PDA

Volledige versie bekijken : Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

Neos
19 februari 2007, 21:49
Weet er iemand iets meer over?

http://www.geheugenkaart.be/Nederlands/store/viewitem.asp?idproduct=8982630

Groetjes

Neos

ghrrm
19 februari 2007, 21:52
PM sturen naar Otto Knap ...
Groeten,
Geert

Jan_10D
20 februari 2007, 06:48
Canon heeft recent IS toegevoegd aan de 70-200 F4.

Het kan altijd dat Canon nu niet meer kan stoppen. :clown:

Dit zou heel goed zijn voor ons.:G

En alle nieuwe lenzen worden meteen 50 % duurder dan de niet IS versie. Dus ook goed voor Canon.:G

Jan.

-Wim-
20 februari 2007, 09:39
Op geheugenkaart zag ik nu ook de Canon EF 100-400mm f4 L IS USM :)

Prijs EUR 2498,00 :(

Leopard
20 februari 2007, 09:49
Toch vreemd dat Canon USA geen melding geeft van deze lens. Betreft het hier geen typfout van geheugenkaart?

Kevlar
20 februari 2007, 10:16
Toch vreemd dat Canon USA geen melding geeft van deze lens. Betreft het hier geen typfout van geheugenkaart?

Nee het betreft hier de gebruikelijke idiote en laakbare manier van geheugenkaart om volk naar hun website te lokken door allerhande geruchten als bestaande modellen op hun website te zetten.

Dat geeft in mijn ogen al aan hoe onprofessioneel deze webshop wel is. Maar dat is eigenlijk ook al duidelijk als je gewoon naar de website kijkt.

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 10:27
Nee het betreft hier de gebruikelijke idiote en laakbare manier van geheugenkaart om volk naar hun website te lokken door allerhande geruchten als bestaande modellen op hun website te zetten.

Dat geeft in mijn ogen al aan hoe onprofessioneel deze webshop wel is. Maar dat is eigenlijk ook al duidelijk als je gewoon naar de website kijkt.

't Is idd toch wel een zéér bedenkelijke manier van zaken doen :eek:. En dat voor iemand die adverteert op BD :B:B.

Trukje
20 februari 2007, 10:33
Even een correctie hvr_oosterzele!
Heb je er al ooit iets gekocht?
Zo nee oordeel dan zomaar niet!

Heb er al meerdere malen besteld en ben altijd uiterst tevreden over de snelle en correcte service!

Heb hier al veel andere zaken gehoord van bepaalde winkels.

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 10:39

Neen, maar wél al spam van ontvangen van zodra ik iets gevraagd had in "Gezocht". Maar dat is eveneens - net als uw opmerking - naast de kwestie, het gaat erover dat die 2 lenzen gewoonweg (nog) niet bestaan!! Daarover oordeel ik en niet "zomaar".

Trukje
20 februari 2007, 10:47
Zal gewoon een foutje zijn op de site!
Missen is menselijk!

Het is erg dat mensen de dag van vandaag achter alles wat kwaadwillig willen zoeken!

Als je alles gelooft wat op internet wordt aangeboden dan heb je al veel foute besluiten genomen!

Wacht nou gewoon ff af en je zult wel zien. Ipv te speculeren en mensen die je niet eens kent in een slecht daglicht te plaatsen!

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 11:04
Missen is menselijk!

ROTFLMAO

Jan_10D
20 februari 2007, 11:29
het gaat erover dat die 2 lenzen gewoonweg (nog) niet bestaan!!Het enige wat wij zeker weten is dat wij niet weten of deze lenzen bestaan.:clown:

Maar niet iedereen weet evenveel. :D

Als iemand op het idee zou komen om 1 van deze lenzen te bestellen, dan moet deze lens ook kunnen geleverd worden.:confused:

Jan.

Jan_10D
20 februari 2007, 11:32
Toch vreemd dat Canon USA geen melding geeft van deze lens. Betreft het hier geen typfout van geheugenkaart?Lenzen die nog niet zijn aangekondigd staan ook nooit op de website.

