Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

voorstellen en gelijk een vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • voorstellen en gelijk een vraag

    Hoi ik ben dus chantal en ben op dit forum gekomen door een link van iemand omdat ik mooie plekjes zoek om foto's te maken in belgie omgeving antwerpen en dan aan de kant van nederland..

    zelf maak ik alleen huis tuin en keuken foto's mijn vriend is fotograaf en heeft een eigen bedrijf ( **** )

    nou zul je denken dan weet je de mooie pleken toch wel zeker? nou die weet ie ook wel maar IK wil met ons trouwen op 3 okt graag een plek waar hij voor andere bruidsparen nog niet geweest is.. nou zaten we te denken aan antwerpen die kanten.. we willen graag een locatie met oude gebouwen/ haven een beetje aparte plekken vinden we wel leuk! artestiek (hoe schrijf je dat )

    mijn vriend had er al over dat als het regent hij naar het station wil in antwerpen.. nu hoop ik dat jullie mss tips hebben.. verder vind ik fotografie ook heeeeel mooi en ben ik toch langzaam aangstoken door mijn vriend .. ben zeker nog niet zo goed als hem of meerdere hier op het forum maar wie weet
    Last edited by lut; 18 februari 2007, 11:45. Reden: URL voor eigen bedrijfje verwijderd: SPAM !

  • #2
    Re: voorstellen en gelijk een vraag

    Station van A'pen....toch eerst eens navragen of dat toegelaten is,kwestie van NIET voor verrassingen te staan
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: voorstellen en gelijk een vraag

      onze motto is eerst doen dan vragen soms kun je beter al wat foto's maken voor je toestemming vraagt maar waarom zou het daar niet mogen dan? in NL doen ze daar namelijk niet moeilijk over

      Comment


      • #4
        Re: voorstellen en gelijk een vraag

        Oorspronkelijk geplaatst door channie Bekijk bericht
        ....... in NL doen ze daar namelijk niet moeilijk over
        Ahum, dat zou ik nu zeker niet te hard verkondigen, want dat klopt namelijk niet. Het kan zijn dat men in Nederland makkelijker is, maar dat er niet moeilijk over gedaan wordt is weer een iets te eenvoudige weergave van de werkelijkheid. Alvast veel succes met de voorbereidingen van de bruiloft.
        Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
        --------

        Comment


        • #5
          Re: voorstellen en gelijk een vraag

          oke dat zal dan wel.. daar strij ik niet over! maar ik heb er geen ervaring mee iig dat ze het niet goed vinden

          maar weet niemand leuke plekken in en rond antwerpen?

          Comment


          • #6
            Re: voorstellen en gelijk een vraag

            Het Militair Hospitaal misschien?
            Veruit de meest originele plek

            Comment


            • #7
              Re: voorstellen en gelijk een vraag

              je kan ook eens gaan kijken aan het houtdok, zoals de naam het zegt hangars vol met hout en anders moet je eens de kanten van het kattendijkdok gaan bekijken, de oude hangars vande Red Star Linie

              Comment


              • #8
                Re: voorstellen en gelijk een vraag

                dank je wel voor jullie antwoorden.. zullen eens gaan kijken

                Comment


                • #9
                  Re: voorstellen en gelijk een vraag

                  rond Antwerpen ligt een hele fortengordel, sommigen te bezoeken, andere niet. Niet bepaald de locatie waar ik aan zou denken voor trouwfoto's, dus: origineel
                  op www.forten.info kan je daar wel al e.e.a. over vinden, en als je het fonds Simon Stevin eens contacteert (die houden zich bezig met forten) kan je wel eens horen waar ze je willen binnenlaten... Als het over een trouwreportage gaat willen ze allicht wel eens iets speciaals doen...

                  Comment

                  Working...
                  X