Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

USB-Interfacekabel voor S45 ...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • USB-Interfacekabel voor S45 ...

    Kan er iemand mij informeren waar ik best dergelijke kabel on-line kan bestellen: type IFC-300PCU . .
    Moet dienst doen als (tweede) verbindingskabel tussen camera Powershot S45; voor aansluiting op andere PC.
    <font face="Verdana">Zou afzonderlijk verkrijgbaar zijn. Is natuurlijk bij Canon zelf veel te duur voor wat het uiteindelijk is...</font id="Verdana">

  • #2
    Gebruikt de S45 ook niet een standaard mini USB aansluiting zoals de G3? Zo ja, dan kun je deze denk ik ook wel aanschaffen bij een gewone computerwinkel...
    Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
    Canon Digital Ixus
    ImageTank 20GB
    Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

    Comment


    • #3
      Zou kunnen; doch liefst wat meer zekerheid. Zou niet graag mijn S45
      naar de knoppen helpen... Alvast bedankt voor de tip!

      Comment


      • #4
        gaat hier over Usb interface kabel die geschikt is voor: Digital IXUS 300 & PowerShot A410/A20/A30/A40/S30/S40/S45

        de IFC-300PCU
        deze is eventueel te bestellen voor 15.25 ex btw bij ackoffice

        http://www.backoffice.be/shop/articleinfo.html.asp?artid=615557

        mvg

        Comment


        • #5
          Bedankt voor de nuutige link. Ik ga alvast bij BackOffice (Blauwmoezelstraat 2 in Antwerpen) zo één halen...! Had immers al in enkele computerwinkels en fotowinkels geinformeerd doch niets gevonden!...

          Comment


          • #6
            Ik gebruik de mini USB kabel van mijn Sony Clié als 2e kabel. Werkt prima... Ben blij dat Canon deze connector gebruikt. Scheelt weer een hoop gezeul. Mijn ImageTank gebruikt gelukkig ook een standaard USB connector, zodat ik ook de (standaard) USB connector van m'n flatbedscanner can gebruiken
            Het is fijn dat er zoiets als USB (Universal Serial Bus) bestaat... alleen jammer dat de connectors aan de andere kant vaak (begint dus te veranderen) niet zo univeral zijn
            Canon Powershot G3, LA-DC58B, TC-DC58N, WC-DC58N
            Canon Digital Ixus
            ImageTank 20GB
            Canon EOS 50e + batterypack, 20D + batterypack, EF20, EF28-105, EF50, EF70-200 f4, RC1, Speedlight 550EX, Omnibounce, div. filters

            Comment

            Working...
            X