De vraag is alleen of 1 van deze lenzen over enkele dagen, of pas over enkele jaren :clown: wordt aangekondigd.

Jan.

rikketik
20 februari 2007, 11:33
Reeds verscheidene zaken daar aangekocht en steeds zeer correcte afhandeling :G :G
Absoluut geen klagen over deze verkoper :D

jpke
20 februari 2007, 11:36
't Is idd toch wel een zéér bedenkelijke manier van zaken doen :eek:. En dat voor iemand die adverteert op BD :B:B.

wel, ik heb ook m'n bedenkingen hierover

ik wou een lens verkopen die ik bij hem had gekocht, en mijn potentiele koper vermeld me doodleuk dat hij afhaakt want geheugenkaart meldt dat ze bij doorverkoop geen garantie meer geven op de lens.

ik hoop voor geheugenkaart dat ze die stap nooit zullen zetten, want dan krijgen ze een mooie brief van de advocaat...welke me ook zei dat dit gewoon frauduleuse praktijken zijn van deze "onderneming"

na een mail om te vragen waar ze zich steunen, krijg ik doodleuk geen antwoord.

resultaat: geheugenkaart is mij als klant kwijt, hier koop ik niets meer gewoon... terug naar corné

Kevlar
20 februari 2007, 11:43
Missen is menselijk!
Amaai dan maakt ie wel verschrikkelijk veel foutjes. En dit reeds meerdere jaren. En altijd zijn die tikfouten de heersende geruchten:clown: :G. Sorry hoor zo naief ben ik niet.:rolleyes:

Neos
20 februari 2007, 12:13
Reeds verscheidene zaken daar aangekocht en steeds zeer correcte afhandeling :G :G
Absoluut geen klagen over deze verkoper :D

Ik kan dit alleen maar beamen. Heb daar bijna alles gekocht en heel goede service gehad. Mijn eerste toestel kocht ik bij een lokale handelaar en dat is een heel ander verhaal.

Groetjes

Neos

Leopard
20 februari 2007, 13:14
Lenzen die nog niet zijn aangekondigd staan ook nooit op de website.

De vraag is alleen of 1 van deze lenzen over enkele dagen, of pas over enkele jaren :clown: wordt aangekondigd.

Jan.

Nieuwe lenzen worden toch eerst en vooral aangekondigd op Canon USA (of Canon Japan) ????? Waar anders?:confused:
Op geheugenkaart.nl misschien?:eek:

Wimpy
20 februari 2007, 13:25

Volledig akkoord

Trukje
20 februari 2007, 13:28
We zullen het vlug weten, ik stuurde een mail met de vraag hoe het zat.

ipv maar een beetje zinloos verder te kibbelen.

Dat hadden jullie trouwens ook kunnen doen!?
Is kleine moeite en kost niets. Vragen staat vrij.

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 13:31
Volledig akkoord

Akkoord met wat? Dat iemand bedriegelijke reclame mag maken en dat we daar niet mogen op reageren omdat we er nog nooit gekocht heb? Wat is dat nu voor zever??

Wimpy
20 februari 2007, 13:35
Akkoord met wat? Dat iemand bedriegelijke reclame mag maken en dat we daar niet mogen op reageren omdat we er nog nooit gekocht heb? Wat is dat nu voor zever??

Van zever gesproken, ik heb hier geen bedrieglijke reclame gezien, ben jij zo zeker dat deze lenzen niet op komst zijn ?

Trukje
20 februari 2007, 13:36
Nee in het feit dat ge mensen voor bedriegers afschildert zonder dat ge ooit in contact kwam met hen!

Stel u voor dat wij dat allemaal beginnen te doen achter jouw rug ... leuk hé, als je jezelf niet kunt verdedigen!?

Man wat zit ik mij hier op te jagen voor niets, zijt ge wel zeker dat ge 45 zijt? Ge zou het anders nie zeggen ...

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 13:57
Nee in het feit dat ge mensen voor bedriegers afschildert zonder dat ge ooit in contact kwam met hen!

Stel u voor dat wij dat allemaal beginnen te doen achter jouw rug ... leuk hé, als je jezelf niet kunt verdedigen!?

