Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

T-shirt/trui BD

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • T-shirt/trui BD

    Ben net via zoeken op een polleke terechtgekomen waar er ook sprake was over een bd t-shirt. (en meer). wel al van een tijdje terug.

    is dit iets die naar de geschiedenisboeken is verdwenen, of kan er hier nog altijd aan gedacht worden ?
    is er interesse genoeg ?

    als dit niet kan als officieel BD-gadget, in hoeverre mag het logo gebruikt worden om zelf t-shirt of trui te laten drukken met het logo ?
    (graag antwoord van iemand van de crew hehe)

    met de jeugdbeweging hebben we truis/truien/baais laten maken en dat kwam op een 12.50 euro het stuk, wat ik enorm betaalbaar vond.

    mischien mogen we zelf iets regelen om t-shirts te laten maken ?
    non-profit uiteraard
    Live is what you make of it,
    http://www.flickr.com/photos/merces/
    merces

  • #2
    Re: T-shirt/trui BD

    Ik vind dit eigenlijk ook wel een goed idee. Dan kunnen we tijdens de zomermaanden ook wat reclame maken voor BD

    Comment


    • #3
      Re: T-shirt/trui BD

      doen ik zou er ook ene willen

      lekker veel reclame maken en liefst in die opvallende kleuren dan u verstaat wel dat het opvalt tussen al die mensen
      en dat we zien wie achter de site staat voor veel vordering te maken

      doen die handel
      30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaal

      Comment


      • #4
        Re: T-shirt/trui BD

        Elks zijn eigen t-shirts laten maken is wel geen goed idee denk ik.

        Kleur moet toch een beetje zelfde zijn op alle shirts, geen schrijffouten erin, druk zelf moet beetje deftig zijn, enz...
        Ik heb hier nog een mooie shirt liggen met op de achterzijde reclame voor een politieke partij, mag ik daar vanvoor het BD logo zetten?
        Wie gaat dat controleren? Of mag het een circus worden?

        Trouwens kost het veel minder als t-shirts/sweaters in grotere oplage gedrukt worden. Zeker als je meerdere kleuren op je shirt wil zal het onbetaalbaar zijn voor 1 of 2 stuks.
        Voor 1 kleur op een shirt zou ik minstens 10 stuks bestellen.

        Comment


        • #5
          Re: T-shirt/trui BD

          Enige tijd geleden is er reeds een poll geweest waarbij er gevraagd is om jouw voorkeur uit te spreken naar gadgets met een Belgiumdigital logo.
          Het T-shirt scoorde hier ook al hoog. Op basis van deze poll zijn de huidige gadgets besteld en ter jullie beschikking gesteld.

          Zelf zo'n aktie opstarten met het gebruik van de naam en/of logo kan alleen met goedkeuring van de RvB. De naam/logo is auteursrechtelijk beschermd.

          Het voorstel dat hier wordt gelanceerd is bij deze opgenomen door de RvB en zal worden besproken op de volgende vergadering begin maart.

          Als jullie nog een beetje geduld kunnen uitoefenen bestaat er een kans dat BD in eigen beheer zulke gadgets zal aanbieden, zoals de pet & strap.

          Maar dit is geen eenvoudige opdracht omdat je eenvoudig zoveel kwaliteiten vind over een hele prijs range. Daarbovenop zullen we meer als één maat moeten bestellen wat weer goed stockbeheer met zich mee brengt en iemand zal het moeten opvolgen en versturen .
          Groeten,
          Ludo

          Comment


          • #6
            Re: T-shirt/trui BD

            hoi,

            bij deze kan ik jullie misschien wel helpen.
            Aangezien ik een zelfstandige ben in digitaal printen(grootformaat en klein formaat), en sinds kort de eerste in belgie zijn met millieuvriendelijk digitaal printen op t-shirts kan er mss wel iets leuks gemaakt worden..... laat maar even een pm achter (@moderator) groetjes
            greetzzzz canon 400D dude

            Comment


            • #7
              Re: T-shirt/trui BD

              ok ludo, bedankt
              Live is what you make of it,
              http://www.flickr.com/photos/merces/
              merces

              Comment


              • #8
                Re: T-shirt/trui BD

                gaat deze nu nog door anders heb intresse voor de t-shirts
                30D + BP + EF 28-200 + EFS 10-22+ EF 50 1.8 + 100MM macro 2.8 + ringflits + ex420 + CF 12GIG + nog wa ander materiaal

                Comment

                Working...
                X