM
        - die GSM kan dan de afbeelding gebruiken als wallpaper

        mvg
        Kristof

        Comment


        • #5
          Re: foto op gsm

          Bij Nokia zeer eenvoudig mits je kabel / bluetooth of IR hebt. Afhankelijk van merk/type kunnen we je misschien nog verder helpen?
          Groetjes, Damiaan.
          Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

          Comment


          • #6
            Re: foto op gsm

            Ik heb een simpel dingetje een sagem my c2-3 dus dat maakt de kans al een stuk kleiner denk ik

            Comment


            • #7
              Re: foto op gsm

              of je leest het kaartje van de gsm in op de pc, doet daarmee je ding en lanceert het vandaar naar waar je wil.

              Greetz!

              Comment


              • #8
                Re: foto op gsm

                Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                Ik heb een simpel dingetje een sagem my c2-3 dus dat maakt de kans al een stuk kleiner denk ik
                Volgens deze website http://www.gsmarena.com/sagem_my_c2_3-1453.php heeft jouw toestel zeker de mogelijkheid, kijk maar eens onder kopje "display". Nu nog uitzoeken hoe het moet, handleiding doorbladeren?
                Groetjes, Damiaan.
                Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

                Comment


                • #9
                  Re: foto op gsm

                  Oorspronkelijk geplaatst door damsoft Bekijk bericht
                  Volgens deze website http://www.gsmarena.com/sagem_my_c2_3-1453.php heeft jouw toestel zeker de mogelijkheid, kijk maar eens onder kopje "display". Nu nog uitzoeken hoe het moet, handleiding doorbladeren?
                  Ik haat die dingen maar ik ga hem nog eens doorneuzen. Zat me zelf af te vragen of het usb kabeltje van m'n ricoh compactje niet het contact tussen telefoon en computer kan realiseren?

                  Comment


                  • #10
                    Re: foto op gsm

                    Als je de foto op je pc staan hebt kan je zelfs gratis een mms naar jezelf sturen via de website van proximus (dan moet je wel proxi zijn natuurlijk) Heel makkelijk via http://live.proximus.be/nl/Applis/Mm...se.html?lan=nl
                    Foto eerst verkleinen tot het gepaste formaat. Succes !
                    Hilde

                    Comment


                    • #11
                      Re: foto op gsm

                      Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
                      Ik haat die dingen maar ik ga hem nog eens doorneuzen. Zat me zelf af te vragen of het usb kabeltje van m'n ricoh compactje niet het contact tussen telefoon en computer kan realiseren?
                      Als je op je Sagem een gewone usb kabel kan aansluiten dan is dat misschien een mogelijkheid alhoewel of ik het betwijfel. Dan nog de juiste software installeren.
                      Groetjes, Damiaan.
                      Photoshop Articles + Albus Webdesign ... proud owner of a Olympus OM-D EM-5

                      Comment

                      Working...
                      X