Hij ZIT hier op 't forum. Dat hij mij dan die lenzen toont!

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 14:04
zijt ge wel zeker dat ge 45 zijt? Ge zou het anders nie zeggen ...

Wat is daarvan de relevantie, snotaap :confused::clown::p.

Trukje
20 februari 2007, 14:09
Ok, heb net gebeld ...

Nog +/- 1 maandje geduld en dan zal je wel zien ...

Ik wacht nog wel ff op je excuses hvr_oosterzele, aangezien ge een ongelovig Thomas type bent zal je pas toegeven als het zover is, maar ik ben een geduldig mens.

palombian
20 februari 2007, 14:17
ik wou een lens verkopen die ik bij hem had gekocht, en mijn potentiele koper vermeld me doodleuk dat hij afhaakt want geheugenkaart meldt dat ze bij doorverkoop geen garantie meer geven op de lens.

Ik bevestig dat men mij dat "doodleuk" zo bij geheugenkaart gezegd heeft

Kevlar
20 februari 2007, 14:19
Ok, heb net gebeld ...

Nog +/- 1 maandje geduld en dan zal je wel zien ...

Ik wacht nog wel ff op je excuses hvr_oosterzele, aangezien ge een ongelovig Thomas type bent zal je pas toegeven als het zover is, maar ik ben een geduldig mens.

Zolang moet je niet wachten hoor. Of die lenzen er nu al komen of niet weten we binnen 2-3 dagen.

En ik zou als ik jou was den otto niet zo snel geloven hoor. Anders hadden we 4-5 jaar geleden al ne canon 3D gehad....... Hij is er met zijn aankondigingen al veel meer naast geweest dan op.(Ik ben zelfs niet zeker of ie het ooit al juist gehad heeft:p )

Een gereputeerde dealer zou nooit lenzen aankondigen voordat ze door Canon aangekondigd zijn. Ze zouden immers problemen met Canon krijgen moesten ze dat wel doen. Ook dat geeft al aan wat voor een webshop dit is. Maar vermits zijn aanbiedingen op geruchten gebaseerd zijn tja.....

En nee hoor nooit niks gekocht in die shop. Ik vertrouw dat zaakje immers niet genoeg om er geld uit te geven. En dat is nu al enkele jaren zo en sindsdien heb ik nog niets gezien om dat daar wel te beginnen vertrouwen.

Trukje
20 februari 2007, 14:26
Waarom werd dat dan ook gevraagd??? Totaal absurd toch???
Als er ooit een probleem was geweest en met de factuur in handen als bewijs, zou er ook niet over gezaagd worden!
Men vraagt uw paspoort niet als ge daar staat met uw factuur, als het de originele versie is tenminste en geen kopie.

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 14:28

Maar die lenzen staan NU al te koop terwijl het nog maar geruchten zijn, daar gaat het hem over. Niet over wat er volgende week of volgende maand beschikbaar zal zijn. NU bestaan die lenzen gewoonweg nog niet.

Leonidas
20 februari 2007, 14:29
Ik wacht nog wel ff op je excuses hvr_oosterzele, aangezien ge een ongelovig Thomas type bent zal je pas toegeven als het zover is, maar ik ben een geduldig mens.:rolleyes: Dan kun je denk ik erg lang wachten.

Het kan best zijn dat die winkel goed levert maar dat neemt niet weg dat de manier van klanten trekken erg laakbaar is. Alleen al het feit de domeinnaam van een (goedbekend staande) buitenlandse concurrent met .be te registreren is al iets om kotsmisselijk van te worden en voor mij al een reden daar nooit te bestellen. Zo zijn er nog wat voorbeelden...

Trukje
20 februari 2007, 14:33
Heb hem net gebeld en dat geeft hij ook direct toe, hij draait niet rond de pot.
Ben er zeker van als ge er één zou bestellen dat, dat het eerste bericht is dat ge krijgt.
Toen ik iets besteld had, kreeg ik plots een telefoontje van hen met een paar vragen zodat ik zeker het juiste stuk opgestuurd kreeg. Heb ik ook nog nooit meegemaakt ergens anders.
Als je contacteert krijg je altijd ten laatste de dag daarop een volledig en correct antwoord.

