Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

    Hallo,

    Gewoon even melden :

    Nikon België heeft zijn verdelers begin dit jaar "verplicht" meer lenzen op voorraad te hebben. Zo vond ik bij een Gentse middelgrote fotozaak zowel de 105 VR, de 12-24 en de 70-200 VR nu op voorraad.

    Persoonlijk vind ik dit een positieve evolutie. Vroeger waren de duurdere lenzen enkel op bestelling verkrijgbaar. 't Is dus niet al slecht wat die nieuwe Nikon Belux - organisatie op poten stelt.

    groet
    Nikon D7000 17-55/2.8 - 70-200/2.8 VR - 18-200 VR - 105 VR Micro - 12-24/4 - 18-70 ED - 50/1.8 - 85/1.4 SB - 28DX/800/900 - TC-14EII - DR6 - Feisol CT-3372LV - Cullmann MB8.5

  • #2
    Re: Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

    Dit is wel een mooie zaak maar ze zouden ze beter ook beetje betaalbaarder maken.
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

      Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
      Dit is wel een mooie zaak maar ze zouden ze beter ook beetje betaalbaarder maken.
      Volmondig mee eens JePe.
      Minder glas dan vroeger, maar beter.

      Comment


      • #4
        Re: Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

        Het is daarmee dat ik al enkele weken op mijn VR 70-300 zit te wachten

        Comment


        • #5
          Re: Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

          Die 70-300 VR is vrij vlot verkrijgbaar.
          We hebben er al weken liggen...
          Nikon, Apple & Epson

          Comment


          • #6
            Re: Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

            Inderdaad, de 70-300 VR kun je zo ergens kopen, ik ga er morgen ene halen

            grtz
            Nikon D300 | Nikon D5000 | Tamron 28-75 | 50mm 1.8 | Lensbaby | WEBSITE | Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

              de dood van de kleine zelfstandige fotograaf..... nikon begint m'n keel uit te hangen ...
              www.loft6.be

              Comment


              • #8
                Re: Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

                En dan ziet ge als resultaat bij de fotograaf om de hoek een 17-55 2.8 en 70-200 2.8 VR broederlijk naast elkaar in de toonbank, al maanden. Waarschijnlijk liggen die daar nog maanden
                fotosite

                Comment


                • #9
                  Re: Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz Bekijk bericht
                  de dood van de kleine zelfstandige fotograaf..... nikon begint m'n keel uit te hangen ...
                  Die kleine zelfstandige fotograaf kon zowiezo al niet meer concureren met de prijzen die Corné, fotokonijnenberg en soortgenoten aanbieden.

                  De duurdere lenzen worden zelden gekocht door beginners of mensen die niet weten wat ze meer of beter zouden kunnen doen met deze lenzen. Dat zijn dan ook de mensen die klant zijn bij de kleine zelfstandigen.
                  Diegenen die wel weten wat de meerwaarde kan opbrengen, weten ook meestal dat ze die pakken duurder betalen bij de lokale fotowinkel en kennen de goedkopere winkels.
                  Nikon D50 + Tamron AF18-200mm F/3.5-6.3 XR Di II + Nikkor AF70-300mm F/4-5.6G + Tokina ATX Pro 80-200 F2.8 + Nikkor 50mm F1.8 + SB800

                  Comment


                  • #10
                    Re: Nikon lenzen vlotter verkrijgbaar in België ?

                    Naar mijn weten zijn de kleine zelfstandige fotografen(heb zelf een fotowinkel) niet verplicht deze lenzen in te doen. Ik werk zonder voorraad dan kan ik de toestellen altijd aan even lage prijzen geven aan mijn klanten,

                    wat de lenzen betreft zij hebben deze nu in voorraad om dat ze er eindelijk zijn en waarschijnlijk ook omdat veel fotografen angst hebben dat de voorraad weer snel zal op zijn.

                    Comment

                    Working...
                    X