Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

    Weet er iemand iets meer over?



    Groetjes

    Neos
    http://www.pbase.com/neos_marc

    www.caridina.be

  • #2
    Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

    PM sturen naar Otto Knap ...
    Groeten,
    Geert

    Comment


    • #3
      Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

      Canon heeft recent IS toegevoegd aan de 70-200 F4.

      Het kan altijd dat Canon nu niet meer kan stoppen.

      Dit zou heel goed zijn voor ons.

      En alle nieuwe lenzen worden meteen 50 % duurder dan de niet IS versie. Dus ook goed voor Canon.

      Jan.

      Comment


      • #4
        Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!! ook Canon EF 100-400mm f4 L IS USM IS

        Op geheugenkaart zag ik nu ook de Canon EF 100-400mm f4 L IS USM

        Prijs EUR 2498,00
        Canon 5D + BG-E4 + E1 + 12-24 mm f/4,5-5,6 + 24-70mm f/2.8L + 70-200mm f/2.8L IS + 2x II

        Comment


        • #5
          Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

          Toch vreemd dat Canon USA geen melding geeft van deze lens. Betreft het hier geen typfout van geheugenkaart?
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

          Comment


          • #6
            Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
            Toch vreemd dat Canon USA geen melding geeft van deze lens. Betreft het hier geen typfout van geheugenkaart?
            Nee het betreft hier de gebruikelijke idiote en laakbare manier van geheugenkaart om volk naar hun website te lokken door allerhande geruchten als bestaande modellen op hun website te zetten.

            Dat geeft in mijn ogen al aan hoe onprofessioneel deze webshop wel is. Maar dat is eigenlijk ook al duidelijk als je gewoon naar de website kijkt.

            Comment


            • #7
              Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

              Oorspronkelijk geplaatst door Kevlar Bekijk bericht
              Nee het betreft hier de gebruikelijke idiote en laakbare manier van geheugenkaart om volk naar hun website te lokken door allerhande geruchten als bestaande modellen op hun website te zetten.

              Dat geeft in mijn ogen al aan hoe onprofessioneel deze webshop wel is. Maar dat is eigenlijk ook al duidelijk als je gewoon naar de website kijkt.
              't Is idd toch wel een zéér bedenkelijke manier van zaken doen . En dat voor iemand die adverteert op BD .
              Last edited by hvr_oosterzele; 20 februari 2007, 10:39. Reden: "En" ipv "In"

              Comment


              • #8
                Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                Even een correctie hvr_oosterzele!
                Heb je er al ooit iets gekocht?
                Zo nee oordeel dan zomaar niet!

                Heb er al meerdere malen besteld en ben altijd uiterst tevreden over de snelle en correcte service!

                Heb hier al veel andere zaken gehoord van bepaalde winkels.
                www.kdfotografie.be

                Comment


                • #9
                  Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                  Even een correctie hvr_oosterzele!
                  Heb je er al ooit iets gekocht?
                  Zo nee oordeel dan zomaar niet!
                  Neen, maar wél al spam van ontvangen van zodra ik iets gevraagd had in "Gezocht". Maar dat is eveneens - net als uw opmerking - naast de kwestie, het gaat erover dat die 2 lenzen gewoonweg (nog) niet bestaan!! Daarover oordeel ik en niet "zomaar".

                  Comment


                  • #10
                    Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                    Zal gewoon een foutje zijn op de site!
                    Missen is menselijk!

                    Het is erg dat mensen de dag van vandaag achter alles wat kwaadwillig willen zoeken!

                    Als je alles gelooft wat op internet wordt aangeboden dan heb je al veel foute besluiten genomen!

                    Wacht nou gewoon ff af en je zult wel zien. Ipv te speculeren en mensen die je niet eens kent in een slecht daglicht te plaatsen!
                    www.kdfotografie.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                      Oorspronkelijk geplaatst door Trukje Bekijk bericht
                      Zal gewoon een foutje zijn op de site!
                      Missen is menselijk!
                      ROTFLMAO

                      Comment


                      • #12
                        Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                        Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                        het gaat erover dat die 2 lenzen gewoonweg (nog) niet bestaan!!
                        Het enige wat wij zeker weten is dat wij niet weten of deze lenzen bestaan.

                        Maar niet iedereen weet evenveel.

                        Als iemand op het idee zou komen om 1 van deze lenzen te bestellen, dan moet deze lens ook kunnen geleverd worden.

                        Jan.
                        Last edited by Jan_10D; 20 februari 2007, 11:33.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                          Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
                          Toch vreemd dat Canon USA geen melding geeft van deze lens. Betreft het hier geen typfout van geheugenkaart?
                          Lenzen die nog niet zijn aangekondigd staan ook nooit op de website.

                          De vraag is alleen of 1 van deze lenzen over enkele dagen, of pas over enkele jaren wordt aangekondigd.

                          Jan.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                            Reeds verscheidene zaken daar aangekocht en steeds zeer correcte afhandeling
                            Absoluut geen klagen over deze verkoper

                            Comment


                            • #15
                              Re: Canon EF 400mm f5.6 L IS NIEUW!!!

                              Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                              't Is idd toch wel een zéér bedenkelijke manier van zaken doen . En dat voor iemand die adverteert op BD .
                              wel, ik heb ook m'n bedenkingen hierover

                              ik wou een lens verkopen die ik bij hem had gekocht, en mijn potentiele koper vermeld me doodleuk dat hij afhaakt want geheugenkaart meldt dat ze bij doorverkoop geen garantie meer geven op de lens.

                              ik hoop voor geheugenkaart dat ze die stap nooit zullen zetten, want dan krijgen ze een mooie brief van de advocaat...welke me ook zei dat dit gewoon frauduleuse praktijken zijn van deze "onderneming"

                              na een mail om te vragen waar ze zich steunen, krijg ik doodleuk geen antwoord.

                              resultaat: geheugenkaart is mij als klant kwijt, hier koop ik niets meer gewoon... terug naar corné
                              *** Canon 350d ***

                              Comment

                              Working...
                              X