Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lens huren/ lenen tegen vergoeding (dringend)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lens huren/ lenen tegen vergoeding (dringend)

    ik zou heel dringend (zondag) lichtsterke nikon breedhoeklens willen gebruiken, recente vatting (F80/D80). ik woon nabij gent; waar kan ik dit huren? eventueel lenen van iemand (tegen vergoeding) ...

    ik heb al gezocht op 'lens huren', maar niet meteen iets bruikbaars gevonden; ik zoek veelal een 'real life' shop waar je kan binnenstappen en huren. en ja, dit is wel heel kort op de bal, 't is dan ook een onverwachte photoshoot
    Last edited by arnoudt; 22 februari 2007, 23:48.

  • #2
    Re: lens huren/ lenen tegen vergoeding (dringend)

    Oorspronkelijk geplaatst door arnoudt Bekijk bericht
    ik zou heel dringend (zondag) lichtsterke nikon breedhoeklens willen gebruiken. ik woon nabij gent; waar kan ik dit huren? eventueel lenen van iemand (tegen vergoeding) ...

    ik heb al gezocht op 'lens huren', maar niet meteen iets bruikbaars gevonden; ik zoek veelal een 'real life' shop waar je kan binnenstappen en huren. en ja, dit is wel heel kort op de bal, 't is dan ook een onverwachte photoshoot
    misschien handig als je de fitting meegeeft ook?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: lens huren/ lenen tegen vergoeding (dringend)

      in al m'n haast vergeten, heb 't er bij gezet, bedankt voor de opmerking

      Comment


      • #4
        Re: lens huren/ lenen tegen vergoeding (dringend)

        ondertussen is het probleem van de baan en heeft de groep waarvoor ik de fotoshoot doe zelf voor een breedhoeklens gezorgd, bedankt aan de mensen die op zulke korte tijd pm'den om hun materiaal ter beschikking te stellen

        Comment

        Working...
        X