Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is een D70s nog waard?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat is een D70s nog waard?

    Mocht ik mijn D70s verkopen met slechts enkele 1000'n clicks op de teller wat zou hier de vraagprijs voor kunnen zijn?

    Ik zie dat zowel Corné als Konijn tweedehandsmateriaal verkopen. Ik overweeg een overstap naar ofwel de D80 of D200 en mss dat beide genoemden voor mijn D70s een redelijke prijs kunnen en willen geven.

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Wat is een D70s nog waard?

    'k Zou die D70s als reservecamera houden. Je krijgt er vast veel te weinig voor terug gezien de nieuwprijs die je er voor betaald hebt en de huidige nieuwprijs die 'n stuk lager ligt. Dus 2ehands blijft er helemaal niet veel van over en het is altijd wel fijn iets op reserve te hebben liggen als je nieuwe camera op reparatie moet (en de Nikonservice daar meer dan 8 weken voor nodig blijkt te hebben om 'm te kunnen repareren... )

    Comment


    • #3
      Re: Wat is een D70s nog waard?

      Ik zie ze op div sites voor ca 350 eurie weggaan.

      Voor mij is ie nog goud waard. Ik investeer liever in (lichtsterkere) lenzen, accesoires en technieken om steeds betere plaatjes te bekomen.
      D70 is voor mij verreweg de beste in zijn klasse.
      Dus realiseer je goed wat je wegdoet voor 350eurie
      NaturalMystic
      Nikon D70 | Nikkor 18-70 DX f3.5-5.6 | Tamron 90 f2.8 DI Macro | Sigma 50-500 f4-6.3 APO HSM| SB-600 | Manfrotto 055PROB | Manfrotto 322RC2

      Comment

      Working...
      X