Wimpy
20 februari 2007, 14:41
Heb hem net gebeld en dat geeft hij ook direct toe, hij draait niet rond de pot.
Ben er zeker van als ge er één zou bestellen dat, dat het eerste bericht is dat ge krijgt.
Toen ik iets besteld had, kreeg ik plots een telefoontje van hen met een paar vragen zodat ik zeker het juiste stuk opgestuurd kreeg. Heb ik ook nog nooit meegemaakt ergens anders.
Als je contacteert krijg je altijd ten laatste de dag daarop een volledig en correct antwoord.

Ik zou zeggen, doe geen moeite... ;)

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 14:43

Maar WAAROM zet hij ze dan op zijn site?? Om nadien te zeggen dat ze niet bestaan en je dan een alternatief te proberen verkopen? Noem je dat eerlijk?

Voor alle duidelijkheid, ik heb zélf een zaak (niets met fotomateriaal te maken) maar ik lok geen klanten met onbestaande producten waarvan mijn klanten dromen (die 2 lenzen zijn juist natte dromen voor zowat iedere Canon eigenaar). Daarom stoor ik mij daar ook zo aan.

Leonidas
20 februari 2007, 14:53
Heb hem net gebeld en dat geeft hij ook direct toe, hij draait niet rond de pot.Dream on...

* Fuse *
20 februari 2007, 15:29
De canon 40D stond/staat er ook al aangeboden. Ik kwam de link onlangs tegen toen ik op het internet naar informatie hierover aan het zoeken was.

OlivierV
20 februari 2007, 15:59
Maar WAAROM zet hij ze dan op zijn site?? Om nadien te zeggen dat ze niet bestaan en je dan een alternatief te proberen verkopen? Noem je dat eerlijk?

Heeft niets met eerlijk of oneerlijk te maken. Een webshop leeft van het web. De mens heeft groot gelijk dat hij Google nu al probeert in het ootje te nemen. Komt het materiaal er, dan is hij misschien via Google al te vinden. Kom het materiaal er niet, sja geen man overboord...
Doet hij het niet, dan zullen de anderen de kaas wel van zijn brood halen die wel via Google inspelen op toekomstige artikelen... Ik noem het slimme marketing! Ik zou de man zeker niet oneerlijk noemen daarvoor!

Leonidas
20 februari 2007, 16:09
De mens heeft groot gelijk dat hij Google nu al probeert in het ootje te nemen.Wat is dat nou voor onzin. Wie belazert hij, Google of de mensen die van Google gebruik maken? :rolleyes:

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 16:26
Heeft niets met eerlijk of oneerlijk te maken. Een webshop leeft van het web. De mens heeft groot gelijk dat hij Google nu al probeert in het ootje te nemen. Komt het materiaal er, dan is hij misschien via Google al te vinden. Kom het materiaal er niet, sja geen man overboord...
Doet hij het niet, dan zullen de anderen de kaas wel van zijn brood halen die wel via Google inspelen op toekomstige artikelen... Ik noem het slimme marketing! Ik zou de man zeker niet oneerlijk noemen daarvoor!

Ik ben sprakeloos :eek::eek:

jpke
20 februari 2007, 17:10
Waarom werd dat dan ook gevraagd??? Totaal absurd toch???
Als er ooit een probleem was geweest en met de factuur in handen als bewijs, zou er ook niet over gezaagd worden!
Men vraagt uw paspoort niet als ge daar staat met uw factuur, als het de originele versie is tenminste en geen kopie.

dit getuigd gewoon van onwettige winkelpraktijken...

beauceron
20 februari 2007, 17:32
Oorspronkelijk geplaatst door OlivierV Bekijk bericht

Ik ben sprakeloos :eek::eek:

Ik ook.

