Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Geheugenkaart bv

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Geheugenkaart bv

    Heeft iemand ervaring met dit bedrijf?


    Ik heb er deze week afdruk papier van Canon gekocht. Wat me opvalt dat ze snel zijn, goedkoop en niet zeuren over een meerprijs.
    Zo bracht men de vaste verzendkosten (7 euro) in rekening terwijl de werkelijke kosten naar NL (aangetekend) 13 euro 10 bedroegen.

    NB: hier gepost omdat het foto accesoires betreft.
    http://www.fotohans.eu

  • #2
    Re: Geheugenkaart bv

    Je hebt een boeiende discussie gemist in een andere topic zo te zien. Veel leesplezier! http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=148316
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

    Comment


    • #3
      Re: Geheugenkaart bv

      Ik heb er al een paar lenzen gekocht en dat werd snel en correct afgehandeld.
      Ik ben er zelfs de sigma 150mm macro uitvoerig gaan testen zonder ook maar enige aankoopverplichting.

      Ik kan over Peter zijn zaak niks verkeerd zeggen.

      mvg

      Comment


      • #4
        Re: Geheugenkaart bv

        Ik heb er reeds meermaals gekocht en ik ben 100 % tevreden: heel vriendelijk en correct afgehandeld.
        m.v.g.

        Comment


        • #5
          Re: Geheugenkaart bv

          1. onoverzichtelijke site
          2. geen winkel
          3. garantie vervalt bij doorverkopen (is dit trouwens wel wettig??)
          4. modellen te koop op website die niet bestaan en soms ook nooit zullen bestaan
          5. veel fouten op de website, onder andere qua prijs
          6. voor exact hetzelfde product soms verschillende prijzen op het zelfde moment te vinden op de rommelige website
          7. slechte ervaring gehad bij aanschaf filters en filterringen


          Ach kijk, er zullen ook veel mensen zijn met goede ervaringen, maar mij zie je er niet meer terug... Geef mij maar foto konijnenberg in turnhout, fantastische service en perfect kwaliteit tegen een goede prijs!
          Mvg, Fre

          Comment


          • #6
            Re: Geheugenkaart bv

            1. Nochthans geen probleem om te vinden wat ik zoek
            (als het er niet opstaat, effe mailtje)
            2. Online en gewone winkel (inderdaad niet zo mooi ingericht als konijn) waar je een net zo goede uitleg krijgt als bij Konijn.
            3. nog niets doorverkocht dus hier kan ik mij niet over uitspreken
            4. geen excuse voor, dit doe je inderdaad niet
            5. tot nu toe alles gekregen aan de prijs zoals het er staat
            6. inderdaad, daarom bestel ik met de vermelding van de laagste prijs en krijg het hier ook aan
            7. meerdere keren al bij besteld, altijd goed en correct geholpen, zelfde dag nog antwoord op vragen, smeert je geen goedkoop alternatief aan...

            Ieder is vrij in zijn keuze, iedere handelaar heeft zijn + en - punten.
            Ik heb zowel bij Konijn als bij Geheugenkaart gekocht en persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Topfoto... Is ook iets beterkoop (paar euros) als Konijn.
            Last edited by Steven_V; 23 februari 2007, 15:27.
            Nikon D80 / Sony DSC-H5

            Comment


            • #7
              Re: Geheugenkaart bv

              Ik heb de zoekfunctie gebruikt en de voorgaande discussie niet gevonden. Het is mij zeker niet de bedoeling om de voorgaande discussie nog eens aan te wakkeren. Ik was uitsluitend op zoek naar fotopapier en zoals gezegd vond ik deze service zeker OK.

              Mocht iemand nog andere adressen voor Canon fotopapier hebben dan zijn deze zeker welkom (om te vergelijken).
              http://www.fotohans.eu

              Comment


              • #8
                Re: Geheugenkaart bv

                Oorspronkelijk geplaatst door Steven_V Bekijk bericht
                1. Nochthans geen probleem om te vinden wat ik zoek
                (als het er niet opstaat, effe mailtje)
                2. Online en gewone winkel (inderdaad niet zo mooi ingericht als konijn) waar je een net zo goede uitleg krijgt als bij Konijn.
                3. nog niets doorverkocht dus hier kan ik mij niet over uitspreken
                4. geen excuse voor, dit doe je inderdaad niet
                5. tot nu toe alles gekregen aan de prijs zoals het er staat
                6. inderdaad, daarom bestel ik met de vermelding van de laagste prijs en krijg het hier ook aan
                7. meerdere keren al bij besteld, altijd goed en correct geholpen, zelfde dag nog antwoord op vragen, smeert je geen goedkoop alternatief aan...