Wat je hier allemaal leest grenst soms aan het onvoorstelbare.:green:

Zoals je reeds aanhaalde, snotneuzen zijn het die niet in de mogelijkheid zijn om even vijf minuten na te denken.:D

Neos
20 februari 2007, 17:44
En nee hoor nooit niks gekocht in die shop. Ik vertrouw dat zaakje immers niet genoeg om er geld uit te geven. En dat is nu al enkele jaren zo en sindsdien heb ik nog niets gezien om dat daar wel te beginnen vertrouwen.

Hij heeft dan toch ,voor één van de forumleden hier
een garantieprobleem opgelost, ivm een lens die elders aangekocht werd.

Die man is toen op mijn aanraden naar Geheugenkaart gegaan, omdat hij over de vorige handelaar niet meer te spreken was.

Groetjes

Marc

Wimpy
20 februari 2007, 17:50
Zoals je reeds aanhaalde, snotneuzen zijn het die niet in de mogelijkheid zijn om even vijf minuten na te denken.:D

Dat geldt hier niet alleen voor snotneuzen ... :rolleyes:

Broken-Wing
20 februari 2007, 18:03
Draai of keer deze manier van klanten lokken zoals je wilt, maar een handelaar die zaken op zijn web-site te koop stelt die nog niet bestaan, en dit om klanten te lokken, gebruikt bedrieglijke praktijken en laat men best links liggen.
En dat hij de klanten die bij hem kopen eerlijk behandeld ?? 't zou er nog aan mankeren als hij dat niet deed.

Broken-wing

Black B@ndit
20 februari 2007, 18:37
De 400mm f5,6 zou 1995 euro moeten kosten, en de 100-400 f4 L IS 2498 euro.

De 100-400 zal wanneer ze een stop dichtgedraaid is misschien wel even scherp zijn als de 400mm f5,6 helemaal open, maar die 100-400 zal wel een heel grote en zware zoomlens worden:eek: .

De prijs van de 100-400 f4 L IS lijkt vrij laag in verhouding tot de vaste 400mm f5,6 (een 400mm f4 DO kost zelfs 5998 euro, dan is de prijs van de 100-400 zeker niet te hoog).
Ik zal er niet direkt een bestellen, want ik ben tevreden over de 100-400 f4,5-5,6 L IS. Als ik die dagelijks zou gebruiken, dan zou ik het misschien wel overwegen om de nieuwe aan te schaffen.

Over geheugenkaart (of sdcard) heb ik na verschillende bestellingen nog nooit kunnen klagen, hij is misschien iets te vroeg om een deel van het Canon-nieuws te laten uitlekken (er was een heleboel nieuws aangekondigd, dit zal waarschijnlijk nog niet alles zijn).

Franciskine
20 februari 2007, 19:43
Gelieve on-topic te blijven, zoniet wordt dit topic verplaatst naar "algemeen" aangezien er meer over een leverancier wordt gepraat dan over de lens zelf. . . ;)

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 19:43
Hij is er in elk geval al mee in de Canon Rumours Page geraakt : http://www.northlight-images.co.uk/Canon_new_lenses.html en ook op Fred Miranda lachen ze er nogal mee : " We do enjoy Belgian waffles and Belgian chocolate, though."

Stefan R
20 februari 2007, 20:22
Tjonge, jonge ... wat een commotie om een lens waarvan de prijs al wordt aangeduid op de website van een winkel . Toch leuk, zo weten we direct hoeveel we al moeten sparen .

Tja, de EF-S 18-55 f2,8 staat ook niet op de Belgische Canon site en toch ligt die al in de rekken .

Van de winkel mag ik geen slecht vertellen . Ik koop afwisselend bij hem of Konijnenberg en ik ben van de beide zeer tevreden .

Ik heb zaterdag nog met hem gediscussieerd over een tele en het eeuwige debacle prime of zoom . Hij zei me van even te wachten want dat er binnenkort wel 100-400 van de "oude" serie op de tweedehandsmarkt zullen opduiken .
In andere winkels was ik 30 seconden na die vraag al een vluchtweg aan het uitrekenen, weg van de doordraaiende verkoper .

Dan ga ik nu verder de snotneus uithangen .
stef

Leonidas
20 februari 2007, 20:28
We do enjoy Belgian waffles and Belgian chocolate, though."Dat laatste stemt mij natuurlijk uiterst tevreden. :love:

RDB
20 februari 2007, 20:33
Tja, de EF-S 18-55 f2,8 staat ook niet op de Belgische Canon site en toch ligt die al in de rekken .

Waar ga je die dan wel vinden? :D :clown:

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 20:42
Tja, de EF-S 18-55 f2,8 staat ook niet op de Belgische Canon site en toch ligt die al in de rekken

Amaai, ik leer hier bij.

Of misschien heb je het misschien over deze : http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Objectieven/Zoom_Lenses/EF-S_17-55mm_f-2.8_IS_USM/index.asp

:rolleyes:

Stefan R
20 februari 2007, 20:49
Amaai, ik leer hier bij.

Of misschien heb je het misschien over deze : http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Objectieven/Zoom_Lenses/EF-S_17-55mm_f-2.8_IS_USM/index.asp

:rolleyes:

Kijk eens op de BELGISCHE Canon site ... Wie zei dat weer van die 5 minuten nadenken ?

Ik zal je al een beetje op weg helpen :

http://nl.canon.be/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Lenses/

Stef

RDB
20 februari 2007, 20:51
Kijk eens op de BELGISCHE Canon site ... Wie zei dat weer van die 5 minuten nadenken ?

Ik zal je al een beetje op weg helpen :

http://nl.canon.be/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Lenses/

Stef

Ik denk dat je toch nog even goed moet kijken, mss 5 minuutjes :clown:

Alfa Centauri
20 februari 2007, 20:54
Ik weet het meester !!!!

2 lettertjes verschil ! :D

En natuurlijk wat bibber. :clown:

Euh of moet het zo niet zijn:

De Canon EF 400mm f5.6 L is NIEUW!!! voor sommige mensen. :clown: :cool:

Stefan R
20 februari 2007, 20:58
Ik denk dat je toch nog even goed moet kijken, mss 5 minuutjes :clown:

Help me d'er maar gewoon uit, ik zie die f2.8 noch bij de zooms, noch bij de lenzen met beeldstabilisatie .
Moet trouwens EF-S 17-55 f2,8 USM Is zijn en niet 18-55 .

Stef

hvr_oosterzele
20 februari 2007, 21:08
Help me d'er maar gewoon uit, ik zie die f2.8 noch bij de zooms, noch bij de lenzen met beeldstabilisatie .
Moet trouwens EF-S 17-55 f2,8 USM Is zijn en niet 18-55 .

Stef

Ah, uw frankske is gevallen. Hier (http://nl.canon.be/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/eos30d/eos/index.asp?ComponentID=342073&SourcePageID=342110) staat die wél vermeld maar dat is allemaal dik naast de kwestie. Die 2 zogezegd nieuwe lenzen waarvan sprake BESTAAN GEWOONWEG NIET op dit moment.

sugar
21 februari 2007, 06:48
Een 100-400 /4.0 IS voor 2995 EUR. :clown: Hij had op zijn minst moete kunnen doen om een redelijke prijs op te geven van die lens. Ik zie niet in waarom een 300/2.8 IS duurder zou zijn dan een 100-400/4.0 IS, zeker niet als die laatste net op de markt wordt gegooid. Beide lenzen hebben een vergelijkbaar frontelement nodig, en de 100-400 heeft een ingewikkelde interne constructie. Mocht de lens uitkomen, reken dan maar op 4000 EUR.

Ik ga zo meteen die lens bestellen, aan de aangegeven prijs, wettelijk is hij verplicht om ze me dan te leveren :D
Als we dat met zijn allen doen, en de lens komt uit :D
Uit voorraad leverbaar volgens Otto. :clown:

sugar

Jan_10D
21 februari 2007, 06:59
Een 100-400 /4.0 IS voor 2995 EUR. :clown: Hij had op zijn minst moete kunnen doen om een redelijke prijs op te geven van die lens.Het is niet de eerste keer dat introducties op deze site worden vermeld en zoals gewoonlijk ook met een te hoge prijs.

Jan.

sugar
21 februari 2007, 07:15
Het is niet de eerste keer dat introducties op deze site worden vermeld en zoals gewoonlijk ook met een te hoge prijs.