                Ieder is vrij in zijn keuze, iedere handelaar heeft zijn + en - punten.
                Ik heb zowel bij Konijn als bij Geheugenkaart gekocht en persoonlijk gaat mijn voorkeur uit naar Topfoto... Is ook iets beterkoop (paar euros) als Konijn.
                Iedereen is inderdaad vrij in zijn keuze. Maar het feit dat een zaak producten verkoopt op de website (je moet trouwens altijd eerst een bestelling plaatsen volgens de website dus het is GEEN normale winkel) die niet bestaan wekt sowieso al wantrouwen op. Noem me 1 gerenomeerde fotozaak die dat doet... Zoals ik al zei, er zijn vast heel wat mensen die tevreden zijn van geheugenkaart.be, maar er zijn er ook heel wat die hun vertrouwen al verloren zijn, zoek maar eens rond. Ik ben liever zeker van mijn aankoop.

                Voorlopig heb ik nog geen enkel negatief punt gevonden bij konijnenberg. Maar ik herhaal, ieder zijn favoriete shop natuurlijk.
                Mvg, Fre

                Comment


                • #9
                  Re: Geheugenkaart bv

                  Iets vergeten:

                  topfoto.de, zoals aangehaald, lijkt inderdaad ook heel goed te zijn, een vriend van me heeft daar ook al zijn materiaal gekocht, nog nooit problemen gehad. De verkoper kan trouwens perfect nederlands en helpt je graag aan de telefoon. Dus mijn keuze zou dan toch tussen topfoto.de (niet topfoto.be want dat is toch wel toevallig het zelfde als geheugenkaart.be zeker? een beetje flauw...) of konijnenberg gaan. Misschien hangt het er dan vanaf waar je juist woont, wnat je kan ook gewoon ophalen zonder verzending en testen.
                  Mvg, Fre

                  Comment


                  • #10
                    Re: Geheugenkaart bv

                    Oorspronkelijk geplaatst door derich Bekijk bericht
                    Ik heb er reeds meermaals gekocht en ik ben 100 % tevreden: heel vriendelijk en correct afgehandeld.
                    m.v.g.
                    Ik ook trouwens altijd is alles snel en correct afgehandeld, ik hoor je in iedergeval niet klagen dus ik blijf er klant.Mvg duindistel

                    Comment


                    • #11
                      Re: Geheugenkaart bv

                      Heb al enkele keren gekocht bij http://www.topvision-online.de en ben er zzer tevreden over, goedkoper en nooit problemen.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Geheugenkaart bv

                        Heb reeds bestellingen geplaatst bij :

                        - Cornevaniperen.nl,
                        - Geheugenkaart.be,
                        - Topfoto.de
                        - Fotokonijnenberg.be

                        Dit zijn denk ik de 4 bekendste leveranciers van de BD'ers hier...

                        Voor mij persoonlijk staat Topfoto.de op nr1 :
                        Goeie service, scherpe prijzen & snelle communicatie (in het Nederlands)...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Geheugenkaart bv

                          Ze zijn altijd correct als je contact opneemt, ze zijn zeer goedkoop en vooral de bestellingen laten niet op zich wachten!!!

                          na meerdere malen te hebben besteld, heb ik er alle vetrouwen in! Eenmaal zelfs mijn bestelling ontvangen binnen de 24u.

                          dus kortweg
                          www.kdfotografie.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Geheugenkaart bv

                            Ik heb er mijn flitser gekocht, alles correct verlopen, geen klachten over geheugenkaart.be

                            Comment


                            • #15
                              Re: Geheugenkaart bv

                              Ik ben zeer tevreden over geheugenkaart. Ik bestelde onlangs een nikkor 50 1.4. Bij controle zag ik dat er een zwarte vezel in de lens zat. Gebeld met Peter, de volgende dag was de vervanging er al. Dat vind ik klasse. Laten we het vermelden van producten die nog niet bestaan een schoonheidsfout noemen en geheugenkaart het voordeel van de twijfel gunnen. Anders wordt het natuurlijk als er recidive is. Maar een ezel...
                              "Er is een grote norse neger in mij neergedaald die van binnen dingen doet die niemand ziet ook ik niet want donker is het daar en zwart."
                              Lucebert Nederlands dichter en beeldend kunstenaar (1924 - 1994)
                              Uit: Apocrief

                              Comment

                              Working...
                              X