Jan.

Prijs is véééééééél te laag. Die lens kost minimum 4000 EUR, en aanbevolen prijs zou eerder 4500 of 5000 EUR zijn

* Fuse *
21 februari 2007, 08:08
Ik ga zo meteen die lens bestellen, aan de aangegeven prijs, wettelijk is hij verplicht om ze me dan te leveren
Als we dat met zijn allen doen, en de lens komt uit

Daar zeg je zoiets. In principe is hij inderdaad verplicht om de lens dan aan die prijs te verkopen. Misschien moeten we echt eentje bestellen :D

Jan_10D
21 februari 2007, 09:12
Prijs is véééééééél te laag. Die lens kost minimum 4000 EUR, en aanbevolen prijs zou eerder 4500 of 5000 EUR zijnIk ben niet overtuigd.

De prijs wordt vooral door de kwaliteit van de lens bepaald.

Jan.

mm
21 februari 2007, 09:21
gasten, de lenzen bestaan nog niet eens,
en jullie speculeren over de prijs?

mm

sugar
21 februari 2007, 12:51
gasten, de lenzen bestaan nog niet eens,
en jullie speculeren over de prijs?

mm

de prijs in onrealistisch, dat geeft een idee van de rest van het verhaal

pol parasol
21 februari 2007, 13:46
De vraag er naar moet enorm zijn, want de prijs is al gestegen naar 9999 euro, zowel voor de 400 als voor de 100-400.

hvr_oosterzele
21 februari 2007, 14:45
De vraag er naar moet enorm zijn, want de prijs is al gestegen naar 9999 euro, zowel voor de 400 als voor de 100-400.

:D:D:D:D:D:D:D:rolleyes:

Stefan R
21 februari 2007, 17:41
:eek: :eek:

OOOOoooooooh keeeeee

Perrush
21 februari 2007, 18:38
LOLZ LOLZ ... hebben jullie er ooit aan gedacht om een kaartersclub op te richten ... tjonge ... dat zou ambiance zijn :eek:

Maar ondertussen heeft meneer topfoto.be :green: toch weer zijn publiciteit ... en is het juist dat niet waar het hem om te doen is ?

Jan_10D
21 februari 2007, 19:27
Bij gebrek aan de gewone 'officiele' lekken :clown: krijgen deze valse berichten wwwereldwijd WAANZIN-nig veel aandacht. :clown: :p :D

Volgens de laatste geruchten wordt de 1D 'slechts' 10 MP.:clown:

Jan.

camouflage
22 februari 2007, 06:18
:D:D:D:D:D:D:D:rolleyes:

Tikfoutje met prijsaanpassing, awel awel :eek: :eek: :eek:
:D :D :D :D :D das Knap bedacht :clown:

Moet Hans 100% gelijk geven , het is zo al moeilijk genoeg om de juiste keus te maken uit voor handen zijnde materiaal, aan dergelijke methoden hebben we totaal nieks.

sugar
22 februari 2007, 06:38
Ondertussen heeft Canon één niewe lens aangekondigd, een 16-35 mm f1/2.8 II.
Otto heeft dus weer eens gebakken lucht verkocht.
Zijn geloofwaardigheid betreffende aankondigingen van nieuwe producten is daardoor bij mij niet gezakt, want die had hij al lang niet meer

sugar

Kevlar
22 februari 2007, 08:22
Ondertussen heeft Canon één niewe lens aangekondigd, een 16-35 mm f1/2.8 II.
Otto heeft dus weer eens gebakken lucht verkocht.
Zijn geloofwaardigheid betreffende aankondigingen van nieuwe producten is daardoor bij mij niet gezakt, want die had hij al lang niet meer

sugar

Yep die was hij bij de meeste niet niewelingen al lang kwijt denk ik. Ik denk zelfs echt dat ie het nog nooit juist gehad heeft. Misschien is het beter om wat otto zegt als bewijs te nemen voor iets dat er zeker niet komt. Want dat is ie ondertussen al jarenlang aan het bewijzen.

Belachelijke webshop!

DigiWilly
22 februari 2007, 10:27
Belachelijke webshop!

Wat ze hier van een andere alom geprezen verkoper dan wel 'fantastisch' vinden is dat deze hen twee lenzen opstuurd, de beste houden ze , de andere mag je terug sturen...gelezen op dit forum !!
Die teruggestuurde lens zou ik niet willen...:eek:

hvr_oosterzele
22 februari 2007, 10:43
Wat ze hier van een andere alom geprezen verkoper dan wel 'fantastisch' vinden is dat deze hen twee lenzen opstuurd, de beste houden ze , de andere mag je terug sturen...gelezen op dit forum !!
Die teruggestuurde lens zou ik niet willen...:eek:

Wat is dat nu voor een belachelijke commentaar? Wat meer kan hij doen? Wat doet een andere fotohandelaar die een toestel of lens vervangt die niet goed is? Vernietigen misschien? Die teruggestuurde lens gaat immers retour Canon voor hercalibratie. Die 2de lens werd overigens enkele maanden later opgestuurd ter vervanging van de eerste die niet naar mijn zin was. Jij laat het doorschijnen dat hij ze tesamen opgestuurd heeft om uit te kiezen. Dat was dus duidelijk niet zo. Als je iets vertelt, vertel het dan goed.

yannicks
22 februari 2007, 13:49
Iedereen heeft hier wel een punt denk ik, maar de wijze waarop ze door sommigen hier en in andere topics duidelijk gemaakt wordt?

Tenzij inderdaad niemand beter te doen heeft, dan deze (off-) topic te volgen, stel ik voor om er maar een eind aan te breien.

Pffff.

Wimpy
22 februari 2007, 14:58
Iedereen heeft hier wel een punt denk ik, maar de wijze waarop ze door sommigen hier en in andere topics duidelijk gemaakt wordt?

Tenzij inderdaad niemand beter te doen heeft, dan deze (off-) topic te volgen, stel ik voor om er maar een eind aan te breien.

Pffff.

Beste opmerking tot nu toe :green: :G :G

Franciskine
22 februari 2007, 15:00
MOD : ik had al eens een verwittiging gegeven wegens het off-topic gaan, maar blijkbaar bracht dit gaan aarde aan de dijk, vandaar dus de verplaatsing naar algemeen . . .

pol parasol
22 februari 2007, 15:18
MOD : ik had al eens een verwittiging gegeven wegens het off-topic gaan, maar blijkbaar bracht dit gaan aarde aan de dijk, vandaar dus de verplaatsing naar algemeen . . .
Off-topic? Zelfs de titel op z'n eigen is al helemaal off-topic :clown: :D

Kevander
2 maart 2007, 17:09
Ik zou graag een 18-135mm lens van Nikon kopen, ik vond deze via Kapaza.
Prijs is 257 euro.

hvr_oosterzele
2 maart 2007, 22:29
Prijs is 257 euro.

Euh.... verloren gelopen :confused::confused:

Kevander
3 maart 2007, 11:07
Euh.... verloren gelopen :confused::confused:

Hoezo?

hvr_oosterzele
3 maart 2007, 11:54
Prijs is 257 euro.

Begrijp jouw vraag/quote helemaal niet in een thread die over een - onbestaande - Canon EF 400mm f5.6 L IS gaat.

Kevander
3 maart 2007, 12:50
Begrijp jouw vraag/quote helemaal niet in een thread die over een - onbestaande - Canon EF 400mm f5.6 L IS gaat.

Ik zag dat de pagina versprongen was, ik had in een ander topic op antwoorden geklikt maar zag te laat dat de titel versprongen was, ik had zelfs dit topic nooit bezocht.

hvr_oosterzele
3 maart 2007, 13:15
Ik zag dat de pagina versprongen was, ik had in een ander topic op antwoorden geklikt maar zag te laat dat de titel versprongen was, ik had zelfs dit topic nooit bezocht.

Dus toch verloren gelopen hé :p

Kevander
3 maart 2007, 15:04
Dus toch verloren gelopen hé :p

In zekere zin wel ja